Forum godinnen en beeldvorming
 weblog | godinnen | forum home ||

godenwebsite? zeer belangrijk

Wil je iets weten over een godin of iets anders wat met mythologie te maken heeft? Stel hier je vraag en kijk of iemand je kan helpen.

Berichtdoor Annelies » wo 31 jul , 2002 15:34

Hallo!

Terramater is een keitoffe site én gemakkelijk, maar het zijn alleen maar godinnen. En ik moet een spreekbeurt maken over Romeinse goden én godinnen. Kent er iemand een site over goden?

Thanxxxxx
Annelies
koekiemonster33@yahoo.com
Annelies
 

Berichtdoor els » wo 31 jul , 2002 15:39

Ik weet wel een paar linkspagina's. Komen ze:







Dat is een framespagina, dus je moet eerst links naar beneden scrollen. Dan klik je op Greek and Roman, en dan moet je rechts weer een stukje naar beneden scrollen.



Je kan het beste vanaf beginnen.
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor els » wo 31 jul , 2002 15:40

O ja, helemaal vergeten, ik heb ook ooit nog een stukje geschreven over de Romeinse godsdienst voor deze werd geljikgeschakeld met de Griekse. Ik weet geen bronnen hiervan op het web, dus ik link je maar even door naar mijn pagina. Er staat vast ook wel wat over in boeken, maar ik ken eigenlijk ook geen boeken. Ik heb het bij elkaar gesprokkeld uit encyclopedieën en boeken, waarin meestal wel een kleine introductiepagina staat over de oude Romeinse godsdienst.

Ik ben probeer ook al lang hier goede literatuur over te vinden.

In elk geval, je vindt het hier, en dan scroll je weer naar beneden, naar Romeinse goden.
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor taco » wo 31 jul , 2002 15:40

Dag Annelies

Als je op "google" intypt: " Romeinse goden", vindt je een hele hoop info. succes!
taco
 

Berichtdoor Hati » di 06 aug , 2002 22:01

Als je hier klikt kun je ook info vinden.



succes ermee
Hati
 


Keer terug naar Prikbord mythologie, goden en godinnen



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron