Forum godinnen en beeldvorming
 weblog | godinnen | forum home ||

Mozaiek herkenning - Op zoek naar een Kenner

Wil je iets weten over een godin of iets anders wat met mythologie te maken heeft? Stel hier je vraag en kijk of iemand je kan helpen.

Berichtdoor Lily » di 23 sep , 2003 14:07

:wijs: :wijs: :wijs: Beste lezer wij importeren kant en klare mozaieken en zouden de hulp van een van U goed kunnen gebruiken.
Een van de categorieen is portretten en wij zouden daar graag wat tekst aan willen toevoegen in de geest van Medusa als ze iemand aankeek veranderde hij/zij in steen. Wie wil de plaatjes bekijken (rubriek portretten) en ons adviseren ?.
Dank voor de te nemen moeite.

nb Dit is een serieus verzoek en niet een truc om mensen naar onze website te lokken als iemand een betere suggestie heeft om ons probleem op te lossen staan we daar voor open.
vr.gr.
Lily
Lily
 
Berichten: 1
Geregistreerd: di 23 sep , 2003 13:34

Berichtdoor els » wo 24 sep , 2003 11:04

Hallo Lily,

Mooie mozaïeken, ik heb zo eens wat zitten bekijken.
Helaas ben ik geveld door een griepje of zo, maar ik wil in de loop van de week wel eens zien of ik je wat suggesties aan de hand kan doen.

Ik heb wel een vraag; gaat het om een tekstje voor de hele rubriek portretten, of gaat het over de mozaïeken zelf?

Verder nog een opmerking over de vormgeving: bij mij is het menu in het linkerframe niet helemaal zichtbaar, de laatste links (naar een linkspagina en contactpagina) passen er niet op. Dus of er moet een scrollbar worden gemaakt in het linkerframe, of de letters moeten toch iets kleiner (helaas, zelf houd ik ook van grote letters).
Waarschijnlijk is het op andere monitors met een andere scherminstelling wel zichtbaar, maar dus niet bij iedereen.

Okee, als de prop uit mijn maag is verdwenen kom ik nog eens terug.
Intussen heb je misschien iets aan de volgende pagina's?



(zie 'gorgonen')

()



els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam


Keer terug naar Prikbord mythologie, goden en godinnen



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 8 gasten

cron