Forum godinnen en beeldvorming
 weblog | godinnen | forum home ||

Oranje is bezweken ;)

Gastenhoekje voor persoonlijke praatjes of off topic onderwerpen.

Oranje is bezweken ;)

Berichtdoor Reader » ma 23 jun , 2008 21:26

Goeden dag Els en alle andere forumsgbruikers,

Ik kom je even begroeten, Els! Want ik mis je toch. Ik ben verliefd op jou al weet ik het niet of wil het niet toegeven! Het verhaal van Oranje gebruik ik als excuus om hier even te zijn (Grapje :) )


Ik was een supporter van Oranje, vooral omdat er twee Marokkanen (Afellay en Boulahrouz) meegespeeld hebben. Dat vind ik heel positief.

Ik hou van Oranje, klik en je zult er ook grauw verliefd op worden!! (ook een lekker grapje)

Volgende keer komt het beter, nu laten we hopen dat Tukije wint, want Turken en Marokkanen schijnt voor sommigen onlosmakkelijk te zijn.

Groeten,
Reader
 
Berichten: 320
Geregistreerd: di 10 okt , 2006 17:41

Berichtdoor els » wo 25 jun , 2008 12:27

O o, ik zal je maar niet vertellen hoe oud ik al ben, Reader. Dat internet houdt de mystiek lekker gaande in elk geval. :cool:

Ik heb het voetballen helemaal niet gevolgd, behalve dat ik door het open raam gemakkelijk kon volgen hoe de zaken ervoor stonden. Dat er iets helemaal mis was heb ik dus wel meegekregen.
Wel gezellig was dat alle café's hier zich opeens ontpopten als voetbalcafé's, met slingers een beeldschermen.

Ik wist trouwens niet dat ze in Turkije ook voetballen. :p

PS, ik heb op de foto geklikt en weet niet wat ik ervan moet denken. Ik heb zelf een roze badjas. Dat zal mijn gebrek aan aansluiting wel verklaren. :lach2:
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Reader » wo 25 jun , 2008 17:02

Vandaag speelt er Turkije tegen Duitsland. Turkije heeft misschien een kans van 10% om te winnen, maar toch waag ik om aan hun zijde te staan omdat Filip de Winter (van Vlaams Belang) het anders wil :D


Wat dat link betreft, moet ik toegeven dat het niet zo overtuigend zou zijn voor de mensen met een vrouwelijke geslacht. :D

Maar een rose badjas zou ook mooit zijn, misschien ga ik eens van een "Roze ploeg" houden, als dit al bestaat (grapje).

Edit
Duitsland heeft gewonnen met "drie tegen twee", maar Turkije heeft volgens mij een mooie wedstrijd gemaakt.
Reader
 
Berichten: 320
Geregistreerd: di 10 okt , 2006 17:41


Keer terug naar nissaba café



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron