Forum godinnen en beeldvorming
 weblog | godinnen | forum home ||

Forumregels

Als je iets wil weten over de website en het forum, of er werkt iets niet goed, of je hebt tips en adviezen, of wil je op de hoogte blijven, dat kan allemaal hier.

Forumregels

Berichtdoor els » za 06 okt , 2007 17:16

Nissaba heeft lang gewerkt zonder forumregels. Er is inmiddels wel een ingesteld voor bijdragen die op de een of andere manier niet constructief zijn.

Maar na jaren zonder regels blijkt er toch een terugkerend punt van ergernis voor mensen te zijn, dus bij deze is om dit in de toekomst te verminderen de eerste forumregel vanaf nu van kracht.

:pijl: Kritiek op alle godsdiensten en denkrichtingen is toegestaan, maar het is niet de bedoeling dat mensen hiermee worden lastiggevallen in alle topics. Over kritische punten kun je eigen topic openen. Dit is om te voorkomen dat bepaalde onderwerpen niet kunnen worden besproken omdat het steeds uitmondt tot discussies over de ethische kanten van een godsdienst.

Gebeurt het toch, en ontaardt een discussie zodanig dat het onderwerp wordt ondergesneeuwd door gevlam over godsdienst, dan worden de bijdragen afgesplitst en naar het purgatorium verplaatst.

Dit geldt natuurlijk niet als een meningsverschil over het onderwerp in de topic besloten ligt.

Ik raad aan om in eerste instantie te zeggen dat je geen zin hebt in een bepaalde discussie, daar hebben de meesten vast wel begrip voor. Als iemand blijft drammen, kun je mij een pm sturen of het hier melden.
Laatst bijgewerkt door els op vr 19 okt , 2007 18:04, in totaal 1 keer bewerkt.
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor els » za 06 okt , 2007 17:36

En voor het geval iemand zich aangesproken voelt, ik zeg alvast dat dit ook - of misschien vooral - betrekking heeft op mijzelf, want ik heb hier ook een handje van. :lach2:
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor els » zo 07 maart , 2010 11:07

Regel 2: niet dieplinken naar afbeeldingen van andere websites, tenzij deze op een imageuploade site staan waar de mogelijkheid om te linken bij is gegeven.

Dieplinken belast de bandbreedte van andere websites, terwijl hier geen profijt zoals hoger bezoekersaantal tegenover staat. Het gevolg kan zelfs zijn dat de bandbreedte overschreden wordt, zodat de website wordt afgesloten of de eigenaar op kosten wordt gejaagd.

Als je toch wil linken, controleer dan eerst of er copyright op de afbeelding berust. Zo nee, zet hem dan zelf op een website zoals photobucket, imageshack of flickr.

Hier staat een voorbeeld met uitleg hoe het werkt:

http://www.nissaba.nl/nisphp/viewtopic.php?t=628

Plaats indien van toepassing wel een link naar de oorspronkelijke website waar je de afbeelding van hebt.
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam


Keer terug naar Over het forum en de website



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron