Forum godinnen en beeldvorming
 weblog | godinnen | forum home ||

getikt

Gastenhoekje voor persoonlijke praatjes of off topic onderwerpen.

Berichtdoor els » zo 24 apr , 2005 13:47

Het zou me niet verbazen als mijn buren binnenkort de politie bellen of het gesticht, omdat ze denken dat ik gek ben geworden, of misschien zelfs wel overleden. Ik zit namelijk de hele dag bewegingloos in een stoel naar buiten te staren, of naar het plafond. Alleen soms beweegt mijn hoofd een beetje.

Nee het is geen mop. :D
Ik heb een nieuwe versterker gekocht, na jaren lang te hebben geleden met een oud krakend ding. Ik ben nu eigenlijk al mijn platen aan het herontdekken. Alsof er een wereld opengaat. Alles klinkt beter, zeker geen gekraak meer, ook geen ruis, en zelfs de allerzachtste passages hoor je nog duidelijk. Als tenminste de computer uitstaat, want nu staat dat ding weer herrie te produceren.

Zelfs de obligate muziek die ik in huis heb voor de repertoirekennis is nu opeens leuk om te beluisteren.

:vlag: :lachen:

Had ik misschien toch eerder moeten doen. Maar goed, ik heb het nu gedaan. :wijs:

Ik moest dit echt even kwijt.
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Brunetti » zo 24 apr , 2005 17:52

In orde Els,
Ik heb de hulpdiensten terug afgebeld :p
Brunetti
 
Berichten: 166
Geregistreerd: di 01 maart , 2005 14:11

Berichtdoor Pallas Athena » vr 10 maart , 2006 17:40

Ben ik het maar als ik heel kwaad of verdrietig ben zing ik of luister ik naar muziek dan wordt ik altijd rustig maar soms ook wel meer verdrietig maar dat heb ik soms nodig gewoon eventjes uithuilen met een mooi liedje en dan kan ik weer alle obstakels van het leven aan
Pallas Athena
 
Berichten: 189
Geregistreerd: vr 03 maart , 2006 20:33

Berichtdoor els » vr 10 maart , 2006 20:45

Er is heel wat geschreven over hoe muziek emoties opwekt. Soms denk ik dat het gewoon je eigen fantasie is die met je op de loop gaat. Je leeft je helemaal in, maar niet in iets echts. Je moet het zelf bedenken. Zelfs als er een tekst bij is, zijn het vaak nog maar een paar woorden waar je heel emotioneel bij wordt.
Toch fascinerend.
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Pallas Athena » za 11 maart , 2006 14:53

Ik zou abslouut niet weten hoe het komt het zal wel iets psychologisch zijn
Pallas Athena
 
Berichten: 189
Geregistreerd: vr 03 maart , 2006 20:33


Keer terug naar nissaba café



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron