Forum godinnen en beeldvorming
 weblog | godinnen | forum home ||

Bush had ook iets te melden

Hier kun je van gedachten wisselen over atheïsme

Bush had ook iets te melden

Berichtdoor FW » za 04 feb , 2006 22:55

Deze tekst kwam ik vanavond tegen. Omdat we het over een "honourable man" hebben, is het de moeite waard, Bush te citeren:

GEORGE BUSH ON ATHEISM AND PATRIOTISM

“Did George Bush really say atheists should not be considered citizens?”

The following exchange took place at the Chicago airport between Robert I. Sherman of American Atheist Press and George Bush, on August 27 1987. Sherman is a fully accredited reporter, and was present by invitation as a member of the press corps. The Republican presidential nominee was there to announce federal disaster relief for Illinois. The discussion turned to the presidential primary:

RS: "What will you do to win the votes of Americans who are atheists?"

GB: "I guess I'm pretty weak in the atheist community. Faith in God is important to me."

RS: "Surely you recognize the equal citizenship and patriotism of Americans who are atheists?"

GB: "No, I don't know that atheists should be considered as citizens, nor should they be considered patriots. This is one nation under God."

RS: "Do you support as a sound constitutional principle the separation of state and church?"

GB: "Yes, I support the separation of church and state. I'm just not very high on atheists."

UPI reported on May 8, 1989, that various atheist organizations were still angry over the remarks.

The exchange appeared in the Boulder Daily Camera on Monday February 27, 1989. It can also be found in "Free Inquiry" magazine, Fall 1988 issue, Volume 8, Number 4, page 16.

On October 29, 1988, Mr. Sherman had a confrontation with Ed Murnane, co-chairman of the Bush-Quayle '88 Illinois campaign. This concerned a lawsuit Mr. Sherman had filed to stop the Community Consolidated School District 21 (Chicago, Illinois) from forcing his first-grade atheist son to pledge allegiance to the flag of the United States as "one nation under God" (Bush's phrase). The following conversation took place:

RS: "American Atheists filed the Pledge of Allegiance lawsuit yesterday. Does the Bush campaign have an official response to this filing?"

EM: "It's bullshit."

RS: "What is bullshit?"

EM: "Everything that American Atheists does, Rob, is bullshit."

RS: "Thank you for telling me what the official position of the Bush campaign is on this issue."

EM: "You're welcome."
FW

Berichtdoor els » vr 10 feb , 2006 23:36

GB: "No, I don't know that atheists should be considered as citizens, nor should they be considered patriots. This is one nation under God."

GB: "Yes, I support the separation of church and state. I'm just not very high on atheists."

Ruimdenkend!! :lach2:

Er was onlangs ook een onderzoek in Amerika op wie ze nooit zouden stemmen. De overgrote meerderheid van de Amerikanen zou dus nooit op een atheïst stemmen. We stonden met stip bovenaan.

In Amerika hebben atheïsten nogal last van discriminatie en vooroordelen. Dat kan je je hier haast niet voorstellen.

Het voordeel is dat de discussie in Amerika goed op gang blijft.

UPI reported on May 8, 1989, that various atheist organizations were still angry over the remarks.

Ach kwaad, ik heb een lage beledigingsdrempel. Maar ik vind het wel schokkend dat dit soort mensen, die beweren dat atheïsten geen moraal hebben, intussen oorlogsmaniakken zijn die zich ook nog eens fanatiek bezighouden met legale en ondergrondse wapenhandel, het geven van trainingen aan 'rebellenlegers', martelwerktuigen aan de meest onderdukkende regimes verkopen zoals Saoedi-Arabië en Zuid-Amerikaanse landen waar wordt gemarteld, en dan ook nog een geheime dienst hebben die zulke regimes trainen in martelmethodes.

Jouw handtekening is daarop aardig van toepassing, FW.

Het gaat trouwens over de oude Bush. Maar de jonge, reborn Bush zal wel niet veel vooruitstrevender zijn.
els
Beheerder

Re: Bush had ook iets te melden

Berichtdoor Stardust » vr 13 sep , 2013 16:33

Lees dit maar eens om te zien hoe gelovig Bush & consorte was.
Het witte huis is een open bordeel. Je kunt er doen wat je wilt, zolang het de verdere werkzaamheden niet stoort, aldus een veiligheidsman.
(Dus niet klodderen op je desktop).

Het inhuren van Callboys en Girls is maar een van de vele perversiteiten.
Daarom was het nogal lachwekkend om Clinton (Biseksueel) te laten bekennen dat hij met Lewinsky aan het r*otzoo*ien was.
Miss Lewinsky lustte er immers wel pap van. (Overigens een vooropgezette val vanuit Cuba, miss Lewinsky was erop getraind/ geheim agent)

Dat alles op kosten van de balastingbetaler.
Bush gelooft alleen in wat hem voordelen oplevert en heeft net als de rest totaal geen geweten.

http://www.propagandamatrix.com/141003silence2.gif

http://www.propagandamatrix.com/141003silence1.gif

Sorry voor deze interventie maar als ik die knaap zie, wordt ik een tikje onpasselijk van zijn gehuichel en leugens.
Elke politicus is een opportunist die desnoods het omgekeerde beweert als het zo uitkomt.
Bush is net als de rest vele malen betrapt op leugens en tegenstrijdigheden. (en Pedofilie)
Wie in God heet te geloven dient ook een geweten te hebben en oprecht te zijn.
Of hij nu na het opnieuw geboren worden (hoe doen ze dat eigenlijk?) veranderd zou zijn was natuurlijk nonsens.
De vos verliest immers wel zijn haren maar niet zijn vooral perverse streken.
Stardust

Keer terug naar atheïsme