Forum godinnen en beeldvorming
 weblog | godinnen | forum home ||

debug mode

Als je iets wil weten over de website en het forum, of er werkt iets niet goed, of je hebt tips en adviezen, of wil je op de hoogte blijven, dat kan allemaal hier.

debug mode

Berichtdoor els » vr 27 jan , 2006 12:03

Hehehe, wat is dat toch irritant.
De laatste tijd gebeurt het me steeds dat ik driftig zit te tikken, klik ik op 'verzend' en krijg ik opeens een foutmelding .... alles kwijt. :hamer: :grr: :duivel:
Normaal gesproken schrijf ik mijn bijdragen altijd in het kladblok, maar juist als ik dat vergeet, gebeurt me zoiets. :huil2:

Maar in elk geval weet ik nu het volgende: als ik weer eens iets zie als 'debug mode', wat het ook betekent, kan ik gewoon op 'vernieuwen' klikken. Dan wacht ik even en klik ik op 'nogmaals', net zolang tot hij het accepteert, en is mijn bijdrage geplaatst. Gelukkig!
Maar je moet het maar weten. :?
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor RoyJava » vr 03 feb , 2006 11:36

:x idd. een heel hinderlijk probleem. Vooral als je iets heel graag wilt mededelen. Weet je wat ik doe? :idea:

Élke keer het geheel met Ctrl + C bewerken, alvorens op OK te clicken. Gebeurt het dat alles weg is, of door puterstoornis de ether is ingegooid, kan je gewoon een Nieuw Antwoord aanclicken en Ctrl + V doen, en whoeps ... daar is je oude bericht terug.

Ideetje? Bij mij werkt het, mits ik niet dat in m'n overhaast vergeet :knipoog: ... groet Roy
RoyJava
 
Berichten: 366
Geregistreerd: ma 12 sep , 2005 20:07
Woonplaats: Den Haag

Berichtdoor els » zo 05 feb , 2006 21:15

Dat is natuurlijk het ei van Columbus. :lach2:
Ik doe zoiets ook meestal, maar soms doe ik alles lekker vlot en enthousiast, en hup, dan vergeet ik het weer...

In elk geval, alle tips helpen. :cool:
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Gast » za 11 maart , 2006 0:25

Als er iets msi loopt druk je tocg gewoon op de knop om een pagina terug te gaan dan heb je je tekst ook terug je kunt ook altijd voor de zekerheid ctrl+C gebruiken
Gast
 

Berichtdoor els » za 11 maart , 2006 12:13

Ik geloof dat dat juist bij mij wel eens is misgegaan. Maar je weet niet wat een mens allemaal kan uitspoken om z'n bloedig geschreven stukje kwijt te raken. Daar kom je misschien nog wel eens achter.
Dus meer adviezen hoe beter, deze kan er ook nog bij! :lach2:

Ik zie trouwens dat je hier als 'gast' kan posten. Ik denk dat ik dat toch maar even ga aanpassen. Gokje dat jij Pallas_a. bent. :knipoog:
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Pallas Athena » za 11 maart , 2006 14:46

ja sorry ik dacht echt dat ik had ingelogt
Pallas Athena
 
Berichten: 189
Geregistreerd: vr 03 maart , 2006 20:33


Keer terug naar Over het forum en de website



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast