Forum godinnen en beeldvorming
 weblog | godinnen | forum home ||

Tsja, zie maar .............

Gastenhoekje voor persoonlijke praatjes of off topic onderwerpen.

Tsja, zie maar .............

Berichtdoor Tumnus » wo 09 apr , 2008 0:59

Een 'persoonlijk praatje'..................

Tsja, waar zullen we het dan eens over hebben? :gaap:

Gezien de enorme bedrijvigheid op dit illustere forum en de vele topics die dagelijks het levenslicht zien, moet dat toch niet zo heel moeilijk zijn, nee toch?
Heb genoeg materiaal het aantal topics enorm op te voeren, maar als er dan toch geen :muts: reageerd - een hond kon ik niet vinden - is de pret er snel vanaf. :huil2:

Waarom is het hier zo verdomd rustig? :(
Tumnus
 
Berichten: 36
Geregistreerd: vr 04 apr , 2008 3:10
Woonplaats: Bilthoven

Berichtdoor Reader » wo 09 apr , 2008 20:44

Persoonlijk, wil het graag weten wat "Satanisme" is; Ik kan het via google zoeken, maar als ik google open doe, dan krijk ik altijd andere ideeen.
Reader
 
Berichten: 320
Geregistreerd: di 10 okt , 2006 17:41

Berichtdoor Tumnus » wo 09 apr , 2008 23:24

Zou zeggen: open een topic met een duidelijke vraagstelling of kom naar mijn fora.
Tumnus
 
Berichten: 36
Geregistreerd: vr 04 apr , 2008 3:10
Woonplaats: Bilthoven

Berichtdoor Tumnus » do 10 apr , 2008 9:17

Nou nou............ Wat een bedrijvigheid hier. :(
Tumnus
 
Berichten: 36
Geregistreerd: vr 04 apr , 2008 3:10
Woonplaats: Bilthoven

Berichtdoor els » vr 11 apr , 2008 14:26

Ja, zucht. Ik probeer een artikel te schrijven over Ahhotep, een Egyptische koningin. Maar de informatie is zo weinig en zo tegenstrijdig dat het veel meer tijd kost dan ik had gehoopt. Maar daarom probeer ik me er even op te concentreren, en niets anders te doen. Dat is dus wel lastig als het stuk niet opschiet, want het komt erop neer dat ik zo goed als niets doe. :huil2:
Maar het kost wel tijd en energie.

Ik wil het echt even doorzetten, want het heeft te maken met iets waar ik een keer een einde aan wil breien, namelijk de connectie van de 18e faraodynastie met een aantal bijbelboeken. Het zit compleet in mijn hoofd, maar ik krijg het er niet uit.

Ik heb er al een topic over geopend lang geleden.

Maar okee, om het persoonlijk te maken. :lach2: Ik deed zo'n suffige internetpersoonlijkheidstest, omdat ik op een pagina kwam met allerlei soorten persoonlijkheidstesten. Dit was een test om te zien welke hersenhelft dominant was. Er kwam uit dat mijn rechterhersenhelft wel actief was, maar de linkerhelft was dominant. In de praktijk houdt dit in dat ik heel systematisch ben, en alle informatie die ik verwerk netjes in systemen onderbreng. Maar.... :twisted: ... daar komt bij dat ik voortdurend zoek naar nieuwe informatie, die ik dan ook probeer te systematiseren in het schema dat ik heb aangelegd. Uiteindelijk ben ik zoveel tijd kwijt met het zoeken naar info en het systematiseren dat er niets praktisch meer uit mijn handen komt.

Er stond nog bij dat ik niet te veel waarde moest hechten aan deze test, maar dit is zo precies zoals ik me voel. Het is echt verscrhikkelijk.

Het advies was om meer dingen te doen waarbij mijn rechterhersenhelft wordt aangesproken, om die te trainen. Maar ja, wat zijn dat voor dingen? :?
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Tumnus » vr 11 apr , 2008 23:10

In feite, zijn wij precies hetzelfde Els.
We werken beiden met al dan niet overzichtelijke systemen die telkens opnieuw gerangschikt moeten worden om het voor ons denken overzichtelijk moeten maken.
Als we dan ergens niet achter kunnen komen is dat frustrerend en wil het nog wel eens blijven liggen. Ik heb dat met mijn fora ook en ben daar niet echt gelukkig mee, ongeacht dat ook ik weet dat er te weinig mensen het zullen lezen en/of op reageren.
Het voordeel is evenwel dat je het geschrevene wel altijd kunt raadplegen of gebruiken wanneer zich iets voordoet waar dat bij van pas komt.
Het forum wordt daardoor een soort databank. :lach2:
Tumnus
 
Berichten: 36
Geregistreerd: vr 04 apr , 2008 3:10
Woonplaats: Bilthoven

Berichtdoor els » vr 11 apr , 2008 23:52

Inderdaad, zo gebruikte ik het forum ook altijd. Maar zelfs dat lukt niet goed op het moment. Nou ja, als ik die stukken af heb, gaat het misschien weer beter. Het zit me nou als een soort lood op de maag.
Ik snap ook wel een beetje hoe het komt, ik wil het gewoon goed hebben, maar het probleem is dat er niet voldoende feiten zijn om iets met zekerheid te kunnen zeggen, terwijl er toch overal chronologische verhalen te vinden zijn alsof er geen twijfel bestaat. Daarvan raak ik in de war. Op het web kopieert iedereen de informatie, zodat je op een gegeven moment overal hetzelfde vindt. Dan denk je, nou, het staat overal, dus het moet wel waar zijn. Maar in werkelijkheid zit iedereen elkaar over te schrijven, en worden de verhalen steeds wolliger. En die incestrelaties maken het niet makkelijker. :gek:
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Tumnus » za 12 apr , 2008 0:30

Klopt volledig. Heb ik met aan satanisme gerelateerde info ook. Zoek het net af of ik met die info iets kan en kom steeds OF hetzelfde verhaal tegen OF het verhaal in een ander jasje, dan wel aangedikt of afgezwakt.
Is vaak niet meer te achterhalen wat nou eigenlijk waar is. Daarbij wordt het ook nog eens omgeven met een merkwaardige duisternis van 'zonde' en bijbelse wartaal, zodat je er uiteindelijk weinig mee kan. :(
Tumnus
 
Berichten: 36
Geregistreerd: vr 04 apr , 2008 3:10
Woonplaats: Bilthoven


Keer terug naar nissaba café



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten