Forum godinnen en beeldvorming
 weblog | godinnen | forum home ||

mededeling en verzoekje - registratieprobleem

Als je iets wil weten over de website en het forum, of er werkt iets niet goed, of je hebt tips en adviezen, of wil je op de hoogte blijven, dat kan allemaal hier.

Berichtdoor admin » ma 14 okt , 2002 13:12

Het verwerken van de nieuwe registraties lijkt niet helemaal soepel te verlopen. Dit zou automatisch moeten gaan, maar het lijkt opeens niet meer goed te werken. Dus ik ga maar weer eens proberen uit te zoeken wat hiervan de oorzaak is.

Als je klachten hebt over de registratie, kun je dat eventueel hier melden. Je hoeft niet geregistreerd te zijn om te kunnen posten. Het zou wel handig voor me zijn om te weten wat de problemen zijn. :lach:

Een voordeel van registratie is bijvoorbeeld dat je je eigen bijdrages kan wijzigen.

Els.
admin
Beheerder
 
Berichten: 49
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 20:37

Berichtdoor Yemana » vr 05 maart , 2004 1:52

Hallo Els,

Het is lange tijd na dit bericht van jou, maar toch wil ik graag reageren.

Gisteren en vandaag probeerde ik mij te registeren op deze site, met de naam Yemana. Ik kreeg toen een mail van deze site, met de toegangscode. Ik klikte op de url, maar ik kreeg toen een scherm van deze site met een errormelding te zien. Ik probeerde de andere mogelijkheid, door de andere url te gebruiken en de unieke toegangscode in te voeren, maar ook dit lukte niet, ik kreeg ook hier weer een errormelding op mijn scherm. :eh:

Ik heb het hierna nog een keer geprobeerd, maar het bleef mislukken, ik kreeg steeds een scherm met een errormelding te zien.

Ik heb daarna een nieuw adres aangemaakt en het met dit nieuwe adres nog een keer geprobeerd. Maar ook hiermee lukte het niet, bij alle mogelijkheden kreeg ik schermen met errormeldingen te zien. :hmm:

Daarna besloot ik eens te kijken of het misschien toch stiekum wel gelukt was, en dat die errormelding steeds een foutje was. En tot mijn stomme verbazing lukte het inloggen zonder problemen, en bleek ik ook nog eens met 2 adressen geregistreerd te staan als lid! ???

Dus ergens werkt het registeren niet goed :verward:

Hoe krijg ik nu een van de adressen ongeregistreerd (of met andere woorden: weg van deze lijst)?

Groetjes, Yemana (en Yemana1 :knipoog: )
Yemana
 
Berichten: 1
Geregistreerd: do 04 maart , 2004 19:22

Berichtdoor els » vr 05 maart , 2004 10:12

Hai Yemana, bedankt voor de uitleg. :lach:
Ik heb ook al een paar keer zelf geprobeerd nog eens te registreren, maar dat maakte het ook niet duidelijker. Maar ik zal jouw verhaal eens posten bij het forum van ikonboard, misschien is het wel een bugje in de software.

Je aanmeldingsprocedure is in elk geval helemaal gelukt, omdat ik hem ook niet meer tegenkwam in de lijst met onvoltooide procedures.

Ik heb 'Yemana1' verwijderd, dus die staat niet meer in de ledenlijst. Merkwaardig genoeg wordt ze nog wel meegeteld. :verward: :eh:
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam


Keer terug naar Over het forum en de website



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron