Forum godinnen en beeldvorming
 weblog | godinnen | forum home ||

Daar ben ik weer

Gastenhoekje voor persoonlijke praatjes of off topic onderwerpen.

Daar ben ik weer

Berichtdoor Zunrita » vr 04 aug , 2006 11:59

Hallo Els en alle gewaardeerde anderen,

Ik ben een tijdje afwezig geweest wegens
a) aanhoudende onhoudbare hitte (+ 35 gr.) op onze bovenverdieping waar mijn computerkamer is, en
b) (over)lijden van onze kat Karel door de verwoestende gevolgen (gebroken bekken, middenrif en alle ribben > tweezijdige longperforatie) van een aanrijding op straat.

En met genoegen constateer ik dat hier inmiddels opruiming is gehouden onder grenzenloze en schreeuwende forumdeelnemers - van Elswege dan wel eigener beweging.

Gegroet trouwe blijvers!

Zunrita
Zunrita
 
Berichten: 219
Geregistreerd: za 13 nov , 2004 22:42

Berichtdoor els » vr 04 aug , 2006 12:16

Hee die Zunrita, ik vroeg me al af waar je was gebleven. :lach2: Hoewel ik zelf ook maar een half mens was met die hitte. :gek:

Wat akelig wat er met je kat is gebeurd. Sterkte maar ermee. Het is altijd eng met een kat, ik houd vaak mijn hart vast als ik er weer een de straat op zie rennen. Het hakt er altijd erg in als iemand een huisdier kwijt raakt door een aanrijding.

Heb je nog meer poezen? Omdat je jezelf 'poezenmoeder' noemde?
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Zunrita » vr 04 aug , 2006 13:23

els schreef:Heb je nog meer poezen? Omdat je jezelf 'poezenmoeder' noemde?


Ja ik heb nog een oud, spelerig meisje van zeventien: Shushu (verbastering van Marokaans shouf-shouf = kijk-kijk.) Zij is nu ook een beetje de kluts kwijt zonder Karel, en vertoont ongericht zoekgedrag. Ik heb mijn hele leven al poezen, soms maar een, vaak meerdere. Een huis zonder poezen is voor mij een dood huis - om het wat kras te stellen...
Zunrita
 
Berichten: 219
Geregistreerd: za 13 nov , 2004 22:42


Keer terug naar nissaba café



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron