Forum godinnen en beeldvorming
 weblog | godinnen | forum home ||

poll test

Als je iets wil weten over de website en het forum, of er werkt iets niet goed, of je hebt tips en adviezen, of wil je op de hoogte blijven, dat kan allemaal hier.

poll test

Ja.
1
100%
Nee.
0
Geen stemmen
Geen mening.
0
Geen stemmen
Ik weet het niet.
0
Geen stemmen
Ja, maar het moet anders.
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen : 1

Berichtdoor admin » vr 15 aug , 2003 12:17

Ik ben aan het proberen of de poll-software goed werkt. Misschien is het een goed idee om polls mogelijk te maken?
admin
Beheerder
 
Berichten: 49
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 20:37

Berichtdoor admin » vr 15 aug , 2003 12:19

Ja, het werkt! Nu nog proberen te maken dat het niet in alle forums kan, en een nieuwe button maken en zo.
admin
Beheerder
 
Berichten: 49
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 20:37

Berichtdoor els » vr 15 aug , 2003 12:38

Zo, gasten kunnen dus niet stemmen. :snik:
Je moet registreren en inloggen om te kunnen stemmen.

Dat moet wel, want anders kan niet worden bijgehouden of je al hebt gestemd, dus dan kun je net zo vaak als gast stemmen als je wil.
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor willy » vr 15 aug , 2003 17:25

Ja
:duivel:
willy
 
Berichten: 1092
Geregistreerd: di 06 aug , 2002 10:01
Woonplaats: Brasschaat

Berichtdoor els » vr 15 aug , 2003 19:56

Guest schreef:Ja
:duivel:

Tsja, dat is niet zo modern, Willy. :lol: Gewoon 'ja' zeggen. Je moet inloggen, anders kun je niet stemmen. :knipoog:
Ben je nog steeds je wachtwoord kwijt? Ik dacht eigenlijk dat je het ooit terug had gevonden. Ik kan anders misschien wel je account verwijderen, dan kun je je opnieuw aanmelden. Als je dat wil, althans.
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor willy » za 16 aug , 2003 8:23

Els wat moet ik daar nu toch op antwoorden!
Ik vind de site goed en als gij toch iets meer wilt weten dan zou ik wel graag hebben dat er door meer vrouwen zou gereageerd worden op de gestelde vragen. Nu is het bijna uitsluitend gij of ik die opzoekingen doen. Hebben de andere leden dan geen tijd of is er soms een andere reden?
Mijn wachtwoord zou: XXXXXXX moeten zijn?

Groetjes, Willy
:duivel:



Edited By admin on 16 augustus 2003 at 11:38
willy
 
Berichten: 1092
Geregistreerd: di 06 aug , 2002 10:01
Woonplaats: Brasschaat

Berichtdoor willy » za 16 aug , 2003 8:33

Els wat moet ik daar nu toch op antwoorden!
Ik vind de site goed en als gij toch iets meer wilt weten dan zou ik wel graag hebben dat er door meer vrouwen zou gereageerd worden op de gestelde vragen. Nu is het bijna uitsluitend gij of ik die opzoekingen doen. Hebben de andere leden dan geen tijd of is er soms een andere reden?
Mijn wachtwoord zou: XXXXXX moeten zijn?

Groetjes, Willy
:duivel:

Els bij het inloggen krijg ik dit antwoordt:
Sorry, er is niemand bekend met de naam Willy, weet je zeker dat het klopt?
Als men dan maar eens naar het Forum kijkt en optelt hoe dikwijls daar de naam Willy staat!
:duivel: :duivel: :duivel:



Edited By admin on 16 augustus 2003 at 11:38
willy
 
Berichten: 1092
Geregistreerd: di 06 aug , 2002 10:01
Woonplaats: Brasschaat

Berichtdoor willy » za 16 aug , 2003 10:29

Els ik geloof dat ik het gevonden heb?
Ik mag mijn naam niet met een hoofdletter laten beginnen, klopt dat?

willy
willy
 
Berichten: 1092
Geregistreerd: di 06 aug , 2002 10:01
Woonplaats: Brasschaat

Berichtdoor admin » za 16 aug , 2003 10:29

Hai Willy, ik heb het geprobeerd, en het blijkt 'willy' te moeten zijn, met een kleine letter. Dan werkt het goed. Namen zijn blijkbaar hoofdlettergevoelig.

Ik ga hierna even je wachtwoord onleesbaar maken, en dan reageer ik op wat je zegt.

Groetjes van Els.



Edited By admin on 16 augustus 2003 at 11:39
admin
Beheerder
 
Berichten: 49
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 20:37

Berichtdoor admin » za 16 aug , 2003 10:37

Precies tegelijk :D

Maar inderdaad, dat was blijkbaar het antwoord.

Maar ik wou je zeggen, ik ben inderdaad blij dat je zoveel energie steekt in dit forum, want anders zou er weinig overblijven.

Ik heb al vaak geprobeerd te bedenken hoe dit komt, en wat ik kan doen om meer mensen te trekken. Het is wel zo dat het achteruit ging sinds ik dit forum heb. Daarvoor heb ik wel vier keer een ander forum gehad, maar iedere keer werd dit opeens beëindigd omdat de provider ermee stopte, zonder aankondiging, en dan waren alle bijdragen verdwenen. Dus dan moest ik weer overnieuw beginnen. Vandaar dat ik maar de oude bijdragen die ik had gesaved opnieuw zelf heb ingevoerd.

Maar in elk geval, toen dacht ik, dan neem ik maar een betaalde provider met eigen forumsoftware, en ik doe alles zelf. Dan weet ik tenminste zeker dat het niet op een dag opeens is verdwenen. Maar sindsdien is het wel heel stil hier.

Ik snap het niet. Misschien ziet het forum er niet aantrekkelijk uit. ???

Ik heb de website ook wel eens aangemeld bij vrouwen.nl, maar toen kreeg ik een mailtje terug dat het niet aansloot bij wat men daar wilde. Dat begreep ik ook niet goed. Als ze nou zou zeggen: ik vind het een stomme website, of wat dan ook. Nee, er kwam een vaag antwoord. Nou staan er toch allemaal vrij stomme links op vrouwen.nl, dus achteraf zit ik er niet zo mee.



Edited By admin on 16 augustus 2003 at 11:41
admin
Beheerder
 
Berichten: 49
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 20:37

Berichtdoor willy » za 16 aug , 2003 18:05

Els, ik vindt het spijtig voor u, na al de moeite om zo'n uitgebreide site van zoveel godinnen bijeen te hebben gekregen, dat er zo weinig respons uitgaat van de vrouwelijke leden.
Moeten we dan werkelijk gaan geloven dat er in vrouwen weinig fut zit om iets te doen buiten het wassen en plassen in het huishouden?
Eerlijk gezegd, de mannelijke leden zijn niet beter.
Wat mij echter het meeste bevreemd is dat men zich als lid opgeeft en er dan niks mee doet. Dat is voor mij het grootste raadsel.
En het is niet het gebrek aan te weinig leden denk ik, maar gewoon dat zij niets doen.
Nu ik hoop dat u met deze poll iets te weten kunt komen over de te volgen lijn. Succes.

Vriendelijke groetjes, willy
:lach:
willy
 
Berichten: 1092
Geregistreerd: di 06 aug , 2002 10:01
Woonplaats: Brasschaat


Keer terug naar Over het forum en de website



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast