Forum godinnen en beeldvorming
 weblog | godinnen | forum home ||

Verzoek ontheffing dienstplicht

Gastenhoekje voor persoonlijke praatjes of off topic onderwerpen.

Berichtdoor willy » do 08 jan , 2004 21:08

VERZOEK ONTHEFFING DIENSTPLICHT

Aan de minister van defensie,

Bij dezen heb ik de eer u mijn uiterst zonderlinge geval uiteen te zetten. Mijn vader en ik woonden samen en we bezaten een televisie en een radio. Beneden ons woonden een weduwe en haar dochter, beiden schoon van uiterlijk en zonder tv en radio. Ik werd verliefd op de weduwe en trouwde haar. Mijn vader werd verliefd op de dochter en ook zij huwden.

Toen begon de ellende!

Daar mijn vader de dochter van mijn vrouw, dus ook mijn dochter huwde, is mijn dochter thans mijn schoonmoeder. Maar ik ben echter tegelijkertijd de vader van haar, omdat ik met haar moeder ben getrouwd. Verder werd mijn vader ook de schoonzoon van mijn vrouw en ben ik dus zijn schoonvader, aangezien ik met de moeder van zijn vrouw getrouwd ben. Tevens is zijn vrouw mijn schoonmoeder en mijn vrouw de schoondochter van haar eigen dochter.

Maar dit is nog niet alles.

Mijn vrouw kreeg inmiddels een zoon, dat is dus natuurlijk ook mijn zoon, en dat is dus de broer van mijn schoonmoeder, omdat zij de dochter is van mijn vrouw. Tevens is hij de kleinzoon van mijn vader en ook zijn zwager. Ik ben dus de neef van mijn schoonmoeder, omdat die de zuster is van mijn zoon. Dus is mijn schoonmoeder mijn tante.

Maar het werdt nog erger.

De jonge vrouw van mijn vader werd moeder en haar zoon werd dus mijn broer. En mijn eigen zoon is dus de oom van mijn kleinkind, omdat hij de broer van mijn dochter is. Mijn vrouw is zijn grootmoeder, want hij is het kind van haar dochter. Ik ben als man van mijn vrouw zijn grootvader, dus de grootvader van mijn broer. En omdat de grootvader van mijn broer ook de mijne is, ben ik mijn eigen grootvader.

Alus veroorloof ik mij, excellentie, u te verzoeken mij van mijn militaire dienstplicht te ontheffen. Daar de wet immers niet toestaat dat een vader, een zoon en een kleinzoon samen onder de wapenen verblijven.

Inmiddels verblijf ik,

Hoogachtend,

D. Oordenker

:blij:
willy
 
Berichten: 1092
Geregistreerd: di 06 aug , 2002 10:01
Woonplaats: Brasschaat

Berichtdoor els » do 08 jan , 2004 22:20

Ah nee!!! Familieverhoudingen!!!! Dat is toch al mijn slechtste kant!
Hier word ik wanhopig van! :snik: Afbeelding :huil2: Afbeelding Afbeelding Afbeelding
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Isthar » vr 09 jan , 2004 9:36

Oh wat goed!
Wat is het lang geleden dat ik dat heb gelezen.
Zeker 20 jaar terug heb ik dat stukje eens uit een krant geknipt en vond het toen ook al erg leuk :lachen:

Groetjes van Isthar :cool:
Isthar
 
Berichten: 53
Geregistreerd: zo 02 maart , 2003 16:12
Woonplaats: Noord Holland

Berichtdoor els » vr 09 jan , 2004 12:10

Hij is leuk. :grijns:
Maar mijn fout is dat ik probeer het te volgen... ergens halverwege zitten daardoor mijn hersens helemaal in de knoop, en ik krijg ze niet meer goed. :muts:
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Pallas Athena » vr 10 maart , 2006 18:11

I'm very confused :|
Pallas Athena
 
Berichten: 189
Geregistreerd: vr 03 maart , 2006 20:33


Keer terug naar nissaba café



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten

cron