Forum godinnen en beeldvorming
 weblog | godinnen | forum home ||

Gods Rijk bestaat in de microkosmos.

Alles over overige godsdiensten.

Gods Rijk bestaat in de microkosmos.

Berichtdoor harriechristus » do 16 mei , 2013 15:55

GODS RIJK BESTAAT IN DE MICROKOSMOS.

ATOMEN BESTAAN UIT RUIMTESCHEPEN

Atomen bestaan uit ruimteschepen waarin triljoenen super-intelligente microwezens wonen en in de verre toekomst gaan wij ook zelf het heelal volbouwen met ruimteschepen.

ONEINDIGE REEKS VAN STEEDS HOGERE CULTUREN

Atomen bestaan uit ruimteschepen, waarin microwezens wonen, die ook weer uit (hoger ontwikkelde) atomen bestaan, die uit (nog veel hoger ontwikkelde) ruimteschepen bestaan, enz enz enz ... als een oneindige reeks van steeds hogere culturen.

HEELAL UIT LEVENDE WEZENS.

Het hele heelal is dus eigenlijk uit levende wezens opgebouwd.
Het heelal is niet alleen maar een dood mechaniek wat de wetenschap ons wijs wil maken, maar het heelal is in wezen een levend heelal uit levende wezens opgebouwd en ook door levende wezens opgebouwd.

GOD

Het heelal is eigenlijk GOD zelf als de eenheid van een oneindig aantal microwezens.
Lees de nieuwe bijbel over gods eeuwig en oneindig rijk in de microkosmos.



Afbeelding


http://home.kpn.nl/wegge168/Frame-nederlands.html" onclick="window.open(this.href);return false;"
harriechristus
 
Berichten: 158
Geregistreerd: vr 26 mei , 2006 14:41
Woonplaats: amsterdam

Re: Gods Rijk bestaat in de microkosmos.

Berichtdoor harriechristus » wo 22 mei , 2013 15:49

WAAROM MOETEN ATOMEN UIT RUIMTESCHEPEN BESTAAN?

Het moeten ruimteschepen zijn omdat wij ook in de toekomst het heelal vol gaan bouwen met ruimteschepen en dan sluit onze eigen toekomst aan op de microkosmos, want dan komt het heelal als een doorlopend evolutionair systeem in elkaar te zitten.... want ons ruimtevaartheelal wordt dan een herhaling van de ruimtevaartcultuur in de microkosmos......(dat wil zeggen: zij zijn daar al verder ontwikkeld dan wij )......en kun je ook meteen verklaren hoe ons lichaam zo subliem kan functioneren, want dat gebeurt niet door toeval, of door de primitieve natuurwetten, maar door de super-intelligentie van de microwezens.

.......zoals de kinderen het leven van de ouders herhalen, zo herhalen wij het leven van de microwezens.
Daarom bouwen wij een ruimtevaartcultuur omdat die al in de microkosmos bestaat.
Of omgekeerd: omdat wij een ruimtevaartcultuur gaan bouwen, moet die al in de microkosmos bestaan.

De microkosmos is geen lagere wereld, maar een hogere wereld, die wij gaan nabouwen.

GOD

Het heelal is eigenlijk GOD zelf als de eenheid van een oneindig aantal microwezens.
Lees de nieuwe bijbel over gods eeuwig en oneindig rijk in de microkosmos.

http://home.kpn.nl/wegge168/Frame-nederlands.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

hartelijke groeten van harriechristus


Afbeelding
harriechristus
 
Berichten: 158
Geregistreerd: vr 26 mei , 2006 14:41
Woonplaats: amsterdam

Re: Gods Rijk bestaat in de microkosmos.

Berichtdoor harriechristus » vr 31 mei , 2013 13:14

Het logische systeem van het heelal.

Mijn atoomtheorie berust op wetenschap (anders dan het bijgeloof in Ufo's) , namelijk dat we met de ruimtevaart bezig zijn en het heelal gaan veroveren.

Ten tweede dat de microkosmos een hogere wereld is.

Conclusie: de microkosmos is een ruimtevaartcultuur (=hogere wereld), die wij in de toekomst ook zo gaan bouwen in de macrokosmos.

Dan komt het heelal als een logisch systeem van eeuwige evolutie in elkaar te zitten (anders dan een eenmalig heelal of een stompzinnig repeterend heelal) en bovendien kan je dan zeer goed de werking van ons lichaam verklaren op basis van de intelligentie der microwezentjes (anders dan de domme opvatting der wetenschap dat het allemaal vanzelf zou gaan)
harriechristus
 
Berichten: 158
Geregistreerd: vr 26 mei , 2006 14:41
Woonplaats: amsterdam

Re: Gods Rijk bestaat in de microkosmos.

Berichtdoor harriechristus » zo 04 aug , 2013 14:01

Een beter heelal.

Het heelal kan wel eens veel beter in elkaar zitten dan wat de wetenschap beweert.

Geen tijdelijk heelal, maar een eeuwig heelal en geen dood mechaniek maar een heelal uit levende wezens en voor levende wezens.
Een heelal dat God zelf is.

Dus mijn atoomtheorie.

Goed om eens over na te denken.
harriechristus
 
Berichten: 158
Geregistreerd: vr 26 mei , 2006 14:41
Woonplaats: amsterdam

Re: Gods Rijk bestaat in de microkosmos.

Berichtdoor harriechristus » do 22 aug , 2013 20:09

Filosofische onderbouwing.

Ik kan mijn atoomtheorie zeer goed filosofisch onderbouwen, en zit veel en veel beter in elkaar dan wat de wetenschap beweert.
Zo kan ik als eerste veel beter verklaren hoe ons lichaam zo subliem kan functioneren, niet op basis van primitieve natuurwetten (wat de wetenschap denkt), maar op basis van superintelligente microwezentjes.
Ten tweede heeft mijn atoomtheorie een toekomst in het heelal, terwijl de wetenschap het heelal onder laat gaan.
Ten derde kan ik het bestaan van God bewijzen.
harriechristus
 
Berichten: 158
Geregistreerd: vr 26 mei , 2006 14:41
Woonplaats: amsterdam


Keer terug naar overige godsdiensten



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron