Forum godinnen en beeldvorming
 weblog | godinnen | forum home ||

Tien minuten seks is genoeg voor de vrouw

Gastenhoekje voor persoonlijke praatjes of off topic onderwerpen.

Tien minuten seks is genoeg voor de vrouw

Berichtdoor Reader » di 13 nov , 2007 11:31

Ik citeer gewoon het meest zinvol uit het artikel:

"Een kleine, tengere kale man een snor en een baard heeft meer kans om een loterij te winnen, dan een vrouw te vinden. "


En uit de reacties:
"Dan voldoe ik volledig aan de eisen!!"

"Wat een flauwe kul zeg ...dan hebben ze zeker nog nooit goede sex gehad..?;))Een vluggertje van 10 min oke maar 10 minuten sex en dat is het...grinn moet er niet aan denken..Geef mij maar een beest in bed die verder geen hand uitsteekt dan een vent die zijn energie in het huishouden enz stopten na 10 min Sex zich uitgeput omdraaid en gaat slapen.....;)))"
http://www.telegraaf.nl/buitenland/2498 ... vrouw.html
Reader
 
Berichten: 320
Geregistreerd: di 10 okt , 2006 17:41

Berichtdoor Reader » di 13 nov , 2007 12:32

Het is toch niet zo foutloos is dat ze directe vragen stellen. Ik ben daarentegen gefascineerd door bedriegelijke onderzoeken. Dus, je laat ze denken dat het om een x actie gaat, terwijl de onderzoeker achteraf de y actie/reactie onderzoekt/observeert.

Een voorbeeld daarvan is het onderzoek van de rol van het oog met betrekking de hersenen.
Er bleek daaruit dat het opnemen van een beeld in de ogen niet voldoend is om te zien. Dat moet eerst geiterpreteerd door de hersenen, of anders is het enigziens niet gezien.
Er werd ook gebleken dat de ogen ook onbewust bestuurd worden om de omgeving te verkennen.

Voorbeelden daarvan:
De test was "testen van het scherp zicht"
De kijker moesten tellen hoeveel balpassen tussen de spelers gewisseld worden. De meesten konden volgen, maar achteraf is het de meesten ontgaan dat een gorilla langs de camera passeerde.

Een ander voorbeeld:
De vrouwen moesten hulpen aan een onderzoek. Ze werden verwittigd dat het onderzoek op een bepaalde uur zou beginnen, en totdan in een refter/cafteria moeten wachten.
Achteraf, was het onderzoek werklijk tijdens hun aanwezigheid in de refter. Knappe mannelijke modellen werden onopgemerkt tussen de klanten van de cafteria ingezet. En met behulp van digitale toestellen bleek eruit dat de vrouwen die mannen in oog hielden, sommigen hadden te nieuwsgierige ogen..
Iedere vrouw beweerde dat ze er onbewust naar gekeken heeft.
Reader
 
Berichten: 320
Geregistreerd: di 10 okt , 2006 17:41

Berichtdoor els » do 22 nov , 2007 14:44

Hehe, gelukkig zijn er ook nog grappige onderzoeken over man en vrouw. Ik wind me de laatste tijd steeds vaker op over allerlei stereotyperende onderzoeken die de oude schisma's wetenschappelijk proberen te onderbouwen, maar hierom kom ik nog wel lachen.

Toch even een feministische stuiptrekking:

Omdat ook de vrouw steeds drukker wordt, hoeft de seks maar tien minuten tot een half uur te duren.


Ahem... is de vrouw altijd de luierende sekse geweest die traditioneel als enige tijd had voor seks en te kampen had met in slaap vallende mannen?

Voor- en naspel is minder belangrijk en na de daad hoeft er niet uren geknuffeld en gepraat te worden.


Wat dat betreft, gelukkig maar weer om dit te lezen, dat is beter dan dat gedoe dat je als vrouw steeds moet verwerken dat mannen snel ergens op willen springen klaar terwijl vrouwen eerst een half uur moeten 'knuffelen' voor ze in de juiste stemming zijn, en dan daarna nog een half uur nazorg nodig hebben terwijl mannie allang gevoelloos ligt te ronken. Verschrikkelijk, blij dat die tijden achter de rug zijn.

Uit onderzoek is gebleken dat vrouwen een grote, trouwe, niet kale man zonder snor willen hebben.


Dat 'zonder snor' moet ik me helaas achter scharen, het is verschrikkelijk dat ik de mannelijke natuur moet onderdrukken, maar ik ben allergisch voor snorren en baarden. Dat zou goed een vorm van onverwerkte angst voor de man kunnen zijn, maar omdat mannen zelf ook de confrontatie met deze onbewuste angst vermijden door zich te scheren, zal dit wel een eeuwig taboe blijven.

Wat de rest betreft, toch weer mijn stokpaardje, dat zijn dus aangeleerde aantrekkelijkheden. Zelfs wat dat 'trouw' betreft denk ik nog: prima, maar zolang als het duurt. 'Eeuwige trouw' is zo tegennatuurlijk dat je jezelf alleen maar ellende op de hals haalt als je iemand wil die hieraan beantwoordt. Geldt ook voor vrouwen.

Dat mannen groter moeten zijn is echt een farce, maar ja, wat doe je eraan? Dit is gewoon het gevolg van eeuwenlange hersenspoeling van het idee dat de man groter en ouder moet zijn. Tegenwoordig voegen 'wetenschappelijke onderzoeken' hier zelfs nog aan toe dat dit 'evolutionair' zo bepaald is. Maar goed, me nog even irriteren en dan schrijf ik daar een stuk over.

Om perfect te zijn moet de man ook nog een goed salaris hebben, kunnen dansen en intelligent zijn.


Om precies te zijn: de man moet groter zijn dan de vrouw, meer verdienen dan de vrouw, ouder zijn dan de vrouw, dominanter zijn, sterker zijn, intelligenter zijn dan de vrouw ... een vrouw wil blijkbaar voortdurend worden bevestigd in haar inferieuriteit, en gaat daarom maar op zoek naar mannen die beter is dan zij zelf, zodat ze kunnen blijven volhouden dat vrouwen toch echt wat dommer en zwakker zijn dan de man.

Dat er daardoor een onderklasse van lelijke, kleine, slecht verdienende, kale, domme en gebaarde mannen zonder vrouw moet achterblijven wordt gewoon genegeerd, zolang de mythe van de kwetsbare, afhankelijke vrouw maar kan worden gehandhaafd.

Reader schreef:De kijkers moesten tellen hoeveel balpassen tussen de spelers gewisseld worden. De meesten konden volgen, maar achteraf is het de meesten ontgaan dat een gorilla langs de camera passeerde.


:lachen:

Achteraf, was het onderzoek werklijk tijdens hun aanwezigheid in de refter. Knappe mannelijke modellen werden onopgemerkt tussen de klanten van de cafteria ingezet. En met behulp van digitale toestellen bleek eruit dat de vrouwen die mannen in oog hielden, sommigen hadden te nieuwsgierige ogen..
Iedere vrouw beweerde dat ze er onbewust naar gekeken heeft.


Dat komt me wel bekend voor. Lijkt me toch een evolutionaire tekortkoming om mensen alleen op hun uiterlijk te beoordelen. Nu hoor je de 'evolutiewetenschappers' wel weer beweren dat de vrouw op die manier de man met de sterkste genen selecteert wat goed is voor het succes van het nageslacht, maar dan zeg ik: ha! Vertel mij wat. De meeste vrouwen (en mannen ook neem ik aan) baseren hun keuze op wat ze wordt voorgespiegeld en kiezen vervolgens voor hele gewone en gemiddelde partners die op de een of andere manier de schijn ophouden. Als ze al niet kozen voor mannen die er op de een of andere manier vrouwelijk uitzien. Om dit te staven ga ik toch eens op zoek naar foto's van aantrekkelijke mannen.
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Bezet_door_Arabieren » do 22 nov , 2007 19:58

Ik denk dat vrouwen meer dan 10 minuten nodig hebben, maar voor een man is 10 heel erg veel
Bezet_door_Arabieren
 
Berichten: 162
Geregistreerd: za 03 feb , 2007 18:31

Berichtdoor els » vr 23 nov , 2007 12:11

Is 10 minuten ook al teveel voor de man? :shock:
Moet je je voorstellen dat ze nog polygaam zijn ook... alleen al vanwege hun conditie zijn ze al gedwongen om monogaam te zijn. :p
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Reader » vr 23 nov , 2007 15:15

Tot zover ik kan zien, heb je nooit genoeg aan seks. Maar de zinsvernieuwing zou misschien wel anders zijn bij de mannen of vrouwen.

Seks is ook relatief. Wat bedoel je van seks? één uur knuffelen of kusjes verwisselen is voor mij geen seks. Het is wel mooi, maar het is bekend als voorseks in Arabisch (muqaddimaat(u) (e)ldjimaa'). Seks in het westen misschien heel wat anders bekeken in de "arabische wereld".

Het is ook geen kwestie van fysieke conditie. Het ligt volgens mij aan het gezonde lichaam, maar vooral aan de hormoon testosteroon. Hoe meer testosteroon je bezit (als man), hoe meer je opgewonden wordt door vrowen.
Als voorbeeld heb ik geen goede fysieke conditie, maar dat wil niets zeggen over mijn seksbehoefte. Want ondanks mijn selechte fysieke conditie, heb ik iedere drie jaar behoefte aan seks. Dus, als je (bedoeld op Els) nog niet getrouwd ben, kan je met mij trouwen, dan kan je om de drie jaar seksen, ten minste als je niet om overspel kiest. Dus goed voor een vrouw die "seksofoof" is. Maar vanwege al de feminitische getinte site, vermoed ik dat je eerder een lesbin bent.
Haha, niet kwaad worden Els! Ik ben gewoon wat onzin aan het leren typen.
:petje:
Reader
 
Berichten: 320
Geregistreerd: di 10 okt , 2006 17:41

Berichtdoor els » vr 23 nov , 2007 16:53

Ik kwaad worden? Ik lach me suf om al die onderzoekjes die je hier plaatst. Ze zijn echt grappig. :lach2:

Dus, als je (bedoeld op Els) nog niet getrouwd ben, kan je met mij trouwen, dan kan je om de drie jaar seksen, ten minste als je niet om overspel kiest.


Hmmm drie jaar... dan wil ik er toch wel een paar mannetjes tussendoor hoor. :cool:

Het schijnt trouwens ook dat als je het vaker doet, dat het dan makkelijker wordt. Ik las pas ook zo'n onderzoekje, weet helaas niet meer maar. Er stond bij dat mannen die het 'opsparen voor het weekend', wat in bepaalde gelederen de norm schijnt te zijn, dus helemaal niet zo handig bezig zijn, je kan het beter wat vaker doen dan het 'opsparen'. Kon ik me ook wel wat bij voorstellen. :)
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Reader » vr 23 nov , 2007 19:32

Hmmm drie jaar... dan wil ik er toch wel een paar mannetjes tussendoor hoor.

OK, goed dat je het nu zegt. Dan hou ik er rekening mee!

Het schijnt trouwens ook dat als je het vaker doet, dat het dan makkelijker wordt.

Ik heb hier eigenlijk geen echt onderzoeken over gelezen. Maar het kan logisch zijn. Ik las dat het de productie van testosteroon verhoogd wordt waardoor je ook meer zin in seks hebt.

Als dat het geval is, dan is het ook nuttig voor de opbouw van spieren. Want de bodybuilders proberen seks te vermijden om verlies van kracht/eiwitten te vermijden. Het zijn misschien de beginnende fanatieke bodybuilders die daar blind naar staren. Men zegt dat de echte bodybuilders zich achter dat ideaal (of dat wel ideaal is?) verschuilen.
De reuze bodybuilders (die gewoon niet natuurlijk gespierd zijn) gebruiken juist mannelijke hormonen naast andere hormonen (Testosteroon is het meest voorkomen) om spieren op te bouwen. Door grote hoeveelheden in te spuiten wordt het moeilijk om je tegen te houden.
Testosteroon is cruciaal voor het opbouwen en onderhouden (beschermen tegen afbreken van spieren) van spieren. Maar in sommige gevallen kan het contra-productief zijn. Het leidt tot verstoring van de hormonen. Mannen lopen het risico zelfs impotent te worden.

Ik moet ook niet vergeten te zeggen dat drie jaar vast en zeker te veel zijn. Je zult in sommige gevallen een paar vrouwtjes nodig hebben om je bij te staan. Maar in sommige gevallen zal ik je wel een ander "manneke" aanraden wanneer we straks gaan trouwen :bloos:
Zou ik weleens zo'n advies kunnen geven :?: Op mijn lijk :D
Reader
 
Berichten: 320
Geregistreerd: di 10 okt , 2006 17:41


Keer terug naar nissaba café



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron