Forum godinnen en beeldvorming
 weblog | godinnen | forum home ||

kan mijn aanmelding niet activeren

Wil je iets weten over een godin of iets anders wat met mythologie te maken heeft? Stel hier je vraag en kijk of iemand je kan helpen.

Berichtdoor Zonnebloem » di 09 sep , 2003 14:11

An error occured, not all of the required fields were sent from the validation link. Please ensure that they whole link was entered, it's possible that your email clients auto-wrapper cut the link in half. Please try again.

You are NOT logged in
???
Als ik de link volg vanuit het e.mailtje kom ik niet verder, ook niet de volgende dag.
Zonnebloem
 
Berichten: 4
Geregistreerd: ma 08 sep , 2003 9:55

Berichtdoor els » di 09 sep , 2003 14:52

Ik ga eens uitzoeken of ik kan vinden wat er aan de hand is, zonnebloem. :snik:
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor admin » di 09 sep , 2003 15:10

Nou, ik heb geleerd alles zitten bestuderen, maar ik snap niet zo snel wat er mis is, zonnebloem. Het ziet ernaar uit dat je aanmelding al ís geactiveerd. Meestal als dat niet gebeurt, blijven ze in mijn administratie staan, zodat ik ze moet activeren, maar jij komt daar niet in voor.
En je staat ook keurig vermeld bij de leden, dat kun trouwens zelf ook zien als je op 'leden' klikt.

Heb je wel een wachtwoord? En heb je geprobeerd daarmee in te loggen?

Anders kan ik proberen je een ander (tijdelijk) wachtwoord te geven, en eens zien of dit lukt.

Ik zie wel in het bericht staan dat het mogelijk is de link aan het einde van de regel wordt afgebroken. Misschien is dat de oorzaak, maar het lijkt me stug, want je staat gewoon in de ledenlijst.

Iets anders wat vreemd is, is dat ik geen bericht heb gekregen van je aanmelding. Dat hoor ik normaal ook te krijgen. Van niemand van de laatste leden trouwens. :huil2:

Zeg het even als je een tijdelijk wachtwoord wil, dan probeer ik iets voor je aan te maken. :lach:

Groet van Els.



Edited By admin on 09 september 2003 at 16:30
admin
Beheerder
 
Berichten: 49
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 20:37

Berichtdoor Zonnebloem » di 09 sep , 2003 17:24

Hallo,
Bij het inloggen kreeg ik;
Sorry, er is niemand bekend met de naam zonnebloem, weet je zeker dat het klopt?
Ik heb het net nogmaals geprobeerd en het inloggen lukt niet.
Ik heb een speciale nummercode in het mailtje gehad en in het lijstje dat je in moet vullen ingevuld, maar dat werkte ook niet. Vandaar mijn post.
Misschien als je mij een nieuw wachtwoord mailt lukt het wel.
Groeten van Zonnebloem.
:lach:
Zonnebloem
 
Berichten: 4
Geregistreerd: ma 08 sep , 2003 9:55

Berichtdoor admin » di 09 sep , 2003 18:41

Hee, ik wou net het wachtwoord veranderen, toen zag ik opeens staan: membersetting van Zonnebloem!

Ik denk dat dat het geheim is! :D

Je hebt je vermoedelijk aangemeld met een hoofdletter.
Sorry dat ik dat niet eerder zag, hoor, het is net zoiets als over het hoofd zien dat je radio niet werkt omdat je de stekker er niet in hebt zitten. :bloos:

Ik hoop dat het de bedoeling was, want ik geloof niet dat je je gebruikersnaam kan wijzigen.

Dus probeer dit eerst eens, voor we moeilijk gaan doen met een wachtwoord, dat je dan weer moet wijzigen etc.

Succes ! :trans:



Edited By admin on 09 september 2003 at 19:44
admin
Beheerder
 
Berichten: 49
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 20:37

Berichtdoor Zonnebloem » di 09 sep , 2003 21:45

:bloos:
Je hebt gelijk, het is gelukt.
Bedankt voor de moeite, :kus:
ik zal hier nog veel komen om te lezen in de vele artikelen.
Groet Zonnebloem.
Zonnebloem
 
Berichten: 4
Geregistreerd: ma 08 sep , 2003 9:55

Berichtdoor els » wo 10 sep , 2003 9:50

Nou, ik zal verklappen dat je niet de eerste was, Zonnebloem. Dus voortaan zal ik dit als eerste controleren als iemand een probleem heeft. :grijns2:

In elk geval, welkom op het forum. :lach:
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam


Keer terug naar Prikbord mythologie, goden en godinnen



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 6 gasten