Forum godinnen en beeldvorming
 weblog | godinnen | forum home ||

Waar is Wiily gebleven?

Gastenhoekje voor persoonlijke praatjes of off topic onderwerpen.

Waar is Wiily gebleven?

Berichtdoor Zunrita » wo 02 apr , 2008 10:02

Wie weet waar Willy uit Brasschaat gebleven is? Zijn laatste posting was op Wed Apr 18, 2007, over het Ei van Isis. Sindsdien kan ik niets meer van hem vinden. Heel jammer omdat hij altijd zinnige en uitgebreide bijdragen leverde, hij een heldere denker was en een van de oudst(gediend)en is op dit forum.
Zunrita
 
Berichten: 219
Geregistreerd: za 13 nov , 2004 22:42

Berichtdoor els » wo 02 apr , 2008 16:12

Ik heb hem ook al een mailtje gestuurd omdat ik hem nogal mis, maar hij heeft hierop niet gereageerd. Ik ging er van uit dat hij boos was omdat ik wel eens bijdragen verwijderd heb, maar ik weet dit dus niet. Tegenwoordig verwijder ik weliswaar niets meer maar zet ik dingen die volgens mij niet kunnen in het purgatorium. Dan heeft iedereen daar inspraak in, was mijn gedachte.

Maar in elk geval, ik weet niet of dit er mee te maken heeft, en ik mis hem ook.
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Zunrita » wo 02 apr , 2008 17:17

Dat vond ik nogal een wijs besluit van je, dat purgatorium. Kunnen ze fijn onder elkaar tekeergaan. Maar ik kan me niet voorstellen dat Willy zo LANG beledigd is. Bijna een jaar! Zowieso zonder iets te zeggen over zijn ongenoegen. Hij nam niet bepaald een lap voor de mond.
Misschien is-tie heel ziek of zelfs dood. :cry: Was-ie oud, of weet je dat niet.. Ik heb hem ook een PB gestuurd.

Raar dat ik opeens zo hecht aan oude bekenden terwijl ik me hier zelden laat zien.
Zunrita
 
Berichten: 219
Geregistreerd: za 13 nov , 2004 22:42

Berichtdoor els » wo 02 apr , 2008 20:24

Nou ja, ik moet zeggen dat dit ook wel door mijn hoofd heeft gespeeld, maar ik denk liever dat hij boos op me is. :?
Hij is wel al wat ouder ja.

Het is inderdaad wel vreemd, de ene keer denk je dat het internet een soort egotrip is voor sociaal gestoorden, en dat je via je beeldscherm eigenlijk alleen maar met jezelf zit te communiceren, maar de andere keer blijkt het toch wel heel persoonlijk te zijn.
Dat kan ook haast niet anders, want je zoekt op het web natuurlijk juist naar mensen met wie je iets gemeen hebt, die je in het dagelijks leven niet zo snel tegen zal komen.
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam


Keer terug naar nissaba café



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron