Forum godinnen en beeldvorming
 weblog | godinnen | forum home ||

Is er een alternatieve manier om mannen te castreren?

Voor verlichten, verhevenen, zwevenden, maanzieken, sadomasochisten etc., waar zij hun openbaringen en hun Zeer Belangwekkende Innoverende Ondergewaardeerde Wetenschappelijke Ontdekkingen kwijt kunnen, en voor iedereen die hierover in deliberaat wil.

Is er een alternatieve manier om mannen te castreren?

Berichtdoor els » di 19 jun , 2007 13:26

Ik krijg nogal wat email binnen, soms met vragen, die ik dan maar op het forum zet. Eerlijk gezegd stond ik juist op het punt om de volgende mail weg te gooien, toen ik bedacht dat ik de vraag beter op het forum kan zetten, dan kunnen we deze jongen misschien een mailtje terugsturen met een paar adviezen.

Dit is een verzoek om informatie van clian

is er een alternatieve manier voor een man om zich te laten castreren ?


Bedoel je anders dan een spontane castratie door het lezen van een klein tikje een te feministisch forum? :? Vast wel. :duivelwolk:
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Re: Is er een alternatieve manier om mannen te castreren?

Berichtdoor Zunrita » wo 20 jun , 2007 13:52

els schreef:Ik krijg nogal wat email binnen, soms met vragen, die ik dan maar op het forum zet. Eerlijk gezegd stond ik juist op het punt om de volgende mail weg te gooien, toen ik bedacht dat ik de vraag beter op het forum kan zetten, dan kunnen we deze jongen misschien een mailtje terugsturen met een paar adviezen.

Dit is een verzoek om informatie van clian

is er een alternatieve manier voor een man om zich te laten castreren ?


Bedoel je anders dan een spontane castratie door het lezen van een klein tikje een te feministisch forum? :? Vast wel. :duivelwolk:


Prikkelende vraag Els! Of eigenlijk 'clian'! Ik kwam weer 's langs en het trof me right smack between the eyes!

Ik zou zeggen: de aloude boerenmethode van castreren is twee flinke stenen tegen elkaar slaan met de boel ertussen. Zo deden (doen) primitieve mannelijke boeren dat bij de mannelijke dieren van hun veestapel.
Of gewoon onverdoofd een sneetje in het scrotum en de klootjes eruit ploppen & flink rukken. (Gebeurt nog steeds bij jonge varkentjes en sommige dierenartsen geven daar ook de voorkeur aan bij katten.)

Ja clian, als het om castratie of anderszinse genitale verminking van mensenkinderen en (jonge) dieren en gaat, dan moet je toch echt bij je eigen seksegenoten zijn! Niet bij vrouwen. Die hebben het niet zo op verminking omwille van macht of het infame mannelijkheidssyndroom. Mannen weten daar het meeste van en ze weten bovendien wat het beste is voor jouw als Man. Lees de bijbel er maar op na, over besnijdenis bijvoorbeeld, en hoe fatoenlijke moeders zich daar aanvankelijk tegen verzetten..
Succes!
Zunrita
 
Berichten: 219
Geregistreerd: za 13 nov , 2004 22:42

Berichtdoor els » wo 20 jun , 2007 17:42

Hee die Zunrita! Leuk je weer eens te zien.

Goed zo, ik zal hem de boerenmethode aanbevelen.

Ik had eigenlijk wel een sympathieke manier gevonden, maar ik kan de beschrijving niet meer terug vinden. Het ging over kleine jongetjes in italië met een aardige zangstem, die moesten worden opgeleid tot castraatzanger, met zo'n piepende falsetstem. Die kleine jongetjes kregen een of ander bedwelmend iets toegediend, en gingen dan in een heel warm bad. Vervolgens werden op de een of andere manier hun teelballen platgewreven.

Jammer dat ik dat boek niet terug kan vinden, het moet ergens in mijn huis staan.

Sommige castraatzangers hadden geluk, en waren wel hun teelballen kwijt en kregen een mooie piepstem, maar ze konden nog wel een erectie krijgen. Werden ze daarbij ook nog eens populair door hun gekweel, dan waren ze de meest begeerde mannen onder het vrouwelijk geslacht voor een avontuurtje. Dat moet ik toch wel zeggen, hoor Zunrita. De vrouwen konden er seks mee hebben bij het leven, maar ze werden er niet zwanger van. Dezelfde lol hadden vrouwen in harems soms van eunuchs. Maar ja, bij mijn weten kregen de meesten hem niet meer omhoog.

Je hebt natuurlijk tegenwoordig ook chemische castratie. Mogelijk krijgen mannen daar ook borsten van. Niks mis mee. :kater:
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Re: Is er een alternatieve manier om mannen te castreren?

Berichtdoor Balance » ma 25 jun , 2007 20:47

Zunrita schreef:
els schreef:Ik krijg nogal wat email binnen, soms met vragen, die ik dan maar op het forum zet. Eerlijk gezegd stond ik juist op het punt om de volgende mail weg te gooien, toen ik bedacht dat ik de vraag beter op het forum kan zetten, dan kunnen we deze jongen misschien een mailtje terugsturen met een paar adviezen.

Dit is een verzoek om informatie van clian

is er een alternatieve manier voor een man om zich te laten castreren ?


Bedoel je anders dan een spontane castratie door het lezen van een klein tikje een te feministisch forum? :? Vast wel. :duivelwolk:


Prikkelende vraag Els! Of eigenlijk 'clian'! Ik kwam weer 's langs en het trof me right smack between the eyes!

Ik zou zeggen: de aloude boerenmethode van castreren is twee flinke stenen tegen elkaar slaan met de boel ertussen. Zo deden (doen) primitieve mannelijke boeren dat bij de mannelijke dieren van hun veestapel.
Of gewoon onverdoofd een sneetje in het scrotum en de klootjes eruit ploppen & flink rukken. (Gebeurt nog steeds bij jonge varkentjes en sommige dierenartsen geven daar ook de voorkeur aan bij katten.)

Ja clian, als het om castratie of anderszinse genitale verminking van mensenkinderen en (jonge) dieren en gaat, dan moet je toch echt bij je eigen seksegenoten zijn! Niet bij vrouwen. Die hebben het niet zo op verminking omwille van macht of het infame mannelijkheidssyndroom. Mannen weten daar het meeste van en ze weten bovendien wat het beste is voor jouw als Man. Lees de bijbel er maar op na, over besnijdenis bijvoorbeeld, en hoe fatoenlijke moeders zich daar aanvankelijk tegen verzetten..
Succes!


Je kunt natuurlijk ook even de antropologie of de actualiteit induiken en lezen dat het wegsnijden van clitorissen en alle andere vormen van vrouwenbesnijdenis een pure vrouwenaangelegenheid is. Komt geen man aan te pas. Maar er zijn er vast die daar toch op de een of andere manier mannen weer de schuld van weten te geven.
Ja Zunrita, als het om vrouwenbesnijdenis van meisjes en vrouwen gaat, moet je toch echt bij je eigen seksegenoten zijn. Vrouwen weten daar het meeste van en weten ook als enige hoe ze snijden en prikken moeten. Zij weten wat het beste voor zo'n meisje is. Ook hoe de moeders van die dochters zich er niet tegen verzetten, nee het zelfs ondersteunenen stimuleren.
Balance
 
Berichten: 244
Geregistreerd: za 23 okt , 2004 11:11

Berichtdoor casapapusilor » za 07 jul , 2007 21:18

Vond vanmiddag in een paardenboek een manier waarop paarden vroeger wel gecastreerd werden. Gewoon een touwtje om de testikels binnen, vooral zo strak mogelijk. Dan vallen ze er vanzelf af.

Roelie
casapapusilor
 
Berichten: 143
Geregistreerd: vr 10 feb , 2006 23:12
Woonplaats: Blajel Romania

Berichtdoor Shayenne » zo 18 nov , 2007 1:08

Is het een zedendelinquent die daarom vraagt, Els.
Persoonlijk heb ik mijn twijfels om zo iemand adviseren zich te castreren.
Gedragspatronen en gedachten verdwijnen niet door castratie.
Ja misschien kan het libido en/of de agressie (tijdelijk) afnemen.
Maar herinnert iemand zich nog de zaak Marianne Bachmeier. De vrouw die in Duitsland de moordenaar van haar dochtertje in de rechtzaal doodschoot? Ook die man was jaren daarvoor gecastreerd vanwege zijn pedosexuele crimineel verleden.
http://de.wikipedia.org/wiki/Marianne_Bachmeier

Ik zou het als leek niet zo snel weten om raad of oordeel te geven aan dergelijke vraagstelling. Dat is een zaak voor huisarts en psychiater tot psychiatrische inrichting met gedwongen (soms tijdelijke) opname denk ik zo.

Shayenne.
Shayenne
 
Berichten: 44
Geregistreerd: zo 19 nov , 2006 17:08

Berichtdoor els » zo 18 nov , 2007 23:11

Shayenne, ik krijg nogal eens mail van malloten met allerlei seksuele verzoeken en opmerkingen. Ik gooi het meestal maar gewoon weg, maar nu dacht ik, laat ik het maar eens op het forum zetten, want het is zo idioot.

Ik nam het eigenlijk niet serieus, want dan zou ik er niet zo'n belachelijke topic van maken. Het is meer dat je soms raar staat te kijken van de dingen die wildvreemden naar je mailen.

Ik denk niet dat hij naar een psychiater moet, maar ik vraag me soms wel af of het versturen van zulke mails een grond kan zijn voor therapie, of dat je het normaal moet vinden.

Wel, nu heb je me onzeker gemaakt inmiddels, ik hoop niet dat ik een getormenteerde transgender in een identiteitscrisis heb gekwetst. :(
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam


Keer terug naar purgatorium



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten

cron