Forum godinnen en beeldvorming
 weblog | godinnen | forum home ||

Voorstel links-categoriën

Als je iets wil weten over de website en het forum, of er werkt iets niet goed, of je hebt tips en adviezen, of wil je op de hoogte blijven, dat kan allemaal hier.

Berichtdoor Zunrita » zo 14 nov , 2004 15:34

Bij de onderderverdeling van links mis ik belangrijke categoriën als Vrouwengeschiedenis, Feminisme & filosofie, en Paganisme (waaronder ook wicca en heksen vallen). Kunnen die worden toegevoegd?
Zunrita
 
Berichten: 219
Geregistreerd: za 13 nov , 2004 22:42

Berichtdoor els » zo 14 nov , 2004 16:58

Hallo Zunrita,

Wat wicca betreft: daar heb ik wel een reden voor. Het aantal links is oneindig, en daarbij heb ik er niet eens veel verstand van. Daarom heb ik een aantal links gegeven naar links-pagina's over wicca en hekserij. Van daaruit kan iedereen dan zelf verder zoeken.



Ook heb ik een pagina gemaakt waar iedereen zelf een link kan geven naar zijn eigen website. Dus wie zelf een website heeft over wicca, heksen, paganisme, vrouwen, feminisme etc. kan die daar toevoegen.



Wat een categorie feminisme, filosofie etc betreft: dat vind ik wel een goed idee. Meestal is het zo dat ik eerst een berg links in de categorie 'algemeen' heb, en als er dan veel zijn over een bepaald onderwerp, dan ontstaat er vanzelf een nieuwe categorie.

Het moet natuurlijk ook wel iets met godsdienst of mythologie te maken hebben. Diotima zou bijvoorbeeld wel goed in zo'n categorie passen.

Ik zal eens kijken welke links geschikt zijn voor zo'n categorie, en hoe je hem dan moet noemen.

Als je zelf nog ideeën had, hoor ik het wel?

Eventueel wil ik ook best een categorie 'paganisme' maken, zoals er van andere godsdiensten ook categorieën zijn. Maar ik ken er dus niet veel. Hoewel ik wel een paar goede artikelen heb.

Ik zal hier ook nog eens naar kijken.
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor els » zo 14 nov , 2004 17:01

dubbel. :(
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor els » zo 14 nov , 2004 17:02

Ha! Ik zie dat je al hebt ontdekt dat je zelf pagina's kan toevoegen. Bedankt voor de link! :hartje:
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor els » zo 14 nov , 2004 17:21

Een extra categorie geeft natuurlijk ook ruimte om naar bepaalde pagina's te kunnen linken.

Ik kwam net op deze pagina:



Interessant stuk, wel. Een filosofiecategorie zou daar wel geschikt voor zijn.
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam


Keer terug naar Over het forum en de website



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten

cron