Forum godinnen en beeldvorming
 weblog | godinnen | forum home ||

Auferstehung

Wicca, heidendom, new age / paganisme, satanisme etc.

Auferstehung

Berichtdoor Anubis » wo 21 nov , 2007 15:29

Hallo,

Ik zoek echte, authentieke rituelen en toverformules van oude, heidense volken. Voor onderzoek heb ik een ritueel nodig dat een gestorvene terug levend maakt. Ik zoek zelf al her en der en proeer nu via dit forum wat in het internet te vinden - wat vrij moeilijk is. Daarom doe ik een oproep aan alle forumbezoekers of ze zo vriendelijk willen zijn me te helpen. Ik zoek dus echt volledige beschrijvingen van oude rituelen: wat de vereiste benodigheden zijn en de uit te voeren handelingen. En ik zoek dus authentieke magie, en geen hedendaagse neo-pagan-spreuken.

Een ritueel om gestorvenen weer tot leven te wekken.

Danku
Anubis
 
Berichten: 4
Geregistreerd: wo 21 nov , 2007 15:22

Berichtdoor els » do 22 nov , 2007 14:01

Hallo Anubis, uit je naam leid ik af dat je al wel weet dat je bij Egyptische piramideteksten en de dodenboeken iets zal vinden, maar voor de zekerheid geef ik je toch maar even een link naar een online versie van de Egyptische dodenboeken.

http://interoz.com/egypt/bkofdead.htm

Misschien kan ik per ongeluk binnenkort nog iets vinden over piramideteksten, maar ik weet niet of dat snel zal lukken. Ik ben wel een beetje bezig met Egypte, maar niet heel gericht, meer met de geschiedenis in het algemeen.
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Astemonzon » vr 30 nov , 2007 1:00

De spreuken die in het Egyptische Dodenboek staan zijn er voor de gestorvene te behoeden voor het onheil in het dodenrijk en om de gestorvene te leiden naar de Goede Geesten zoals Osiris , Horus , Thot en de andere Goden van de Doeat .
Spreuken om doden weer tot leven te wekken zijn voornamelijk in het Boek van Thot te vinden . Dit is het beroemde magische boek waardoor de mens echte magische kunst kan bedrijven . Dit is niet hetzelfde als het Egyptisch Dodenboek .
Maar of deze wijsheid nog op deze wereld aanwezig is , is een raadsel . Alistair Crowly heeft wel veel van deze oude wijsheid der magie gekend en je zou eens naar deze Magier kunnen speuren .
Astemonzon
 
Berichten: 42
Geregistreerd: di 20 nov , 2007 21:15
Woonplaats: Rotterdam

Berichtdoor Shayenne » za 01 dec , 2007 16:55

D'r zijn wel oude tot zeer oude opwekkings -tover-formules bekend. Doch die zijn niet geheel afleverbaar zal ik maar zeggen. Er ontbreekt altijd een significant onderdeel, helaas voor jou Anubis. Dat is de bijbehorende mondelinge overbrenging én het procedé van de werking van bepaalde ingredienten.
Voorts zul je echt tegen dergelijke culten (Marokko, Egypte of noch verder.....) aan moeten lopen die bereid zijn je op te nemen of te adopteren.
In de westerse mysterietraditie krijg je helemaal geen poot aan de grond.
Ik heb wel een paar aardige doodsvervloekingen voor je, voor weinig.

Shayenne. :cool:
Shayenne
 
Berichten: 44
Geregistreerd: zo 19 nov , 2006 17:08

Berichtdoor Astemonzon » ma 03 dec , 2007 19:33

Hier is een heel mooi boek : the Book of the Law .

http://static.scribd.com/docs/j9yeipp1ssle4.pdf
Astemonzon
 
Berichten: 42
Geregistreerd: di 20 nov , 2007 21:15
Woonplaats: Rotterdam

Berichtdoor els » ma 03 dec , 2007 19:59

Bedankt voor de link, Astemonzon. Ik begrijp uit wikipedia dat dit boek in 1904 is gescheven door Aleister Crowley. :shock:

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Book_of_the_Law

Weet jij er misschien wat meer van? Alweer een wereld waar ik niet erg in thuis ben... :?
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Astemonzon » ma 03 dec , 2007 22:05

Els , wat ik weet over dit boek is dat in Egypte een stem hem naar het beeld Horus leidde , met het cijfer 666 . Daar gebeurde dat de stem hem 75 coupletten dicteerde die ' the Book of the Law ' tesamen vormen .
Persoonlijk vind ik het een erg vreemd verhaal over het beeld van Horus met de cijfers 666 erop . Ik heb nog nooit deze cijfers bij een beeld van Horus gezien .
Ik geloof wel dat deze cijfers aangebracht kunnen zijn door een eerdere magische sekte , misschien honderden jaren voor Aleister Crowley , om de magie te bedrijven .
Het magische boek van de magiër Abra-Melin is zeker de grondslag voor Crowley's magie geweest . :o
Astemonzon
 
Berichten: 42
Geregistreerd: di 20 nov , 2007 21:15
Woonplaats: Rotterdam

Berichtdoor Anubis » wo 07 mei , 2008 12:16

Bedankt voor al de antwoorden, alleen laat je niet door mijn nicknaam ervan afhouden om ook uit andere culturen te putten. Ik ben echt niet egyptofiel hoor. niettemin bedankt voor de info over het Boek van Thoth.
Anubis
 
Berichten: 4
Geregistreerd: wo 21 nov , 2007 15:22


Keer terug naar Moderne godsdiensten



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron