Forum godinnen en beeldvorming
 weblog | godinnen | forum home ||

Tumnus

Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen en vertellen waar ze zich mee bezig houden

Tumnus

Berichtdoor Tumnus » vr 04 apr , 2008 4:57

Hallo,

Ben zelfstandig ondernemer met wat zaken in het land, webmaster van uiteenlopende (commerciele) sites en fora (die al dan niet even florisant bezocht worden :( ) en ben woonachtig nabij: zie links.
Ben satanist en daardoor vanzelfsprekend anti-religie. Maar dat moge duidelijk zijn.
Nou, dat was het voorlopig. :lach2:
Tumnus
 
Berichten: 36
Geregistreerd: vr 04 apr , 2008 3:10
Woonplaats: Bilthoven

Berichtdoor els » vr 04 apr , 2008 14:25

Hai Tumnus, welkom op het forum. Leuk dat je ook het leven doorbrengt met het internet. :)

Ik keek net op je website. Leuk stuk over wat god is voor mensen. God en de duivel werken als een soort spiegel. Wat in god of de duivel wordt geprojecteerd, kun je niet in jezelf benaderen. Het is een rare relatie. Mensen hebben de goden zelf 'gecreëerd', maar ze zijn een eigen leven gaan leiden, en nu zijn mensen eigenlijk onderworpen aan hun eigen creatie. Zo hebben ze zichzelf op een dood spoor gezet.

Bizar eigenlijk, dat je je in bezit kan laten nemen door je eigen spookbeelden. Hoe dit kan is een van de meest fascinerende vragen.
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Tumnus » vr 04 apr , 2008 23:41

Tsja, begin er dan maar aan dat uit te leggen aan een gelovige. :hihi:
Tumnus
 
Berichten: 36
Geregistreerd: vr 04 apr , 2008 3:10
Woonplaats: Bilthoven

Berichtdoor els » za 05 apr , 2008 0:28

Mijn ervaring is niet dat je met gelovigen over dit onderwerp kan praten. Je komt dan in een zeldzame retorische fuik terecht. :o
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Tumnus » za 05 apr , 2008 0:48

els schreef:Mijn ervaring is niet dat je met gelovigen over dit onderwerp kan praten. Je komt dan in een zeldzame retorische fuik terecht. :o


Tsja, breek me de bek niet open. :cool:
Zit nog wel eens te stoken op christelijke weblogs en de reacties nodigen dan weer uit tot nog meer aanvallen. :duivel2:
Tumnus
 
Berichten: 36
Geregistreerd: vr 04 apr , 2008 3:10
Woonplaats: Bilthoven


Keer terug naar welkom nieuwe leden



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron