Forum godinnen en beeldvorming
 weblog | godinnen | forum home ||

Adreswijziging forum?

Als je iets wil weten over de website en het forum, of er werkt iets niet goed, of je hebt tips en adviezen, of wil je op de hoogte blijven, dat kan allemaal hier.

Berichtdoor Roma » za 16 okt , 2004 17:22

Hallo :)

Ik kon het forum niet meer vinden, maar nu zie ik dat het adres is veranderd. Gaat alles wel goed met het upgraden?
Volgens mij niet helemaal. :sperma: :spin: :inlove:
Roma
 
Berichten: 8
Geregistreerd: do 30 sep , 2004 16:59

Berichtdoor els » za 16 okt , 2004 17:32

test :(
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor els » za 16 okt , 2004 17:50

test2
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor els » za 16 okt , 2004 17:52

Nou moe.... ik probeer een reactie te plaatsen, Roma, maar het lukt me niet... alleen maar als ik zeg 'test' komt er iets tevoorschijn. Ik durf haast niks inhoudelijks meer te zeggen... :lachen:
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor els » za 16 okt , 2004 17:53

test.... nu terwijl ik ingelogd ben.. :gek:
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor els » za 16 okt , 2004 17:56

Yes! :vlag: :vlag:

Maar m'n reactie aan jou kan ik niet posten... hij wil niet... ik ga eens zien wat er gebeurt als ik de gezellige smilies eruit peuter.

Nu ga ik proberen de hele bijdrage nog eens te posten.

Hai Roma, ik ben blij dat je het forum terug hebt gevonden.
Als het aan mij had gelegen had het zo allemaal niet gehoeven. :huil:

Mijn forum was gehackt, niet zomaar door avonturiers, maar misschien door serieuze boeven. Ik snap het niet allemaal even goed, maar er werden bestanden in de forummap gezet, en van daaruit (bulk)emails verzonden. Dus ik heb hem nu maar gesloten.

En bij het upgraden gebeurden ook de gekste dingen. Eerst ontbrak de ene helft van de bijdragen, maar anderen waren weer vijfdubbel. Ik zag het heel somber in, maar na de tigste poging verschenen er opeens alle bijdragen, alleen de opmaak werd helemaal overschreven, zowel in de oude als in de nieuwe map... :geschokt: :huh2:




Edited By els on 1097946129
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor els » za 16 okt , 2004 18:01

Hehe, een klein stukje is gelukt. Hier komt de rest.

Op het moment kan ik niet goed meer een bijdrage plaatsen, sinds ik het een of andere snufje heb uitgeprobeerd. :O

Ik snap er echt niks van. Maar ach, ik zal de positieve kant er maar van bekijken. Al moet ik die nog vinden. :santagroen:

Ik heb wel voorlopig een uitlegje op het forum gezet, zal dat ook nog even uitgebreider op de website zetten. Maar ja, ik weet niet of dat helpt voor de meeste leden.
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Els_admin » za 16 okt , 2004 18:06

Hehe, ik ben eruit. Er zat een maximum van 5 smilies per bijdrage ingesteld. Dat heb ik nu veranderd.
Goed dat jij zo bescheiden was met maar 3 smilies, Roma. :duivelwolk:

Sorry voor het rommeltje.
Els_admin
Beheerder
 
Berichten: 28
Geregistreerd: do 14 okt , 2004 19:27

Berichtdoor Roma » za 16 okt , 2004 20:39

Hallo Els,

Wat een ellende allemaal. Bedankt voor de uitleg in elk geval. Wat vervelend dat het forum is gehack. Ik hoop maar dat het niet nog een keer gebeurt.

Ik hoop ook maar dat iedereen het forum terug kan vinden. Kun je niet een link maken op het oude adres?

Wel gezellige smilies trouwens, ik kan me voorstellen dat je in de verleiding komt om er meer dan vijf aan te klikken. :feest: :vakantie: :kerst:

Ik zie alleen dat ze allemaal vanzelf aan het einde terechtkomen. :verward:
Roma
 
Berichten: 8
Geregistreerd: do 30 sep , 2004 16:59

Berichtdoor Els_admin » za 16 okt , 2004 21:45

Hai Roma,

Ik hoop ook maar dat iedereen het forum terug kan vinden. Kun je niet een link maken op het oude adres?


Dat is wel een goed idee, maar ik weet niet hoe dat moet met een cgi-bestand. Bovendien weet ik niet of ze dan alsnog in die map kunnen om er allemaal mailprogramma's in te zetten. Ik heb nu in elk geval het zekere voor het onzekere genomen, en de map verwijderd.

Misschien maak ik me wel zorgen om niets. Op het forum van de software van Ikonboard (dit forum dus) zeiden ze dat de oude versies te kraken waren, en dat ik hem moest upgraden. Met andere woorden: nu zou dat niet meer moeten kunnen.
Maar ik heb geen flauw idee hoe ze het doen helaas. :huh2:

Ik zie alleen dat ze allemaal vanzelf aan het einde terechtkomen.


Ik zie wat je bedoel. Dat is inderdaad een beetje primitief. Misschien is het een goed idee om bij Ikonboard aan te geven voor een volgende upgrade: dat de smilie komt waar je de cursor zet.

Jammer genoeg kan ik dat niet zelf. Ik ben wel aan het proberen de smilies anders op de pagina te krijgen. Da's ook nog niet zo makkelijk... :grijns2: :groen: :D

Deze had ik driedubbel. :O
Els_admin
Beheerder
 
Berichten: 28
Geregistreerd: do 14 okt , 2004 19:27

Berichtdoor els » zo 14 nov , 2004 17:19

Zo bij tijd en wijle probeer ik iets aan het uiterlijk te veranderen. Ik ben domweg geen artiest. Nou was ik aan het experimenteren met fonts, voor een logo. Dus ik vond deze letters (zie logo), die ik altijd al heel mooi heb gevonden.

Maar nou, elke keer als ik het forum opstart, krijg ik het gevoel dat ik op een extreem-rechtse website terecht ben gekomen. Ik probeer het overboord te zetten, maar het helpt niet, de associatie is te sterk. :huh:

Het is wat moois. Maar ik doe ze maar niet weg, tenzij ik mooiere fonts vind.

Toch wel vreemd, eigenlijk. Ik wist niet dat het zo sterk zou werken.
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam


Keer terug naar Over het forum en de website



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten