Forum godinnen en beeldvorming
 weblog | godinnen | forum home ||

Een school in Borgerhout - België

Voor verlichten, verhevenen, zwevenden, maanzieken, sadomasochisten etc., waar zij hun openbaringen en hun Zeer Belangwekkende Innoverende Ondergewaardeerde Wetenschappelijke Ontdekkingen kwijt kunnen, en voor iedereen die hierover in deliberaat wil.

Een school in Borgerhout - België

Berichtdoor els » vr 13 okt , 2006 11:44

Lieve dames en heren, de tirannieke godin van dit forum heeft deze thread verwijderd omdat hij niets bijdraagt aan onze kennis en vriendschap, en alleen maar leidt tot geruzie.

Dat is zonde van onze tijd, we hebben belangrijkere dingen aan ons hoofd.

:lach2:
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor willy » za 14 okt , 2006 15:01

Nu weet ik eindelijk wat het woord MOSLIM betekend:

Met Ons Samen Leven Is Moeilijk

Els, ik had mij graag zelf in het Vagevuur gezet, maar het is alleen voor administrarors. Ik had nog liever de Hel gehad daar ik toch nooit in de Hemel geraak, het is mij trouwens ook te ver. Nu doe ik u ook nog een pleziertje. Ik zie ook dat er geen kop met een tulband meer bij de emoticons staat. Bang geworden of op de vingers getikt door de almachtige sponsors?
willy
 
Berichten: 1092
Geregistreerd: di 06 aug , 2002 10:01
Woonplaats: Brasschaat

Berichtdoor Reader » zo 15 okt , 2006 11:47

Originele reactie is verwijderd om het zo kort te houden:
"In principe is het ongewenst met varkens te leven, volgens de islam"
Reader
 
Berichten: 320
Geregistreerd: di 10 okt , 2006 17:41

Berichtdoor els » zo 15 okt , 2006 12:27

Tsja, het is waar, ik had het ook in het vagevuur kunnen zetten, en dan het gebruik invoeren dat iedereen die dat leuk vindt, zichzelf mag laten beledigen, en wie de kunst verstaat mag terug zaniken en kwetsen, om zo tot nog grotere beledigingen te provoceren.

Ik krijg het gevoel dat ik verschrikkelijk kinderachtig ben om moslims en niet-moslims danwel vermeende moslims niet eens de mogelijkheid te geven elkaar kinderachtige clichés toe te roepen, waarbij iedereen zich verplicht mag voelen te reageren en gerechtvaardigd om na een kwetsing tegenkwetsende generalisaties te mogen terugschieten, terwijl dit op andere, tolerantere forums waar de vrije mening wel hoog in het vaandel staat, ruimdenkend worden toegestaan.

Het zou een goed idee zijn dat ik eens op zoek ging naar sponsors, die de serverruimte betalen, want zelf heb ik bijna geen reserves om een virtueel oorlogje te financieren, hetgeen jammer is, want daardoor voel ik me gedwongen me dictatoriaal op te stellen. Hoewel ik weet dat dit een laf excuus is, want het is natuurlijk eenvoudig een kwestie van prioriteiten stellen.
Nog erger, het is simpel zelfbeklag. Daar schieten we allemaal niks mee op. :lach2:

Maar als ik jullie een groot plezier doe het mogelijk te maken hier op onderbuikniveau te ontladen, schuif ik dit wel door naar het purgatorium. Het is er tenslotte niet voor niks. Mijn excuus dat ik het begin van deze thread al aan de eeuwige verdoemenis heb geofferd.

Wat die emoticon betreft, ik weet welke je bedoel, maar ik kan me eigenlijk niet herinneren dat hij hier wel eens bij heeft gestaan. Het klopt in elk geval wel dat de hele map met smilies een keer is verdwenen, dus ik heb ze allemaal opnieuw bij elkaar moeten zoeken en installeren. Je ziet daardoor dat bij de bijdragen die van het oude forum zijn geconverteerd heel veel smilies niet meer werken.
Ik zal eens opnieuw op zoek gaan. Wie nog leuke smilies wil aandragen, kan het altijd doen.
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Reader » zo 15 okt , 2006 14:49

Dat Willy heeft kunnen overleven in een forum, wil ook iets zeggen over het forum. Het is moeilijk om iemand ervan te overtuigen dat een rechtse zich thuis voelt in een linkse forum. Maar ook een tja... ik wil geen oorlog, maar als het moet, dan moet het ook kunnen.
Reader
 
Berichten: 320
Geregistreerd: di 10 okt , 2006 17:41

Berichtdoor els » zo 15 okt , 2006 21:22

Willy heeft bijna duizend topics geplaatst, gewoonlijk voegt hij voor mij iets toe. Soms schiet hij uit zijn slof, met name tegen moslims/Marokkanen. Dat vind ik jammer, want ik wil niet dat mensen zich hier persoonlijk moeten verdedigen in plaats van dat ze aan discussies deelnemen.

Ik vind het niet erg als iemand kritisch is over de islam (wat ik zelf ook ben) of rechtse ideeën verkondigt (wat ik zelf niet doe), maar ik vind het niet zo leuk dat iedere moslim die op het forum verschijnen direct de wind van voren krijgt. Vooral niet als doordaad de aandacht van het onderwerp wordt afgeleid.
Ik weet niet of ik alles zelf nou zoveel beter doe. Maar voor mijn gevoel moet je je mening kunnen geven zonder persoonlijk te worden of te generaliseren.

Ik wil wel graag dat dingen worden uitgesproken, maar ik wil niet dat de forumdiscussies lijden onder persoonlijke insinuaties.

Maar ook een tja... ik wil geen oorlog, maar als het moet, dan moet het ook kunnen.


Ik plaats het voortaan hier. Wie weet ga ik er de meerwaarde nog wel eens van inzien.
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Reader » ma 16 okt , 2006 13:15

els schreef:Ik vind het niet erg als iemand kritisch is over de islam (wat ik zelf ook ben) of rechtse ideeën verkondigt (wat ik zelf niet doe), maar ik vind het niet zo leuk dat iedere moslim die op het forum verschijnen direct de wind van voren krijgt.

Gelukkig zijn er niet veel Elsen in deze wereld. Anders was deze wereld ondraagbaar.
Willy heeft me helemaal niet als moslim aangevallen, maar als allochtoon ["Wat doe je dan in Nederland?"]. Er was helemaal geen sprake van mijn godsdienst. Pas nadat je he topic verwijderde kwam hij met zijn gekleurde uitvinding over de moslims. Maar het is dan ook duidelijk dat het gericht aan mij is zelfs als hij het deze keer over "moslims" heeft.
Het is ofwel dom ofwel boosaardig om het labeltje "moslim" op ieamnd te plakken en daarna mag men hem aanvallen.

Ik wil niemand wijsmaken, je en/of hij mag/mogen alles zeggen.
Reader
 
Berichten: 320
Geregistreerd: di 10 okt , 2006 17:41

Berichtdoor els » ma 16 okt , 2006 14:07

Als jullie graag een forum willen waar je elkaar voor van alles en nog wat kan uitmaken, begin jullie toch zelf een forum?
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Schelden schald gescholden.

Berichtdoor clue » ma 16 okt , 2006 17:23

Duizend bommen en granaten, ik heet geen Hattak mevrouw, maar Haddock, nee u spreekt niet met Slagerij van Kampen, dwarsgestreept nijlpaard, pimpelpaarse woestijnkameel, Spuuglama, Potstausand, Rhododendron, Koffiedik kijkers, Krantenrubriekhoofredacteur! Stelletje barbaren Etc. :|
clue
 
Berichten: 66
Geregistreerd: di 12 sep , 2006 11:35

Berichtdoor els » ma 16 okt , 2006 18:19

Dat is inderdaad een belangrijke meerwaarde. :lach2:
Hier verzamelde scheldwoorden van kapitein Haddock.

http://ftp.cwi.nl/dik/strips/KUIFJE/Haddock
http://www.xs4all.nl/~janhee/haddock.html
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Reader » ma 16 okt , 2006 20:13

els schreef:Als jullie graag een forum willen waar je elkaar voor van alles en nog wat kan uitmaken, begin jullie toch zelf een forum?

Als je het wil/kan begrijpen, moet je het zo lezen: het interesseert me niet om een iemand te beledigen. Maar ik geef me altijd het recht om terug te slaan.
Einde discussie = zuinig zijn met onzinnige zinnen en onnodig gezever.

@Willy, ik heb niets tegen jou. Ik voel me bijna niet aangesproken door je opmerkingen. 1) Ik woon niet in Nederland, 2) en ik defineeer me niet als "moslim". 3) ....

Succes,
Reader
 
Berichten: 320
Geregistreerd: di 10 okt , 2006 17:41

Berichtdoor Bezet_door_Arabieren » do 22 nov , 2007 20:10

Nou, Nou doe eens normaal mensen ... :lach2:
Bezet_door_Arabieren
 
Berichten: 162
Geregistreerd: za 03 feb , 2007 18:31

Berichtdoor Bezet_door_Arabieren » do 22 nov , 2007 20:12

willy schreef:Nu weet ik eindelijk wat het woord MOSLIM betekend:

Met Ons Samen Leven Is Moeilijk


Of



Met Ons Samen Leven Is Mogelijk
Bezet_door_Arabieren
 
Berichten: 162
Geregistreerd: za 03 feb , 2007 18:31


Keer terug naar purgatorium



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten