Forum godinnen en beeldvorming
 weblog | godinnen | forum home ||

Door het miljoen...

Als je iets wil weten over de website en het forum, of er werkt iets niet goed, of je hebt tips en adviezen, of wil je op de hoogte blijven, dat kan allemaal hier.

Door het miljoen...

Berichtdoor els » do 02 okt , 2008 22:25

Ik heb een poosje niet opgelet en heb het forum laten versloffen... nu zie ik tot mijn schrik dat de afgelopen dagen de teller van de website op een miljoen bezoekers heeft gestaan. :shock: :feest:
Toch jammer dat ik niet heb opgelet, het was natuurlijk wel leuk om in de gaten te houden wie die miljoenste gast dan was. Ik was het niet in elk geval.

Nou ja, toch leuk. :p
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Balance » zo 05 okt , 2008 19:54

Ha die Els. Al weer even geleden dat ik hier postte. (Hoezo understatement). Kwam weer op Nissaba omdat ik iets zocht (en vond! haha) over vrouwencirkels. Zag ook dat je inderdaad door het miljoen heen bent. Grandioos gefeliciteerd meid! Is toch wel een mijlpaal. En een compliment voor jou van me. Vanwege je volhardendheid, je betrokkenheid en je creativiteit. Prachtige site, een schatkamer! Ik zie geen digitale bos bloemen, dus dan de vlag maar uit voor je!


:vlag:
Balance
 
Berichten: 244
Geregistreerd: za 23 okt , 2004 11:11

Berichtdoor els » zo 05 okt , 2008 20:00

Hee Balance, dank je voor je felicitaties en de driekleur. :p
Ik ben eigenlijk even onder water geweest, maar ik kom terug en dan gaan we snel en vernieuwd naar het tweede miljoen. :petje:
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor els » zo 05 okt , 2008 20:02

PS, ik zocht voor de zekerheid ook even naar vrouwencirkels en vond inderdaad een topic, gestart door jouzelf! :lachen:
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Weereenstukjeverder » wo 10 dec , 2008 23:46

Hallo Balance, toevallig zag ik net dat er in binnenkort een cirkel start


Meer info over cirkels is ook hier te vinden:

Weereenstukjeverder
 
Berichten: 35
Geregistreerd: ma 17 sep , 2007 12:41


Keer terug naar Over het forum en de website



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron