Forum godinnen en beeldvorming
 weblog | godinnen | forum home ||

Bijdragen aan de nieuwsvoorziening van Nissaba? Meld je aan!

Als je iets wil weten over de website en het forum, of er werkt iets niet goed, of je hebt tips en adviezen, of wil je op de hoogte blijven, dat kan allemaal hier.

Bijdragen aan de nieuwsvoorziening van Nissaba? Meld je aan!

Berichtdoor els » za 27 feb , 2010 0:40

Over Nissaba Nieuws

http://www.nissaba.nl/nieuws/

Wil je bijdragen aan de nieuwsvoorziening van Nissaba?

Nissaba Nieuws stelt u op de hoogte van mondiaal nieuws over mythologie, archeologie en oudheidkunde, feminisme, beeldvorming, discriminatie, onderdrukking, activiteiten van culturen en subculturen etc. over de hele wereld. Wil je meewerken en mensen op de hoogte stellen over de laatste berichten over een onderwerp waarmee je begaan bent? Meld je aan met hierin de vermelding: "Ik wil me aanmelden voor Nissaba Nieuws". Je kan je natuurlijk ook hier in het topic aanmelden.

Voorwaarden:

1) je staat achter de mensenrechten, en je vindt dat gelijke rechten en zelfbeschikking voor iedere burger gelden.
2) Je accepteert dat niet iedereen dezelfde mening heeft.
3) Je accepteert vrijheid van meningsuiting, vrijheid van kritiek en vrijheid van godsdienstkritiek.
4) Je accepteert de seculiere samenleving, maar ook vrijheid van opvatting.
5) Je accepteert al deze voorwaarden ook als het je eigen familie of buren zou betreffen.

Deze voorwaarden dienen om medewerking te voorkomen van mensen die enerzijds het lot van hun eigen groep aan de kaak willen stellen omdat ze zich gediscrimineerd of bedreigd voelen, maar anderzijds de vrijheden en gelijke rechten van anderen níet accepteren.

Werkwijze mogelijkheden:

1) schrijf in een paar zinnen de essentie van het nieuwsbericht en geef een link naar het bericht.
2) Schrijf een uitgebreider opiniestuk of een achtergrondartikel in eigen woorden, met een link naar een bericht.
3) Schrijf een vrij opiniestuk of informatief artikel.

Het kopiëren van artikelen is niet toegestaan.
Het plaatsen van afbeeldingen is alleen toegestaan als er geen rechten op de afbeelding rusten. Er moet indien van toepassing wel de naam van de maker of een link naar diens website bij worden geplaatst.

Aanmelden

Wie eenmalig, incidenteel of regelmatig berichten wil plaatsen, kan zich aanmelden , met hierin de vermelding: "Ik wil me aanmelden voor Nissaba Nieuws". In geval van twijfel of het het onderwerp waarmee je je speciaal bezig zou willen houden bij Nissaba past, mag je dit gewoon vragen via het formulier.
Automatisch aanmelden is niet meer mogelijk.

Als je verder vragen of suggesties hebt, plaats deze dan svp op het forum of stuur een mail.
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Keer terug naar Over het forum en de website



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron