Forum godinnen en beeldvorming
 weblog | godinnen | forum home ||

Zijn er hier normale jongens?

Wil je iets weten over een godin of iets anders wat met mythologie te maken heeft? Stel hier je vraag en kijk of iemand je kan helpen.

Berichtdoor FannieMyday » ma 22 jul , 2019 10:39

Zoals ik het begrijp, zal ik lang wachten op een antwoord op mijn persoonlijke berichten, dus ik schrijf hier!

Eigenlijk, Ik heb op je forum een lange tijd geleden, maar ik moest me opnieuw registreren - waarom, ik vertel het je later.
Onlangs heb ik het uitgemaakt met mijn man (sommige mensen kennen hem hier!), en ik Chat al 2 jaar op dating sites. Het is jammer, maar het is waar.
Dating sites stelden me teleur. Te veel perverselingen en gewoon domme mannen. Ik hou van sterke intellectuelen. Ik ben een ingenieur, maar ik probeer mezelf ook uit in de modellenbusiness. ... ;)

Oh ja, ik ben 24, en ik hou van online chatrooms))) instagram, skype. Ik zal alleen antwoorden met een persoonlijk bericht! Maar ik kan alleen ' s avonds antwoorden-Ik loop een tijdje weg!
Ik hoop op een serieuze relatie. Schrijf, misschien heb ik hier geluk.

Post veranderd:
Geweldig, de foto is niet geladen! Weet iemand hoe dit te herstellen?
In ieder geval, mijn andere foto ' s kunnen hier worden bekeken, Ik zal blij zijn om u te ontmoeten, Ik hou van flirten))

http://luvandates.com/profile/FannieMyday/

P.S. els! Schrijf me niet meer. Je staat in de negeer lijst!

Berichtdoor FannieMyday » ma 22 jul , 2019 16:49

Dus er zijn serieuze mannen verdwenen?

Perfect! :(
FannieMyday

Keer terug naar Prikbord mythologie, goden en godinnen