Forum godinnen en beeldvorming
 weblog | godinnen | forum home ||

Boeken-verbranding door fatsoenrakkers nog actueel in Delft

Gastenhoekje voor persoonlijke praatjes of off topic onderwerpen.

Boeken-verbranding door fatsoenrakkers nog actueel in Delft

Berichtdoor BlueHue » di 11 jul , 2006 20:30

omdat ik " aangeboren Alzheimer" heb, heb ik een parttime-boekhoudster Mr. J w VERHOEF uit Zeist die heeft als vertrouwens persoon het geflikt om op vrijdag 7 juli 2006 een Sloop-aannemer VERHOEVEN te strikken onder valse voorwendselen, om mijn achtertuinschuur met ca.1000 (Kindersprookjes )en egyptologische boektitels leeg te halen en naar de papierafvalverwerker in leidschedam te brengen. Ik woon in een soort" Tsaar Peterstraat-Sociaalwoningbouw huisje uit 1900 mijn illegale tuinschuur uit 1984 werd in 2003 bij overgang naar een nieuw bestemmingsplan gelegaliseed, maar niet de dakreparatie die ik in 2003 uitvoerde( als" goed-Huisvader".)als "beloning"waardoor de Gemeente na timmerlawaaiklachten van de " Bezorgde" buren de heleschuur alsnog illegaal verklaarde en ik dankzij de "behulpzaame" buren met een schuld van 6.000 euro zit voor een schuur die gesloopt is


WANT, ze vond dat maar nutteloos ruimtegebruik, nu kunnen er tenminste heerlijke tuinmeubeltjes in, Ik heb het mens mondeling ontslagen, maar toen ik haar een kans gaf om zichzelf te ontslaan
begon ze over de wiebelende tuinschuttingen( logisch want 25 jaar oud.)


Ik heb haar als dievegge bij de Politie Haaglanden te Delft aangegeven en ook de sloopwerkuitvoerder, maar die zeggen dat ze als mijn medewerk(s)ter een mandaat had om mijn hele huis straffeloos leeg te halen en dat heet dan geen diefstal


De buren stonde gewoon te kijken toen kruiwagens met boeken de container ingingen


Er is gestolen 1000 boektitels, 10 laptops waarvan 5 in laptoptassen, 10 externe harddisks voor laptop, 2 memorysticks, 3 computer teken tablets voor de mac en 1 macinthosh model I-Book Clamshell-SE( 2002 ,366 Mhz.) 500 systeem CDroms, 220 Video-banden, 4 rode veloursgordijnen ( 2m2) 5 truien 5 zwarte TERLENKA broeken 3 schone-dekbedden waarvan 2 donkerblauw,
de rest ben ik vergeten

Mr Verhoef beweert enige Video's buiten het schuurtje op de grond gezien te hebben tijdens de uitruimingen JJ vd Hoeven beweerde dat ik mijn container niet terug kon krijgen omdat er een Deurwaarder-exploot was" die man kletste of blufte maar wat

Hij kon geen papieren laten zien en Mr VERHOEF ook niet dus was het pure diefstal met een Nep-Brief, waarop geen opdracht tot in huistredings toestemming voor de Sloopbedrijf JJ vd VERHOEVEN op stond noch het adress van de( Utrechtse)onbekende Kantonrechter. Omdat de Politie geen daders maar allen uitvoerdersnamen had werd er geen verbaal diefstal-rapport gemaakt
Dus voor een slimme dief als Mr VERHOEF ben je niet veilig in je eigen huis dit is mijn 34e binnentreding vandalisme misschien plant ze reeds de 35e" inbraak" in mijn ex-Museum.

Het mens heeft zeker een slechte jeugd gehad en een latente hekel aan kinderboeken en tuinschuurtjes en zo een" slimme diefstal ge-pleegd! Zie je nu wel dat ik geen mens kan vertrouwen en daarom het:" GRUMPY" symbool gebruik( die houdt niet van: Sneeuwitjes" ik hoop je binnenkort een GIF van het krantenbericht op te sturen, als de Diefstal uberhaupt wegens censuur) in de Delftse Post mag!


Nu ben ik verplicht haar in een civiele procedure te ontslaan met 20.000 euro schadeclaim dat gaat jaren duren. ik wil haar voor een jaar geschorst zien, dat is niets tegenover mijn bederf van levensgenot voor de komende 50 jaar (enZij vindt mijn boeken 2de hand dus "AFVAL", dan vindt zij mij ook" Afval"
Ik kan onder politie hypnose bevestigen dat er meer sdan boeken in de container zat hoewel de sloopaanemer en zij het bestaan van die 10 laptops ontkent maar dat zou leuk zijn voor een TV proramma als klokkeluider voor onbetrouwbare boekhouders
ik had 1000 boeken in het tuinschuurtje een ander een motorfiets dat mogen ze toch zelf weten?


De rijdende Rechter had een wachtlijst tot volgend jaar bovendien was mijn geval zo uniek dat ze er niet mee konden wanr de rijdende rechter is een juristen collectief dat leefty van klanten van het TV programma die" eendere gevallen willen laten behandelen en met een UNIEK geval verdient men daar geen brood mee.

Sorry voor de typefouten ik heb maar een oog dan sla je wel eens mis.

Het is een NATUURWET, dat je bij een:" Gekke professor mag inbreken ( dit is mijn 34e keer van" Vandalisme en vernieling nu door een vrouwelijke Mr in de Rechten, die vindt dat ik als kloosterling al 25 jaar fout leef. maar ze besteelde de culturele gemeenschap, NIET mij persoonlijk ik ga haar oneervol ontslaan, maar het blijkt dat ik via haar mijneigen inbraak betaald heb, de Politie doetvooralsnog niets. Die zwaaiden alleen maar naar de 3 inbrekers.( de vorige keer hiepen ze zelfs nog, met inbreken.)
BlueHue
 
Berichten: 85
Geregistreerd: ma 13 dec , 2004 19:00
Woonplaats: "GRUMPY", DELFT, Z- Holland, De Stad van" Master- Painter " Vermeer.

Berichtdoor clue » ma 16 okt , 2006 18:08

7 Advocaten in Delft doen niet aan schadeclaims, ik zal morgen eens in de Gouden-Gids kijken op"Advocaten" misshien denken zij dat, de door mij gevraagde schadevergoeding te láág is en hun Advies meer kost dan de Schade bedraagt!? Straks kom ik nog in de schulden te zitten? De Wetswinkel in DenHaag had me al op 10 Juli j.l.doorverwezen naar een Letselschadeclaim Advocaat in de Nassaulaan, maar die gaat niet hoger dan 10.000 Euro!. . . :(
clue
 
Berichten: 66
Geregistreerd: di 12 sep , 2006 11:35


Keer terug naar nissaba café



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron