Forum godinnen en beeldvorming
 weblog | godinnen | forum home ||

hamer van Thor

Wil je iets weten over een godin of iets anders wat met mythologie te maken heeft? Stel hier je vraag en kijk of iemand je kan helpen.

Berichtdoor Miranda » za 27 jul , 2002 21:18

Ik ben op zoek naar afbeeldingen van de hamer van thor de germaanse god (mjollnir) ik wil namelijk een ketting hanger laten maken, maar ik kan maar weinig sites vinden met echte afbeeldingen. ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Miranda
 

Berichtdoor els » za 27 jul , 2002 21:21

Hallo Miranda, als je op yahoo.com naar advanced search gaat, tik je daar hamer van Thor in. Dan selecteer je exact phrasematch, en dan krijg je onder andere de volgende pagina's:



Scrol helemaal naar beneden voor een afbeelding van de hamer die de vikingen aan een kettinkje droegen. Dit is het beste voorbeeld dat ik heb kunnen vinden.



Hier staat ook een afbeelding, maar ik weet niet of het zomaar een moderne tekening is, of waar het anders vandaan komt.

Ik weet niet of dit precies is wat je zoekt. Misschien kun je zelf bij yahoo meer vinden. Bij altavista kun je vaak goed iets vinden door "hamer van Thor", met de aanhalingstekens, als zoekterm te geven. Hopelijk helpt dit.
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam


Keer terug naar Prikbord mythologie, goden en godinnen



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 11 gasten

cron