Forum godinnen en beeldvorming
 weblog | godinnen | forum home ||

Moppen

Gastenhoekje voor persoonlijke praatjes of off topic onderwerpen.

Berichtdoor els » vr 21 nov , 2003 9:41

Ik heb inmiddels begrepen dat een zichzelf respecterend forum niet kan zonder een moppensectie, dus ja, dan moet het maar. :lachen:

Ook leuk voor Willy, die heeft altijd veel moppen. :p

De paus ging dood. Hij steeg naar de hemel en klopte aan de poort. Petrus deed open en vroeg wie daar klopte. "Ik ben de paus', zei de paus.
Petrus nam de telefoon en belde naar Jezus. "Ik heb hier iemand die zegt dat hij de paus is. Ken jij hem?"
"Geen idee hoor, stuur maar naar de hel," zei Jezus.
"Hallo, " zei de paus. "Ik ben de paus! Bel god zelf maar." Petrus belde god, en vroeg: "Er staat hier iemand die zegt dat hij de paus is. Weet jij wie het is?"
- "Nooit van gehoord," zei god. "Stuur hem maar naar beneden."
"Probeer de Heilige Geest dan," zei de paus zenuwachtig.
Petrus belde de Heilige Geest en zei: "Ik heb er hier een die zegt dat hij de paus is. Heb jij wel eens van hem gehoord?"
"Jazeker," zei de Heilige Geest. "Dat is die vent die iedereen vertelde dat ik Maria zwanger heb gemaakt. Stuur hem naar de hel."

:grijns: :grijns: :duivel:
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor els » vr 21 nov , 2003 9:51

Het zieligste voor de paus is dat hij eigenlijk de plaatsvervanger van Petrus op aarde is.
Dat schijnen ze in de hemel niet te weten. :eek:
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor els » za 22 nov , 2003 0:12

Een man rijdt over een verlaten weg, als hij opeens een bord ziet: 'Zusters van Genade, prostituees, 500 meter.
Hij bedenkt zich niet en neemt onmiddellijk de afslag, vindt het huis en belt aan. Een non in een lange, zwarte habijt doet de deur open en vraagt: "Wat kan ik voor je doen, mijn zoon?"
"Ik ben wel geïnteresseerd in zaken," zegt de man. "Dat is goed," zegt de non, "Betaalt u maar 100 Euro."
De man betaalt, en de non brengt hem naar een deur. "Die kant uit", zegt ze, sluit de deur achter hem, en de man loopt een lange gang uit. Uiteindelijk komt hij weer bij een deur, opent deze, en staat tot zijn verbazing opeens weer buiten. Daar vindt hij een bord, waarop staat: "U bent genaaid door zuster Theresia."
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor els » vr 21 jan , 2005 16:52

Flauw mopje. :p

Jezus zat bij de hemelpoort te kijken hoe de zielen van de overledenen binnenkwamen. Om de monotonie wat te doorbreken (eeuwig duurt erg lang) ging hij naar een oude man om wat te babbelen.

"Wat deed je eigenlijk voor de kost op aarde?", vroeg hij.
"Ik was timmerman", zei de oude man.

"Hee," zei Jezus belangstellend. "Had je ook kinderen?"

- "Jazeker, ik had een zoon."

"Oh", zei Jezus. "Wat was het voor iemand?"

"Nou", zei de oude man. "Het was een heel bijzonder kind, hij leek helemaal niet op de andere kinderen. En hij had spijkers in zijn handen en voeten."

Jezus stond perplex. De tranen sprongen in zijn ogen. "Vader?", riep hij uit! "Ben jij het echt?"

De oude man staarde terug:
"Pinokkio?"
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor els » vr 28 jan , 2005 4:20




10 Redenen waarom Bier beter is dan Godsdienst

10. Niemand zal je vermoorden omdat je geen Bier drinkt.

9. Bier vertelt je niet hoe je seks moet hebben.

8. Bier heeft nooit tot grote oorlogen geleid.

7. Bier wordt niet opgedrongen aan minderjarigen die nog niet zelf kunnen denken.

6. Als je Bier hebt, ga je niet langs de deuren om het te verspreiden.

5. Niemand is ooit op de brandstapel terechtgekomen, opgehangen of verbrand vanwege zijn merk Bier.

4. Je hoeft niet meer dan 2000 jaar te wachten op je tweede Bier.

3. Er zijn wetten die ervoor zorgen dat het etiket op je flesje Bier niet jokt.

2. Je kan bewijzen dat je Bier hebt.

1. Als je leven volledig hebt gewijd aan Bier, kun je naar een hulpgroep om er vanaf te komen.

:proost:
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor els » za 29 jan , 2005 23:55

Afbeelding

els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Pallas Athena » vr 10 maart , 2006 17:53

De bier dingens zijn hilarisch
Pallas Athena
 
Berichten: 189
Geregistreerd: vr 03 maart , 2006 20:33

Berichtdoor els » za 29 sep , 2007 19:10

Een advocaat gaat op zakenreis naar het buitenland.
In het vliegtuig komt hij te zitten naast een jonge blondine en denkt: Daar ga ik es een spelletje mee doen.
Ze stemt er mee in en hij zegt: Ik stel jou een vraag en als je het antwoord niet weet moet je me vijf euro geven. Daarna stele jij mij een vraag en als ik het antwoord niet weet krijg je van mij vijfHONDERD euro.
Zo gezegd zo gedaan en hij vroeg haar: Wat is de afstand tussen de aarde en de zon?
Waarop de blondine uit haar tas een briefje van vijf haalt en aan hem geeft.
Nu mag je mij een vraag stellen, grinnikte de advocaat.
Ze denkt even na en vraagt: Wat gaat met vier benen de berg op en komt met drie benen naar beneden?
Een beetje verrast door de bizarre vraag begint de advocaat na te denken. Na een minuut of tien zette hij zijn laptop aan en begon als een razende te zoeken op het net naar een soms vier, soms drie-benig wezen danwel fenomeen.
Een beetje geirriteerd wendde hij zich tot de inmiddels slapende blondine (na ruim tweeeneenhalfuur surfen)en overhandigde haar een cheque ter waarde van vijfhonderd euro. Ze nam het in ontvangst, draaide zich om en sliep rustig weer verder.
De advocaat kon het niet meer aan, maakte haar wakker en vroeg: Sorry hoor maar ik wil eigenlijk toch wel weten wat met vier benen de berg op gaat en met drie benen beneden komt?
Waarop de blondine een briefje van vijf uit haar tas haalt en aan de advocaat geeft.

Van nujij geplukt. http://www.nujij.nl/de-vijfhonderd-euro ... 3017.lynkx :lach2:
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor casapapusilor » za 29 sep , 2007 22:40

Goeie, Els, maar is die blondy nou dommer of intelligenter als die vent?
casapapusilor
 
Berichten: 143
Geregistreerd: vr 10 feb , 2006 23:12
Woonplaats: Blajel Romania

Berichtdoor casapapusilor » za 29 sep , 2007 22:51

Waarom schiep God de vrouw zo anders dan de man?

Nadat hij de eerste man geschapen had zag Hij wat hij fout gedaan had.


Wat is de hel?
De centrale verwarmingsketel van de hemel. (jakkes)
casapapusilor
 
Berichten: 143
Geregistreerd: vr 10 feb , 2006 23:12
Woonplaats: Blajel Romania

Berichtdoor els » za 29 sep , 2007 23:15

casapapusilor schreef:Goeie, Els, maar is die blondy nou dommer of intelligenter als die vent?


Ja, hahaha, ik dacht ook al, waarom komt zo'n advocaat nou eens niet naast mij zitten (ik ben ook blond), maar het punt is natuurlijk dat het dan nooit zo voorspoedig voor mij zou verlopen. Als ik zo'n vraag zou stellen, zou die advocaat een dom antwoord geven, en dan stond ik met m'n mond vol tanden. Tenzij er inderdaad een antwoord is, natuurlijk... :?
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor casapapusilor » zo 30 sep , 2007 0:42

Ik ben dan wel niet blond, maar weet een tamelijk schuin antwoord op de vraag wat met vier benen de berg opgaat en er met drie afkomt:

Een drie-poot met een stijve die verwacht dat er boven op de berg een bordeel vol jonge schonen staat en daar aangekomen alleen een negentig-jarige oude heks vindt.

Ja, er zijn mensen die op alles een antwoord hebben ( als ze er even over na mogen denken)

het kan ook netjes; Een tafel die een kettingzaag tegen komt.
casapapusilor
 
Berichten: 143
Geregistreerd: vr 10 feb , 2006 23:12
Woonplaats: Blajel Romania

Berichtdoor els » zo 30 sep , 2007 20:00

Hmmm.. ligt voor de hand... vermoedelijk was die advocaat ook blond. :twisted:
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam


Keer terug naar nissaba café



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron