Forum godinnen en beeldvorming
 weblog | godinnen | forum home ||

Homo paartje steelt hetero eieren.

Plaats hier nieuwsberichten.

Oude nieuwstopics worden verplaatst naar een forum waar ze beter in thuishoren.

Homo paartje steelt hetero eieren.

Berichtdoor Antiscience » vr 10 feb , 2006 12:37

Carlos en Fernando, al vijf jaar een paar,
stelen hetero eieren.

[url=http://www.express.de/servlet/Satellite?pagename=XP/index&pageid=1004979498952&rubrik=220&artikelid=1138627363352]http://www.express.de/servlet/Satellite?
pagename=XP/index&pageid=1004979498952&rubrik=
220&artikelid=1138627363352[/url]
Antiscience
 
Berichten: 36
Geregistreerd: wo 25 jan , 2006 14:31
Woonplaats: Germany [Alexandrië -)

Berichtdoor els » vr 19 mei , 2006 17:19

Na het bericht over de homo-flamingo's nu een berichtje over homo-ooievaars!! :smile:

Homo-ooievaars zijn prima ouders

vrijdag 19 mei

OVERLOON - Drie homoseksuele ooievaarskoppels in Zoo Parc Overloon zijn heel modern bezig. Ze broeden eieren uit, en verzorgen hun kroost. Dat heeft een woordvoerster van de Oost-Brabantse dierentuin bekendgemaakt.

Bij de Europese ooievaars vormden zich twee mannelijke stellen en een lesbisch koppel. ,,Homoseksualiteit komt vaker voor in het dierenrijk, maar vaak blijft het bij liefkozingen en schijnbevruchting. Deze homo’s hebben hun eieren uitgebroed en voeden hun kroost op'', aldus een woordvoerster van het dierenpark die erbij zegt dat het uitbroeden en verzorgen zelden voorkomt.

Een van de homokoppels broedt nog, de twee andere koppels hebben dat al gedaan. ,,Het is heel leuk om te zien hoe ze hun jongen verzorgen. Ze doen daarbij niets onder voor hun heteroseksuele soortgenoten'', zegt de woordvoerster enthousiast.

Hoe de stellen aan hun eieren komen, is niet bekend. ,,Waarschijnlijk hebben de mannetjes een broedend vrouwtje van het nest gejaagd. Een van de lesbische vrouwtjes is mogelijk gedekt'', luidt de verklaring van het dierenpark.


Afbeelding



De link naar de flamingo's deed het trouwens niet meer, dus ik heb een andere opgezocht.



Rosa Liebe unter Flamingos

Erst vor wenigen Tagen sorgte auch ein räuberisches Homo-Flamingo-Paar für weltweite Schlagzeilen: In einem britischen Vogelpark wollten sich zwei Flamingos ihren Kinderwunsch nicht mehr nehmen lassen. Sie stahlen deshalb die Eier von ihren heterosexuellen Artgenossen und zogen die Küken dann als ihre eigenen auf. Carlos und Fernando sind nach Angaben des Tierparks "liebevolle Eltern". Die beiden kennen sich schon lange und sind seit fünf Jahren ein Paar. "Dies ist allerdings der erste bekannte Fall unter Flamingos", sagte Nigel Jarrett vom Vogelpark im Südwesten Englands der Zeitung "Daily Mail". Im Gegensatz zu den Humboldt-Pinguinen sind die Flamingos nach wie vor weit verbreitet: Von Afrika über Südwest- und Zentralasien, Südeuropa sowie Süd- und Mittelamerika findet man Millionen von Vögel. Darunter vielleicht auch das ein oder andere Homo-Pärchen.

9. Februar 2006


Afbeelding

Op dezelfde pagina ook info over de coming out van een homo pinguinpaar.

Afbeelding
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Antiscience » zo 21 mei , 2006 16:58

Leuke reaktie Els,

bedankt. Mag ik jouw reaktie, met bronvermelding
ook in de-nieuwe-kerk plaatsen :?:
Ik heb het alvast gedaan :bloos:, jouw goedkeuring
veronderstellende. Wanneer niet
dan verwijder ik het gequote bericht weer.

vriendelijke
groeten
Jos
Antiscience
 
Berichten: 36
Geregistreerd: wo 25 jan , 2006 14:31
Woonplaats: Germany [Alexandrië -)

Berichtdoor RoyJava » zo 21 mei , 2006 19:54

:lach2:
RoyJava
 
Berichten: 366
Geregistreerd: ma 12 sep , 2005 20:07
Woonplaats: Den Haag

Berichtdoor els » zo 21 mei , 2006 20:46

Okee Jos, van mij mag iedereen het weten hoor. :lach2: :p
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor SjaanTje » ma 22 mei , 2006 22:52

RoyJava schreef: :lach2:

Vermoeiend volk, die anti-homo's. 'Kindermoord is ook natuurlijk, moeten we dat dan maar toestaan?'; 'Als we het huwelijk openstellen voor homo's, kunnen we net zo goed meteen aan polygamie beginnen!'
(zucht)
Maar aan de andere kant wel het vrouwtje thuis willen houden want in de natuur blijft het vrouwtje ook op het nest zitten en voedt de kleintjes op. (en zorgt voor het eten van de hele roedel, maar dat vertellen ze er dan weer niet bij, want dan zou de vrouw ook buitenshuis geld mogen verdienen)
SjaanTje
 
Berichten: 134
Geregistreerd: di 21 feb , 2006 22:59

Berichtdoor els » do 25 mei , 2006 22:35

Eigenlijk ben ik de enige die ik ken die tegen het homohuwelijk is. Ik vind het huwelijk een instituut dat zo snel mogelijk moet worden afgebroken en vervangen voor andere samenlevingsvormen. Ik vind het de idiotie ten top dat homo's nu strijden voor het recht te mogen trouwen. Het hele huwelijk is alleen maar uitgevonden om mannen kinderen te geven, en om die tegennatuurlijke reden is het huwelijk dus per definitie onderdrukkend en gebaseerd op een fundament van ongelijkheid. Binnen het huwelijk moet de vrouw wel afhankelijk zijn, om te zorgen dat ze niet met de kinderen uit het huwelijk kan stappen als het haar niet langer zint.

Alle andere ideeën over het huwelijk zijn puur geromantiseerd, en hebben niets te maken met het oorspronkelijke doel ervan.

Wat de kinderen betreft: ik vind het 'vaderrecht' erg dwangmatig, maar ook de vrouw die tussen vier muren vastgebakken met haar kinderen leeft vind ik veel te geïsoleerd. Zowel voor vaders als voor moeders is het huwelijk geen perfecte vorm.

Homo's kunnen samen niet eens kinderen krijgen, dus waarom zouden ze zich in vredesnaam in het huwelijkscircus steken?

Niet voor niets is natuurlijk de titel van deze topic: homopaartje steelt hetero-eieren!!! :knipoog:
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor SjaanTje » di 30 mei , 2006 21:10

els schreef:Eigenlijk ben ik de enige die ik ken die tegen het homohuwelijk is.

Ik ken heel veel homo's die het ook onzin vinden, maar dat zijn dan mensen die geen relatie hebben of willen, die geen huis of grote bezittingen hebben of geen bedrijf of kinderen uit eerdere relaties.

Ik vind dat het huwelijk als uitzonderingspositie afgeschaft moet worden. Je kunt een samenlevingscontract aangaan dat je een bepaalde status ten opzichte van de belastingdienst, uitkeringsinstanties en het ziekenfonds geeft, waarin je het wel en wee van bezittingen en eventuele kinderen regelt in geval van scheiding of overlijden, en wat er nog meer aan zaken aan het boterbriefje gehangen kan worden.

Of jij dat wilt bekrachtigen in de kerk als huwelijk, in je kring als handvasten of weetikveel wat voor rituele betekenis je eraan wilt geven, mag je helemaal zelf weten. Het contract is voor alle paren gelijk. DAT zou het uitgangspunt moeten zijn.

Overigens vind ik de term 'homohuwelijk' zo fout als maar kan. Het doodnormale burgerlijk huwelijk is opengesteld voor niet-heteroparen, bij mijn weten is er geen sprake van een apart huwelijk.
SjaanTje
 
Berichten: 134
Geregistreerd: di 21 feb , 2006 22:59

Berichtdoor els » do 24 mei , 2007 20:18

Even updaten over het homoflamingopaar. Ze hebben na zes jaar lang vruchteloze pogingen inmiddels een kind. Ze hebben een verlaten ei toegewezen gekregen en dat uitgebroed, en nu voeden ze het kuikentje op.



Homoflamingo's eindelijk ouders
Uitgegeven: 21 mei 2007 19:46

LONDEN - Een homoseksueel flamingopaartje heeft eindelijk een kind. De twee mannetjes adopteerden een kuikentje uit een verlaten flamingonest.

Dat maakte de leiding van een Britse natuurpark bij Bristol maandag bekend. Carlos en Fernando, die al zes jaar samen zijn, deden veel tevergeefse pogingen een familie te beginnen.

Ze verjoegen zelfs broedende flamingo's. Toen onlangs een verlaten nest met een ei werd ontdekt, mochten Carlos en Fernando zich over het ei ontfermen. Met succes. Het paar kan het kuikentje voeden door in de keel melk te produceren.


:?
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor els » do 24 mei , 2007 20:41

Het was even zoeken, maar hier een fotootje van het gezin.

[url=http://www.edgeboston.com/index.php?ch=news&sc=glbt&sc2=news&sc3=&id=20534]http://www.edgeboston.com/index.php?
ch=news&sc=glbt&sc2=news&sc3=&id=20534[/url]

Afbeelding
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor els » wo 01 aug , 2007 20:54

Dieren zijn ook niet racistisch. :lach2:

Afbeelding

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/968241.html

Moet kunnen in de zomertijd.
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam


Keer terug naar Nieuws



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron