Forum godinnen en beeldvorming
 weblog | godinnen | forum home ||

linken en kopieren

Als je iets wil weten over de website en het forum, of er werkt iets niet goed, of je hebt tips en adviezen, of wil je op de hoogte blijven, dat kan allemaal hier.

Berichtdoor calimero_a » za 09 jul , 2005 9:07

hoi hoi,

heb eigenlijk een paar vraagjes...

ten eerste, mag ik op mijn pagina een link naar deze zetten?? (het staat vast ergens, maar kan het niet vinden, je m'excuse)

ten tweede, ik kom overal (nou ja op veel plekken) eigenlijk dezelfde info tegen als van deze site (copy/paste), mag dat, of is dat nou weer niet de bedoeling? (het feit dat het gebeurt betekent niet dat je het graag wilt natuurlijk....)

knuff
Cali
calimero_a
 
Berichten: 111
Geregistreerd: wo 06 jul , 2005 18:41

Berichtdoor els » zo 10 jul , 2005 13:57

ten eerste, mag ik op mijn pagina een link naar deze zetten?? (het staat vast ergens, maar kan het niet vinden, je m'excuse)


Uhh.... dat lijkt mij wel hartstikke leuk. Is daar toestemming voor nodig dan? :pet:

Wat is jouw pagina eigenlijk? Je kan hem trouwens in je profiel zetten. Je kan hem eventueel ook toevoegen aan de homepagepagina hier, al loopt het nog niet zo denderend. Moet het wel iets te maken hebben met mythen of met vrouwen of spiritueel of juist sceptisch of zo. Het is ruim bedoeld, maar vis- en voetbalverenigingen en autodealers verwijder ik toch maar.



ten tweede, ik kom overal (nou ja op veel plekken) eigenlijk dezelfde info tegen als van deze site (copy/paste), mag dat, of is dat nou weer niet de bedoeling? (het feit dat het gebeurt betekent niet dat je het graag wilt natuurlijk....)


Goeie vraag. Ik weet eigenlijk niet wat ik ervan moet denken. Ik vind het wel belangrijk dat alle info die ik weet te verzamelen wordt verspreid. Maar ik ben ook maar een amateur, dus ik denk dat het toch wel belangrijk is om mij als bron te vermelden. Ik vind het soms wel jammer, want het kost veel tijd, dus het zou wel leuk zijn als er een link terug werd gegeven, zodat er hier wat meer bezoekers kwamen. Maar aan de andere kant, ach, dit is het internet. Ik zou wel een beetje boos worden als mensen het gingen verkopen. Het zou me niet verbazen als dat niet eens mag.

Maar goed, ik kan dus best stomme fouten maken, die dan een eigen leven gaan leiden. Er zijn al diverse mensen die fouten hebben gemaakt, die vervolgens op het web worden verspreid, en iedereen neemt het over. We hebben hier wel dingen ontzenuwd, zoals dat Isis de bijnaam Stella Maris zou hebben gedragen, een naam voor Maria. Dat klopt gewoon niet, maar iemand beweert dat, en iedereen neemt het over. En als je het overal leest, denken mensen weer: nou dan zal het wel waar zijn. Op mijn website stond het ook, maar ik heb het inmiddels verwijderd.

Dus: dit is ook een reden om de bron te vermelden. Als ik een fout maak, kan ik daarvan op de hoogte worden gesteld. En anders neemt iedereen mijn fout over, wat voor vrouwen meestal wel positivistisch is. :D
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam


Keer terug naar Over het forum en de website



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten