Forum godinnen en beeldvorming
 weblog | godinnen | forum home ||

Voorstellen Raven Magdalene.

Gastenhoekje voor persoonlijke praatjes of off topic onderwerpen.

Voorstellen Raven Magdalene.

Berichtdoor Raven Magdalene » vr 04 aug , 2006 20:10

Hallo iedereen,

IK zag geen plekkie waar ik me kon voorstellen, dus doe ik het hier dan maar!
Ik ben een 38 jarige moeder van 4 die Wicca van Engels/Schotse komaf is en voor zolang ik herinneren kan, ben ik in het esoterische, filosofie en verschillende paden van godsdiensten geinteresseerd geweest. Ik hoop hier veel interesante topics te kunnen lezen en af en toe misschien ook wat posten!

Brightest Blessings,
Raven Magdalene.
Raven Magdalene
 
Berichten: 3
Geregistreerd: vr 04 aug , 2006 19:46
Woonplaats: Zuid Holland

Berichtdoor els » vr 04 aug , 2006 22:05

Hallo Raven Magdalene, leuk dat je je komt voorstellen. Misschien moet ik er toch een voorstelplekje bijmaken. Ik wist eigenlijk helemaal niet dat mensen daar behoefte aan hadden. :bloos:

Leuk ook dat je vier kinderen hebt. Dat hoor je eigenlijk niet vaak. Zelf heb ik er geen.

Zelf ben ik niet erg thuis in wicca. Ik ben nogal 'down to earth'. Ik vraag me wel eens af waarom ik zo geobsedeerd ben door godinnen en godsdienst. Dus ik ben wel blij als anderen daar iets over kunnen vertellen, want er zijn toch nogal eens vragen over.

Ik zal eens zien of ik morgen een voorstelplekje kan aanmaken, voor wie dat leuk vind.
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Raven Magdalene » za 05 aug , 2006 0:31

Bedankt voor je leuke reactie Els :), haha, wat 'down to earth' betreft, vindt men juist zulke mensen in de Wicca (zijn altijd uitzonderingen natuurlijk) :knipoog:
Van de buitenkant lijkt het misschien 'zweverig' maar het is zo ontzettend aards :lach2:

Tot op de forum,
Raven Magdalene.
Raven Magdalene
 
Berichten: 3
Geregistreerd: vr 04 aug , 2006 19:46
Woonplaats: Zuid Holland


Keer terug naar nissaba café



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron