Forum godinnen en beeldvorming
 weblog | godinnen | forum home ||

Ik wil me even voorstellen

Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen en vertellen waar ze zich mee bezig houden

Ik wil me even voorstellen

Berichtdoor missr » zo 05 aug , 2007 22:49

Ik ben Missr...dit is het arabische woord voor Egypte. Egypte neemt een grote plaats in in mijn leven. Ik wilde weten of er aan voodoo werd gedaan in Egypte en kwam zodoende op dit forum terecht. Ik ben erg geinteresseerd in religies. Ben van huis uit katholiek opgevoed, later Moslim geworden en nu nog steeds zoekende. Voel me erg aangetrokken door de boeken van Neil Donald Walsch.
Momenteel lees ik "De Inwijding" van Elisabeth Haig... dat is echt een eye opener.
Ik hoop hier veel info te kunnen vinden en heb al het een en ander gelezen.
missr
 
Berichten: 1
Geregistreerd: za 28 jul , 2007 23:53
Woonplaats: omgeving Gouda

Berichtdoor els » ma 06 aug , 2007 17:18

Hai Missr, leuk dat je gebruik maakt van deze gelegenheid je voor te stellen. Ik moet zeggen dat ik het toch wel leuk vind iets te weten over wat mensen bezighoudt.

Wat je naam betreft, zal die te maken hebben met de bijbelse naam voor Egypte, Mizraim? Het lijkt er wel wat op, als je het mij vraagt.

Ben je nog iets te weten gekomen over 'voodoo' in Egypte?

Elisabeth Haig heb ik eerlijk gezegd nooit van gehoord.
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Judith63 » zo 23 sep , 2007 13:09

Hoi Missr

Ik heb het boek "De Inwijding" ook gelezen, vond het prachtig en heel leerzaam, kan uiteraard nog niet alles toepassen wat er in het boek stond, wij krijgen meestal de inwijdingen in het dagelijks leven en die zijn wat moeilijker te herkennen :shock: maar wel mooi dat er zoveel toch herkenbaar is uit het boek,het bracht bij mij een hoop herinneringen omhoog.

:knipoog:
Judith63
 
Berichten: 2
Geregistreerd: zo 23 sep , 2007 12:23

Berichtdoor Acacia » zo 23 sep , 2007 15:44

hoi

Ik heb dat boek nooit gelezen, wel Gevleugelde Pharao van Joann Grant.
Acacia
 
Berichten: 6
Geregistreerd: wo 19 sep , 2007 11:20


Keer terug naar welkom nieuwe leden



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron