Forum godinnen en beeldvorming
 weblog | godinnen | forum home ||

godinnen.pagina.nl

Plaats hier nieuwsberichten.

Oude nieuwstopics worden verplaatst naar een forum waar ze beter in thuishoren.

Berichtdoor heidi » za 23 apr , 2005 17:09

Hoihoi,

Als alles goed gaat, ga ik binnenkort godinnen.pagina.nl beheren :D Heeft er nog iemand tips, goede sites enzovoort??

Liefs,

heidi
heidi
 
Berichten: 50
Geregistreerd: za 12 maart , 2005 11:52

Berichtdoor els » za 23 apr , 2005 20:34

Hee, wat een ontzettend leuk idee! Dan word ik ongetwijfeld een trouwe bezoeker. :hartje:
Zelf heb ik trouwens sinds een tijdje atheisme.pagina.nl :cool:

Maar wat je vraag betreft: ik heb in elk geval een aantal links naar websites die gaan over bepaalde godinnen. Hier vind je ze:



Niet alles werkt meer, ik houd het wel bij, maar sommige verdwijnen en komen opeens weer terug, dus ik kijk het altijd even aan. Of ze verhuizen, en het kost me dan wat tijd om ze terug te vinden. Hoewel ik het nu somber inzie voor een paar van die pagina's.

Ook zijn er verschillende sites waar pagina's zijn gewijd aan godinnen, maar soms is het wel lastig zoeken. Deze bijvoorbeeld:



Ik moet ook nog adressen hebben naar sites over Tara, ik zoek ze even op, ik moet ze er zelf ook nog bij zetten.

Maar wat voor rubrieken zet je er allemaal op? Misschien weet ik dan nog wel wat.

Dit is een favoriete site van me, met info over Egyptische goden en godinnen.

els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor els » za 23 apr , 2005 20:54

Zeg het trouwens even als je online bent, dan geef ik er een link naar. :p
Goden.pagina.nl staat er ook al bij.
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor heidi » zo 24 apr , 2005 0:21

Mijn bedoeling was om sowieso per cultuur een kopje te maken, met links naar algemene sites over godinnen uit die cultuur en de "belangrijkte" godinnen uit die cultuur.
Verder een kopje Godinnen art, schrijfsters, worskshops over Godinnen, godinnen evenementen enzovoort :)
Ik zal zeker een link geven en ga ook meteen even op jouw pagina kijken :)
heidi
 
Berichten: 50
Geregistreerd: za 12 maart , 2005 11:52

Berichtdoor els » zo 24 apr , 2005 12:03

Kijk, daar heb je nou weer zoiets. Ik had een link naar een pagina over Devi. De link was maar nu is hij opeens veranderd in :O :O :O

Ik had hem ook kunnen verwijderen, omdat ik dacht dat hij niet meer bestond. Maar dat doe ik niet meer, omdat ik merkte dat heel veel websites zomaar van adres veranderen. Dus meestal ga ik eerst een hele tijd op zoek om hem terug te vinden.

Er staat ook een site bij over Hekate, van Adrian Harris. Die werkt dus ook niet, maar ik vrees dat ze de index-pagina hebben gehackt. Dus dan moet je maar even wachten tot de eigenaar van die site erachter komt, en zijn pagina herstelt. Jammer hoor. Misschien kan ik zijn emailadres nog vinden, zal ik hem eens een mailtje sturen hierover. :huh:



Hier zijn nog een paar Indiase websites die je zelf kan doorzoeken naar meer pagina's.
















En hier zijn misschien ook nog wat websites bij waar je wat aan hebt (hoewel de bovenste helaas niet meer werkt :sip: )

els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor els » ma 02 mei , 2005 7:50

Hier is nog een artikel over interpretaties van het Tanit-teken.

els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor heidi » ma 02 mei , 2005 7:59

Momenteel hoor ik helemaal niks meer van degene die me toestemming moet geven voor het aanmaken van die pagina :(
heidi
 
Berichten: 50
Geregistreerd: za 12 maart , 2005 11:52

Berichtdoor els » ma 02 mei , 2005 13:36

Bij mij heeft het alles bij elkaar ook heel lang geduurd. Ik begon te geloven dat ze alleen maar beheerders willen die heel gedreven zijn. :p

Het ging vervolgens bijna mis toen ik niets meer hoorde, en opeens een mail kreeg dat ik nog maar twee weken had om een pagina op te leveren. Ik denk dat ik iets niet goed had begrepen. Toen zat er wat voortgang in, maar vervolgens duurde het toch nog een tijdje voor ik in de lucht was. Als ik nog eens zo'n pagina open gaat het vast vlugger, want nu begrijp ik beter wat ze allemaal willen.

Dus: er is nog hoop! :smile:
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam


Keer terug naar Nieuws



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron