Forum godinnen en beeldvorming
 weblog | godinnen | forum home ||

URL

Als je iets wil weten over de website en het forum, of er werkt iets niet goed, of je hebt tips en adviezen, of wil je op de hoogte blijven, dat kan allemaal hier.

Berichtdoor willy » za 26 okt , 2002 19:55

Els, ge hebt gevraagd om de URL te vermelden bij een tekst of afbeelding. Mijn vraag is: dezelfde URL voor de afbeelding terug vermelden in de tekst of de URL van de web-site die gebruikt wordt. Daar is een klein verschil in. Nog een kleinigheid: in een tekst die ge op voorhand in Word hebt geschreven en daarna inplakt kunt ge geen opmaakcodes meer gebruiken, ook geen emoticons op een willekeurige plaats, die komen bij mij altijd aan het einde van de tekst.
Ik ben weer aan het zagen, ik voel het. :slaap: :slaap: :slaap:
Groetjes, Willy
willy
 
Berichten: 1092
Geregistreerd: di 06 aug , 2002 10:01
Woonplaats: Brasschaat

Berichtdoor els » zo 27 okt , 2002 11:06

Hallo Willy, het gaat om de URL van de hele pagina, dus niet die van de afbeelding zelf. Hoe het met rechten op de afbeeldingen zit weet ik zowiezo niet, maar vaak steken mensen er veel (vrije) tijd in een website te maken. Als je dan een pagina 'pikt' door hem zonder bronvermelding in een andere site te linken, vinden ze dat niet leuk.
Als het om een professionele site gaat, zouden ze ook nog moeilijkheden kunnen maken. De werkwijze voor als je het niet weet schijnt te zijn: probeer het maar, en als er iemand gaat klagen of dreigen, haal je het gewoon weg.
Maar een link naar de pagina of de homepage is wel het minste wat je kan doen.

Wat die emoticons betreft: met de 'klikmethode' komt hij altijd aan het einde van de tekst terecht. Ik weet niet hoe dat komt, het is blijkbaar op de een of andere manier zo ontworpen.

Dus als je hem midden in de tekst wil hebben, moet je de code van de emoticon intikken. Onder dit veld zie je 'hulplijst' staan, en dan emoticons en iBcode. Als je op 'emoticons' klikt, komt er een lijstje met de codes tevoorschijn. Die kun je overal intikken waar je wil.

Zagen is okee hoor. Ik kan het allemaal wel aan, het is niet zo superdruk hier. Het is jammer dat er verder niemand meer het forum bezoekt, sinds het adres is veranderd (voor de vierde keer al). Ik moet eens gaan piekeren wat ik daaraan moet doen.
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor willy » zo 27 okt , 2002 13:06

Els, bedankt voor de inlichtingen ik kan weer even voort.
Maar ge hebt gelijk wat de site betreft,er worden om zo te zeggen geen vragen gesteld of bijdragen geleverd waar een discusie zou kunnen uit voortvloeien. Spijtig, zou iedereen dan zo alles maar weten over godsdienst of mythologie, ik in alle geval niet. Ik heb de laatste vier weken honderden afbeeldingen bekeken op zoek naar die Venezuelaanse godin en ook naar vrouwen met meerdere borsten. Overal staat dezelfde tekst herhaald maar geen enkele geeft maar een schijntje van een afbeelding. Mama Allpa, Mayahuel, Belet-ili, Ninhoersag, enz. teveel om ze allemaal op te noemen, maar geen enkele afbeelding met meer als normale borsten.
Ik zal eens een andere zoekmachine moeten proberen, misschien helpt het!
Nog een plezierige dag, Willy :knipoog:
willy
 
Berichten: 1092
Geregistreerd: di 06 aug , 2002 10:01
Woonplaats: Brasschaat


Keer terug naar Over het forum en de website



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron