Forum godinnen en beeldvorming
 weblog | godinnen | forum home ||

Het leven zoals het is... Heb gij ook A.A.A.D.D. ?

Gastenhoekje voor persoonlijke praatjes of off topic onderwerpen.

Berichtdoor willy » vr 27 jun , 2003 16:35

Het leven zoals het is ... Heb jij ook A.A.A.D.D. ?
Ze hebben eigenlijk een diagnose gevonden voor mijn probleem. Hoera!
Het heet A.A.A.D.D. ofwel Age Activated Attention Deficit Disorder.
Dit zijn de symptomen:
Ik beslis om de auto te wassen; ik vertrek richting garage en zie de post liggen op tafel.
OK, ik ga de auto wassen. Maar eerst toch even de post doorbladeren. Ik leg mijn autosleutels op mijn bureau, filter de reclamefoldertjes uit de hoop post en zie dat de vuilbak vol zit.
Dus ik leg de rest van de post, waaronder enkele rekeningen, op mijn bureau en zet de vuilbak buiten.
Of nee, toch eerst nog vlug de rekeningen betalen.
Waar liggen die overschrijvingsformulieren alweer?
Oeps, ik heb er maar een meer...
Ik heb er nog reserve in de kast boven.
Aha, daar staat mijn cola.
Eerst die extra overschrijvingsformuliertjes zoeken.
Eerst die cola wat verder van de computer zetten of ik sla hem nog omver en dan mors ik op mijn toetsenbord. Weet je wat, ik zet hem gewoon in de koelkast, dan blijft hij fris.
Ik ga naar de keuken en bemerk dat mijn plantjes er nogal droog bijstaan: die hebben dringend water nodig! Ik zet de cola op het aanrecht en hola: daar ligt mijn zonnebril! Ik zocht hem al de hele morgen. Die leg ik best even weg voor ik het vergeet. Ik vul mijn gietertje met water en vertrek naar de bloempotten. Aaaargh! Iemand heeft de afstandsbediening van de TV in de keuken laten liggen! Als we vanavond TV willen kijken, zullen we er nooit aan denken om in de keuken te kijken, dus ik leg die afstandsbediening beter direct in de woonkamer. Ik giet wat water in de bloempotten en mors op de vloer, gooi de afstandsbediening op een kussen in de zetel en ga terug naar de hall. Waar was ik nu weer mee bezig? Op het eind van de dag: de auto is niet gewassen, de rekeningen zijn niet betaald, de cola staat op het aanrecht, de bloemen kregen te weinig water, ik heb nog steeds een overschrijvingsformulier en ik vind mijn autosleutels niet meer...
Ik probeer te ontdekken hoe het komt dat er vandaag niets is gebeurd. Ik begrijp er echt niets van want ik was de hele dag druk bezig!!! Ik ben er mij van bewust dat ik een ernstig probleem heb en moet dringend professionele hulp vinden, maar eerst even mijn e-mail checken...
Verstuur dit berichtje naar iedereen die je kent want ik weet niet meer naar wie ik het al verstuurd heb. Stuur het alsjeblief niet terug naar mij of je krijgt het waarschijnlijk nog eens doorgestuurd...

:duivel:
willy
 
Berichten: 1092
Geregistreerd: di 06 aug , 2002 10:01
Woonplaats: Brasschaat

Berichtdoor els » vr 27 jun , 2003 21:52

Maar.... ik heb precies dezelfde ziekte. :dung:

Alleen mors ik geen water, maar koffieprut, en die ligt er dan aan het einde van de dag ook nog bij. :huil2:

Zoals nu. Ik ben op weg naar bed, maar heb nog even de computer aangezet om de mail te checken. Ik hoop op dit moment nog om op tijd in mijn bed aan te landen. :jaja:
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Isthar » di 01 jul , 2003 14:56

:p hahaha!
Ja hoor Willy, hier nog zo één.
Ik ben precies zo.
Loop van het één naar het ander, maak nooit iets af
en na een tijdje eindig ik weer precies op het zelfde punt en is het nog niet gedaan en vraag ik me af wat ik ook al weer aan het doen was.
Erg chaotisch, ik weet het.
Maar ja, zo zit ik een beetje in elkaar.
Groetjes van Isthar :cool:
Isthar
 
Berichten: 53
Geregistreerd: zo 02 maart , 2003 16:12
Woonplaats: Noord Holland

Berichtdoor Pallas Athena » vr 10 maart , 2006 18:21

Ik zeg altijd wel in mezelf van wat ik moet doen maar het komt er nooit van hoe kotm dat toch :cry:
Pallas Athena
 
Berichten: 189
Geregistreerd: vr 03 maart , 2006 20:33


Keer terug naar nissaba café



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron