Forum godinnen en beeldvorming
 weblog | godinnen | forum home ||

Effe schrikken

Als je iets wil weten over de website en het forum, of er werkt iets niet goed, of je hebt tips en adviezen, of wil je op de hoogte blijven, dat kan allemaal hier.

Berichtdoor Brunetti » za 28 mei , 2005 23:02

Dag Els,
Je moet me wat tijd geven om me aan te passen aan deze nieuwe indeling. Misschien ben ik een ticje autistiform want ik huiver steeds van veranderingen. Het moet effe bezinken. Dus ik slik nu voorlopig mijn commentaar in.

ps: in ieder geval chapeau voor al je werk :)

Groeten
Brunetti
 
Berichten: 166
Geregistreerd: di 01 maart , 2005 14:11

Berichtdoor Balance » zo 29 mei , 2005 7:36

Hoi Els,

om de zaak dan meteen maar weer even in 'balance' te brengen: ik was meteen blij verrast en vind het een flinke verbetering. Moet een hoop werk zijn geweest. Ik zal eens kijken of ik me ook aan de plaatjes waag in de bijdragen. Dat blijkt toch steeds weer een enorme trekker voor bezoekers.

PS; waarom heb je (al eerder) een stel van die ikoontjes weggehaald? Ruimte?
Balance
 
Berichten: 244
Geregistreerd: za 23 okt , 2004 11:11

Berichtdoor els » ma 30 mei , 2005 22:20

Amici,

Ik zei hier al dat ik met genoegen wacht op commentaar, het was eigenlijk als reactie op een vraag van Balance:



Alle commentaar welkom. :cool:

Wat betreft de emoticons: ze zijn er nog wel, maar je moet onder het invulveld klikken op 'hulplijst: Emoticons'. Ik vond het zo lastig dat die lijst zo lang werd. Ik heb al geprobeerd om de 'toevoegenknop' direct onder het invulveld te krijgen, maar dat lukte niet. Ik wilde die hulplijst ook al hiernaast zetten, onder de emoticons, maar ook dat kan ik nergens vinden. Het script is nogal ingewikkeld. Ik ben nog aan het zoeken. Maar ik had er nieuwe bij gezet, en toen werd hij nog langer. Tsja, ik vind emoticons zo grappig. :moppen:

Wat betreft dit subforum 'nieuwe toevoeginen': dat is eigenlijk voor nieuwe toevoegingen van items aan de website, maar ik heb nog geen tijd gehad om daar op te geven waar ik op dit moment mee bezig ben, door tegelijk mooi fietsweer, verjaardag en werk.

Misschien ben ik een ticje autistiform want ik huiver steeds van veranderingen.


Ik ben misschien een tikje te ambitieus. En af en toe word ik ook zo duf van inhoudelijke bijdragen, waar je soms toch veel voor moet opzoeken, dat ik maar een beetje ga zitten knutselen, ter ontspanning. Daar moet dan iedereen onder lijden. :politie:

Het is toch ook om sommige dingen wat overzichtelijker te maken. Maar misschien is het maar net wat toevallig in mijn hoofd heb.
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor els » ma 30 mei , 2005 22:34

O, ik snap het, je kon natuurlijk niks meer terugvinden. :D :bloos:
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam


Keer terug naar Over het forum en de website



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron