Forum godinnen en beeldvorming
 weblog | godinnen | forum home ||

Els....

Gastenhoekje voor persoonlijke praatjes of off topic onderwerpen.

Berichtdoor Balance » do 30 jun , 2005 18:57

leef je nog?
Balance
 
Berichten: 244
Geregistreerd: za 23 okt , 2004 11:11

Berichtdoor els » do 30 jun , 2005 22:09

Da's een goeie vraag... ik ben wel erg afgepeigerd, zodat ik steeds vroeg naar bed ga. Ook ben ik veel weggeweest, en ik moet nog allerlei dingen doen die ik steeds uitstel. Plus ik heb maar geprofiteerd van het weer om mijn fietsconditie weer wat op peil te brengen. Ik ga nu alweer naar bed. :sip:
Ik hoop wel snel weer wat fitter te zijn. Ik heb nu vijf dagen vrij, en de regen zal ook wel helpen dat ik binnenshuis blijf. Dus nog even wat notulen uittikken en een paar stukjes bijwerken, en dan kom ik even reageren op het forum. Ik heb alles wel gelezen, maar doordat ik weinig puf heb, kan ik haast niet nadenken. :slaap:

Bedankt voor de belangstelling, hoor. :happy:
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Balance » do 30 jun , 2005 23:10

Ik ga nu alweer naar bed


Slaap lekker.

Ik hoop dat je niet al te erg geschrokken bent van mijn bijdragen, maar Brunetti en ik hebben ons, ondanks meningsverschillen, tijdens jouw 'afwezigheid' keurig braaf gedragen.

:O
Balance
 
Berichten: 244
Geregistreerd: za 23 okt , 2004 11:11

Berichtdoor els » vr 01 jul , 2005 22:03

Gossie, da's maar goed ook zeg, stel toch eens voor dat ik een prullenbak moest invoeren. :cool:

Ik moet wel zeggen dat ik me soms afvraag wat ik zou doen als mensen er een potje van maken. Op sommige forums zie je een enorm gescheld, en als een moderator er wat tegen probeert te doen roept iedereen om het hardst 'censuur' etc., en dan wordt dat het belangrijkste thema.
Afijn, ik ging gisteren dus rond elf uur naar bed, en stond pas om half tien op. Helemaal normaal vind ik het niet. Ik ga nu maar weer slapen, en morgen zet ik de wekker vroeg. Ik begin weer perspectief te zien, meeste klusjes zijn af.

Bevalt je nieuwe baan een beetje, trouwens?
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Pallas Athena » vr 10 maart , 2006 17:36

Ik snap niet hoe jullie het allemaal gedaan krijgen! Ik probeer hier en daar wel een antwoord te plaatsen maar ik zie jullie namen voortdurend met een antwoord waar halen jullie de tijd vandaan. Als je niet naar school gaat zul je wel werken dus veel vrije tijd is er niet
Pallas Athena
 
Berichten: 189
Geregistreerd: vr 03 maart , 2006 20:33

Berichtdoor els » vr 10 maart , 2006 20:47

Als je op 'profiel' klikt onder iemands bijdrage, zie je hoeveel bijdragen iemand per dag schrijft. Dan blijkt het wel weer mee te vallen. :lach2:
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor RoyJava » vr 10 maart , 2006 21:44

Hi Pallas,...
Hier huist een kunstschilder en make-up artiest. Mijn atelier is mijn thuis, en mijn vrije tijd (toch wel de meeste secondes :knipoog: ) betreffen de mythische onderwerpen van mijn schilderijen. Heb deze Nissaba Site lange tijd uit het oog verloren, en de kennis én vooral de linken van "leden" zijn zó interessant, dat een bijna dagelijkse cybertrip er wel in is gaan zitten.

Vooral de nuchterheid van Els is bemerkenswaardig (... ehhh, de Moslima's en haar manlijke partners ff daar gelaten :p ) , groet Roy
RoyJava
 
Berichten: 366
Geregistreerd: ma 12 sep , 2005 20:07
Woonplaats: Den Haag

Berichtdoor els » vr 10 maart , 2006 23:15

Heb deze Nissaba Site lange tijd uit het oog verloren, en de kennis én vooral de linken van "leden" zijn zó interessant, dat een bijna dagelijkse cybertrip er wel in is gaan zitten.


Het is wel een stuk gezelliger opeens, vind ik. :lach2: Het is toch jammer dat er zoveel mensen zijn met dezelfde passie, maar het is toch zo lastig om ze allemaal te vinden, zodat je mensen hebt die je op weg kunnen helpen.
De meesten kwamen een voor een langs, maar helaas iedereen verdween met de tijd weer. Benieuwd of Balance en Brunetti nog leven, bijvoorbeeld. Een forum loopt toch beter als het wat drukker wordt bezocht. Of zit er nou iets raars in deze redenering. :verward:
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Pallas Athena » za 11 maart , 2006 1:13

nou ik probeer elke dag toch een uur op te zitten zo dat ik kan antwoorden op hetgeen dat mensen zeggen over mijn reacties en nieuwe onderwerpen ontdek ik vind dat ik het niet zo slecht doe maar ik ben wel niet in ALLES op dit forum geintresseerd ik probeer hier en daar wel iets te zeggen maar dingen die me niet boeien ga ik me er ook geen uren over laten piekeren. Els hoe bedoel je als je daar naar kijkt lijkt het wel mee te vallen da van mij of jou?
Pallas Athena
 
Berichten: 189
Geregistreerd: vr 03 maart , 2006 20:33

Berichtdoor els » za 11 maart , 2006 12:58

Meer dan 11 berichten per dag!!! Gefeliciteerd he, maar ik bedoel die van mij. :D
Het is maar goed dat je niet in alles bent geinteresseerd, dan kwam je niet meer aan slapen toe. :knipoog:
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Pallas Athena » za 11 maart , 2006 14:50

Ik probeer open te staan voor alle onderwerpen maar ik ben gisteren al tot 2u op de computer gezeten
Pallas Athena
 
Berichten: 189
Geregistreerd: vr 03 maart , 2006 20:33


Keer terug naar nissaba café



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron