Forum godinnen en beeldvorming
 weblog | godinnen | forum home ||

iets werkt er niet..Ook technische problemen

Wil je iets weten over een godin of iets anders wat met mythologie te maken heeft? Stel hier je vraag en kijk of iemand je kan helpen.

Berichtdoor RoyJava » zo 28 jul , 2002 10:09

Verzonden: 23 januari 2002, 12:54

--------------------------------------------------------------------------------
royjawa66@hotmail.com
Hoihoi,... jammer,... mijn eerste bijdrage ging letterlijk de Cosmos in...
Ben hier al een hele tijdje niet geweest, door de URL kwijt te zijn geweest en daar virussen mijn hele WebSite speciaal gewijd aan de Javaanse Godin de Spirit-Queen RATU KIDUL, hadden geplunderd. Technische rommel dus, echter door een bezoek van dit Forum aan de WebSite kwam ik weer hier terecht, ... héérlijk!
Heb gisteren een interview gedaan bij Radio Tokeh, Rotterdam (hoofdzakelijk voor Indische mensen, doch met een intense knipoog naar magie, mystiek en mysterie), en uiteraard het mysterie vernoemd van de kleuren rood en wit.
De verering van Goden en Godinnen die voort gekomen zijn uit de overheersende patriarchale denkwijze uit oud-tijden met de sexueel-gerichte praktijken, komen steeds meer in het licht en daar wordt veel aandacht aan gegeven. Hoewel het "vrij-denkende" Westen en het "vrij-doende" Oosten de zucht naar macht, geld en sex niet acceptabel willen doen lijken, blijken de overleveringen, mythen en legenden deze te verhullen in allerlei mysterieën. Beroerde zaken natuurlijk...
Zal hier vaker weer komen en je bijdrages volgen, goed werk hoor... hoop dat de techniek dit kan voortzetten, want ook Internet heeft zijn beperkingen...
groet en liefs van Roy
RoyJava
 

Berichtdoor els » zo 28 jul , 2002 10:10

Hai Roy,

wat leuk dat je dit zo snel hebt gevonden, het werkt nog niet eens hier! :bloos: :bloos:

Eerst eens zien of ik alweer een bijdrage kan toevoegen.
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor els » zo 28 jul , 2002 10:11

Ja, het lukt! Vannacht kon ik niets meer toevoegen, dus ik ben maar naar bed gegaan.

Ik had trouwens gezien dat je een virusprobleem hebt gehad. Wat een ellende. Ik heb wel altijd een grote back up van mijn site, maar natuurlijk maak ik die niet elke dag.
Het handigste is om op z'n tijd iets op een cd te zetten. Kan ik jou ook aanraden, Roy, je hebt toch wel een cd-schrijver?

Sorry trouwens dat ik me nog altijd niet bij je community heb aangemeld, ik lees het wel af en toe en verwijs er ook wel eens iemand naar toe. Maar ik kom er gewoon niet toe, moet eerst altijd nog wat anders doen etc...

Maar ik heb ettelijke megabytes aan informaties op m'n schijf staan, daar kan ik echt niet steeds een backup van maken.

Je site ziet er verder trouwens prima uit, ik zag dat je hem opeens helemaal gerestyled hebt, alweer een tijdje geleden.

Mijn plan was, als dit forum eindelijk werkt, om dan eindelijk eens jouw godin toe te voegen aan mijn database. Ik zal wel bij jouw site enige informatie wegplukken.

Jammer dat de Radio Tokeh niet hier te ontvangen is. Het klinkt als een boeidend interview, maar ja, ik woon in Amsterdam.

Hoewel het "vrij-denkende" Westen en het "vrij-doende" Oosten de zucht naar macht, geld en sex niet acceptabel willen doen lijken, blijken de overleveringen, mythen en legenden deze te verhullen in allerlei mysterieën.


Interessant!! Je hebt wel gelijk natuurlijk, het beetje Oosterse mythen dat ik ken maakt nogal een hiërarchische, op macht gerichte indruk. Ging hierover je interview?
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam


Keer terug naar Prikbord mythologie, goden en godinnen



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten

cron