Forum godinnen en beeldvorming
 weblog | godinnen | forum home ||

Grrrrrrr

Gastenhoekje voor persoonlijke praatjes of off topic onderwerpen.

Grrrrrrr

Berichtdoor els » di 14 maart , 2006 10:56

Lekker een vrije dag. Tijd uitgetrokken om even post en forum bij te werken, iets aan m'n website te doen. Het zonnetje scheen op m'n neus, zodat ik vrolijk wakker werd. Relaxt boterhammetje met koffie genomen. Planninkje voor de dag gemaakt, alleen maar leuke dingen. :lach2:

Echt een ideale dag om je contactlens door de gootsteen te spoelen. :grr: :huil2:

M'n keuken is inmiddels een ravage. Zwanehals gedemonteerd, keukenkastje helemaal leeggehaald, overal pannetjes met vies water. Alle engste dingen van de wereld zitten in je zwanehals. En ik kan geen water gebruiken natuurlijk. :kater:

Nou geef ik het even op, ik ga maar even lekker internetten. Vanmiddag wel weer de keuken in. Ik kon gelukkig nog net een kop koffie zetten. :blij:

Ik ga zo maar even een foto van de keuken maken en naar m'n moeder sturen. Die had ik juist een foto gestuurd van m'n glimmende keuken, na drie maanden ploeteren eindelijk aan kant. Het was ook te mooi om waar te zijn.

Ach ja, waarschijnlijk heb ik aan het einde van de dag in elk geval een schoon keukenkastje. :muts:
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor calimero_a » di 14 maart , 2006 11:59

misschien een foute vraag, maar hoe krijg je dat nu voor elkaar????


Dikke knuffffffffffffffffffffff en geniet toch ook nog van deze nog steeds mooie dag...

Cali
calimero_a
 
Berichten: 111
Geregistreerd: wo 06 jul , 2005 18:41

Berichtdoor els » di 14 maart , 2006 12:44

misschien een foute vraag, maar hoe krijg je dat nu voor elkaar????


Ja, dat zijn van die dingen die je je heel lang blijft afvragen. :x

Ik spoelde hem af onder de kraan, en opeens, floep... meer is er haast niet over te vertellen. Het was zo gebeurd.

Ik zal proberen met één oog van de dag te genieten. :lach2:
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor els » di 14 maart , 2006 12:58

Yes!!! Jippiekayeeeeh!!!

Nog eens mijn zwanehalsje doorgespoeld, en toen kwam het monster er opeens uitdrijven, in een golf modderig water!!

:feest:

Nog wel even de hele keuken schoonmaken nu, maar okee, ik zet er mijn nieuwe ceedeetje van Nick Drake wel even bij op, en een glaasje wijn erbij om de feestvreugde te verhogen. :lach2:
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor SjaanTje » di 14 maart , 2006 15:31

Je hebt van die dagen... Vorige week heb ik tijdens het pedaalemmerzakje-vervangen een hele rare beweging gemaakt en mijn vingernagel in mijn neusvleugel gezet. Na een uurtje stopte het eindelijk met bloeden. Gigantische wond aan mijn neus.
Twee dagen later bij het in-bad-stappen met mijn knie achter een tegelrandje blijven hangen. Flink stuk vel ervanaf moeten peuteren, gelukkig niet zoveel bloed. Enorrrme kras op mijn knie.
Weken lang gebeurt er niets, en dan ineens...
Jammer dat je vrije dag naar zijn gallemiezen is.
SjaanTje
 
Berichten: 134
Geregistreerd: di 21 feb , 2006 22:59

Berichtdoor els » di 14 maart , 2006 15:39

Sjaantje schreef:Vorige week heb ik tijdens het pedaalemmerzakje-vervangen een hele rare beweging gemaakt en mijn vingernagel in mijn neusvleugel gezet.


Misschien een hele foute vraag maar eh............ ????

Nou, ik probeer niet te lachen. :censuur:

Wat een misere heeft het leven toch soms in petto.

Nou ja, ik zit nou tussendoor steeds wat te poetsen in de keuken, anders word ik toch maar te dik van dat hangen achter die computer. :knipoog:
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor calimero_a » di 14 maart , 2006 16:21

o jee, volgens mij ligt het aan de tijd van het jaar :D

Ik kreeg vanochtend, met het boodschappen doen, mijn vingers tussen de spaken van mijn rolstoel...

:bloos: en de goede vraag zou zijn: hoe krijg je dat nu voor elkaar!!! :bloos:

Cali
calimero_a
 
Berichten: 111
Geregistreerd: wo 06 jul , 2005 18:41

Berichtdoor els » di 14 maart , 2006 17:04

Nee!! :shock:

Wat zal ik blij zijn als ik vanavond veilig tussen de wol lig! :zzz:

Maar ik moet zeggen, de rest van mijn dag gaat weer zoals hij beloofd was. Dus wie weet. :lach2:
Even afkloppen... niet te hard...
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Pallas Athena » wo 15 maart , 2006 16:26

Als we dan toch pijnlijke ongevallen op de dag bezig zijn ik ben vandaag weer zo slim geweest om met een breakmesje in mij hand te snijden het bloed gutste eruit. Maar toen ik als het stopte met bloedde keek was er amper nog een wondje :verward:
Ik had echt een zakdoek met vloed doorweekt en het wondje was zo maar een halve cm lang en redelijk oppervlakkig. Dat is gewoon vreemd...:verward:
Pallas Athena
 
Berichten: 189
Geregistreerd: vr 03 maart , 2006 20:33


Keer terug naar nissaba café



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten

cron