Forum godinnen en beeldvorming
 weblog | godinnen | forum home ||

Acacia

Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen en vertellen waar ze zich mee bezig houden

Acacia

Berichtdoor Acacia » do 20 sep , 2007 10:56

Ik noem mezelf Acacia
Acacia komt van mijn gids en dat verstond en begreep ik eerst als Akasha.
In augustus dit jaar (2007) gingen mijn man en ik naar Egypte en toen vertelde onze reisgids over de planten en sprak Acacia uit als Ah Kas Sie Jah.
En toen was het voor mij ineens duidelijk, dat het Acacia was en geen Akasha.

Ik ben 26 jaar en kreeg op mijn dertiende al bewust een boodschap vanuit de Gene Zijde.
Ook heb ik veel meegemaakt met mijn overgegane huisdieren.
Ik herinner veel van mijn vorige levens en ik heb het idee dat dit mijn laatste leven hier op aarde is. Het is een gevoel dat ik moeilijk kan verklaren.
Ik heb een aantal jaar kontact met mijn gids en leer elke dag wel iets bij.
Soms is dat zo anders dan wat ik lees op internet, dat ik achteraf erg aan mijzelf twijfel.

Ik noem mezelf geen medium of lichtwerker,maar merk wel dat ik me met dezelfde “materie” bezighoud.
Sinds december 2006 ben ik lid van The Fellowship of Isis.
Acacia
 
Berichten: 6
Geregistreerd: wo 19 sep , 2007 11:20

Berichtdoor els » vr 21 sep , 2007 12:34

Hai Acacia, welkom op het forum en bedankt voor je achtergrondverhaal.
Wat een grappige verwarring over je naam.
Ik zag intussen al dat je belangstelling hebt voor de Egyptische mythologie. :lach2:
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Acacia » zo 23 sep , 2007 15:43

Dank je.

Ja inderdaad :lach2:
Ik heb er zelf ook een forum over. :knipoog:
Acacia
 
Berichten: 6
Geregistreerd: wo 19 sep , 2007 11:20

Berichtdoor els » zo 23 sep , 2007 22:21

O ja, inderdaad, ik had het nog niet eens gezien. Meestal klik ik direct op een link naar een website. :)

Ziet er leuk uit, ik kom misschien nog wel eens wat posten, want ik ga volgende maand in het Allard Pierson Museum naar een cursus over het Middenrijk. Ik had eigenlijk eerst naar de cursus over het Oude Rijk willen gaan, maar die was helaas al begonnen. Ik wil graag meer weten over de Egyptische geschiedenis omdat ik de werkelijke geschiedenis beter wil kunnen herkennen in de mythologie, maar ook in de bijbel.

Maar het is zowiezo interessant. Het is helemaal een hype met die rage om koninklijke mummies met de modernste middelen te onderzoeken, zoals de overlijdensoorzaak van Toetanchamon, DNA voor identificatie en het maken van driedimensionale hoofden. Ik raak er helemaal door geïnfecteerd. :lach2:
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam


Keer terug naar welkom nieuwe leden



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten