Forum godinnen en beeldvorming
 weblog | godinnen | forum home ||

Voorstellen

Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen en vertellen waar ze zich mee bezig houden

Voorstellen

Berichtdoor Sawt-El-7eda » vr 06 nov , 2009 14:47

Hoi ben nieuw hier, ik ben 25 jaar kom uit Egypte, woon me hele leven in Nederland. Heb me studie afgemaakt en werk nu fulltime.
Kan nog veel meer vertellen maar dan word het zo lang, dus vraag maar raak als je iets wil weten. Ciao.
Sawt-El-7eda
 
Berichten: 4
Geregistreerd: vr 06 nov , 2009 14:40
Woonplaats: Den Haag

Berichtdoor els » vr 06 nov , 2009 15:54

Hai Sawt-El-7eda, welkom op het forum. Ik ben wel benieuwd eigenlijk wat je hebt gestudeerd, als ik het mag vragen. Heeft het iets met mythologie te maken?
Ben ook benieuwd waar je naam vandaan komt.
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Sawt-El-7eda » vr 06 nov , 2009 15:57

els schreef:Hai Sawt-El-7eda, welkom op het forum. Ik ben wel benieuwd eigenlijk wat je hebt gestudeerd, als ik het mag vragen. Heeft het iets met mythologie te maken?
Ben ook benieuwd waar je naam vandaan komt.


Dankjewel :) .. sorry heb het verkeerd geformuleerd kon beter opleiding zeggen hehe.
heb 4 jaar MBO Hotel managment & Toerisme gedaan, International Stream, dat houd in alle vakken in het engels :p .. Heb me diploma gehaald en werk nu bij een reisbureau.
Sawt el heda is een libanees liedje :knipoog:
Sawt-El-7eda
 
Berichten: 4
Geregistreerd: vr 06 nov , 2009 14:40
Woonplaats: Den Haag

Berichtdoor els » vr 06 nov , 2009 16:05

Aha... dus je bent ook al zo'n ongebonden persoon die door de wereld gaat reizen?

Is dit het liedje? Kon niet laten het even op te zoeken. Het klinkt mij wel heel traditioneel in de oren, maar het ziet er best modern uit.

http://www.youtube.com/watch?v=PlPAGMiOLFo
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Sawt-El-7eda » vr 06 nov , 2009 16:27

els schreef:Aha... dus je bent ook al zo'n ongebonden persoon die door de wereld gaat reizen?

Is dit het liedje? Kon niet laten het even op te zoeken. Het klinkt mij wel heel traditioneel in de oren, maar het ziet er best modern uit.

http://www.youtube.com/watch?v=PlPAGMiOLFo


Hmm, niet heel de wereld :p maar ik wil wel veel van de wereld zien ik hou wel van reizen.

Ja dat is het liedje, het begin zal misschien best raar klinke, maar daarna komt de muziek haha.
Sawt-El-7eda
 
Berichten: 4
Geregistreerd: vr 06 nov , 2009 14:40
Woonplaats: Den Haag

Berichtdoor Cinderella » wo 25 nov , 2009 16:54

Van harte welkom op het forum Sawt-El-7eda.
Je komt van Egypte, wat bijzonder! Ik was nog niet in jouw geboorteland maar het land heeft me altijd aangetrokken omwille van de oude cultuur en de pyramiden! Heb er al veel over gelezen.

Wens jou hier een fijne tijd toe.

Liefs en nog een fijne avond,
Karin :dag:
Cinderella
 
Berichten: 43
Geregistreerd: ma 18 jun , 2007 8:19
Woonplaats: Hasselt - België


Keer terug naar welkom nieuwe leden



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten