Forum godinnen en beeldvorming | weblog | godinnen | forum home ||
|
Misschien is het stukje dus gewoon een eerlijk gemeende waarschuwing tegen autobaanterreur die door mensen van allerlei ras uitgevoerd wordt.
willy schreef:NIEUWE METHODE CARJACKING
Na een avondje stappen in Antwerpen reden mijn man en ik via de E313 Antwerpen-Luik naar huis. Wij wonen in Diest, dus namen we de afrit Diest-Meerhout. De afrit draait scherp en is dicht bebost. Weinig verlichting en geen huizen in de directe omgeving.
Halverwege de afrit stond een minibusje stil, twee jonge mannen, het ging hier om Franstalige Marokkanen, duwden hem (zogezegd) verder. Je kunt er onmogelijk naast doorrijden vermits er hier geen pechstrook voorzien is en de afrit is afgebakend met metalen platen. De bedoeling is dus dat je uitstapt om het busje verder te duwen zodat je zelf ook doorkan.
Mensen, DOE DIT NIET !!!
Er mankeert niets aan het busje, voordat je het weet zit een van hen in je auto en de andere vertrekt met het busje. Ze kunnen zo de oprit nemen en daar sta je dan ‘s nachts, zonder auto, zonder GSM en dan hebben ze ook nog je identiteitskaart en huissleutels mee !!!
HOU AFSTAND EN DOE JE DEUREN OP SLOT !!!
Als ze eenmaal doorhebben dat je niet komt helpen worden ze woest en proberen ze je alsnog uit je wagen te lokken door op je ramen te slaan !!!
Wij hadden het geluk dat eventjes later nog twee andere auto's de afrit namen (wat niet zo evident is om 3.30u ‘s nachts).
"Plots" startte het busje terug en zetten ze hem aan de kant zodat wij met onze wagen er nog net voorbij konden rijden, de twee andere wagens mochten ook door.
De carjackers rekenen erop dat je hen helpt, je staat immers op een afrit en kunt niet terug want dan ben je een spookrijder. De afrit is ook daarnaar gekozen omdat er geen pechstrook is en je onmogelijk doorkan, ze versperren de ganse baan.
KOM NIET UIT JE WAGEN, BEL DE POLITIE EN BLIJF KALM !!!
Een verwittigde man/vrouw is er twee waard.
BDA schreef:Hebben ze tegen je gezegd dat ze Marokkanen zijn?
els schreef:Ja, mail Willy eens, ik heb hem ook al gemaild, maar hij reageert helemaal niet op mijn mail. Terwijl hij normaal altijd mailtjes stuurt. Ik heb zeker talent om mensen boos te maken.
Het probleem van Willy is dat hij denkt dat Els anti-allochtonen is. Want ze is anti-islamitisch.
Dus als je de islam haat, dan haat je ook de Marokkanen omdat ze erin geloven.
Els is volgens mij een lichte islamofoob. Misschien gehersenspoeld of teveel geinformeerd van minder blinkende zijde van de islamitische cultuur.
Reader schreef:Ok, ik heb weinig gelezen over islam, maar ik wil graag zien hoe "crimininaliteit" iets met de islamitische of Marokkaanse cultuur te maken heeft. Misschien weet ik meer dan ik dacht!
Shayenne schreef:Dergelijke booschap stond een klein jaar geleden ook in de ANWBmagazine de "Kampioen". Maar dan geen Marokkanen maar gewoon franssprekende mannen. Zal 't eens opzoeken, mits ze niet zijn opgeruimd.
Datum: 15-04-2007 23:16
De ANWB waarschuwt Nederlandse toeristen om in de buurt van het Spaanse Valencia niet zomaar onderweg te stoppen voor nep-wegenwachters.
Bij het steunpunt in Barcelona zijn de afgelopen dagen meldingen binnen gekomen van Nederlanders die onderweg zijn overvallen door criminelen in overalls van Spaanse reparatiediensten. Het gaat zeker om vijf Nederlandse families.
Zij werden onderweg staande gehouden nadat er gewezen werd op technische mankementen. ,,En dan slaan ze toe", aldus ANWB-zegsman Ad Vonk. De toeristenbond vreest dat het aantal snelwegberovingen nog zal toenemen. De situatie is dermate gevaarlijk dat de ANWB in Spanje overleg gaat voeren met de politie.
Nederlandse toeristen die nu in de omgeving van Valencia reizen wordt door het ANWB-steunpunt geadviseerd om onderweg niet te stoppen.
,,Het zomerseizoen is nog niet begonnen. Aangezien er nu al meldingen bij ons steunpunt in Spanje binnen komen, willen we dat autoriteiten passende maatregelen nemen", aldus de zegsman. ,,Mensen moeten in de buurt van Valancia op hun hoede zijn."
Al eerder werden afgelopen maand Nederlandse toeristen op Spaanse tolwegen rondom Barcelona overvallen.
Vakantiegangers werden onderweg beroofd van geld, creditcards, identiteitspapieren en waardevolle spullen.
Tot voor enkele jaren opereerden Peruaanse overvallers op de Spaanse-Franse grens en Barcelona op de snelwegen om toeristen te overvallen.
De vriendin was als verlamd en kon daarbij niets uitbrengen, maar mijn dochter zette het gelijk op 'n schreeuwen, half in 't .......... en half in 't Nederlands. Onder het openmaken van haar tasje riep ze dat hem zou vermoorden en anders zou ze zowel hem als zijn familie door haar broers en ooms laten opzoeken en iedereen met doorgesneden keel achterlaten, of zoiets.
Hij dreigde hen en zei hen rustig te blijven zitten.
Astemonzon schreef:Het is mij niet helemaal duidelijk waarom iedereen zo afgeeft op Willy . Het is gewoon angst voor het onbekende . Als een groepje jongeren mij brutaal om een vuurtje vragen zeg ik ook altijd nee .
Astemonzon schreef:de Christelijke en Islamitische gelovigen die bij mij heel eng en naar overkomen .
Bezet_door_Arabieren schreef:Astemonzon schreef:Het is mij niet helemaal duidelijk waarom iedereen zo afgeeft op Willy . Het is gewoon angst voor het onbekende . Als een groepje jongeren mij brutaal om een vuurtje vragen zeg ik ook altijd nee .
Nee hoor. Willy heeft angst voor de onbekende en dat zijn de Marokkanen.
Geldt "angst voor onbekende " niet voor jou dan?Astemonzon schreef:de Christelijke en Islamitische gelovigen die bij mij heel eng en naar overkomen .
Astemonzon schreef:Het verhaal kwam bij mij realistisch over maar Willy moet gewoon zeggen dat die Marokkanen of anderen gewoon Hollanders waren . Noem gewoon ieder mens op deze wereld een Hollander en dan heb je geen problemen Willy bij een volgend bericht .
Astemonzon schreef:Als ik soms Islamitische gelovigen aanschouw met hun wraakzucht om hun familie of een ander feit te wreken dan ben ik wel blij dat ik zo niet ben .
Dan was ik nu een massamoordenaar geworden om mijn eigen leven te wreken .
Kunnen jouw hersens dit begrijpen !
Bezet door Arabieren schreef:Je reacties zijn het bewijs dat je niets van de islamitische wereld weet. Het enige wat je van de islamitische wereld weet, is die achterlijke sprookjes die je in de kroeg of in NOVA hoort .
Bezet_door_Arabieren schreef:Astemonzon schreef:Als ik soms Islamitische gelovigen aanschouw met hun wraakzucht om hun familie of een ander feit te wreken dan ben ik wel blij dat ik zo niet ben .
Dan was ik nu een massamoordenaar geworden om mijn eigen leven te wreken .
Kunnen jouw hersens dit begrijpen !
Je reacties zijn het bewijs dat je niets van de islamitische wereld weet. Het enige wat je van de islamitische wereld weet, is die achterlijke sprookjes die je in de kroeg of in NOVA hoort .
Blijkbaar ben je een gelovig die in sprookjes van NOVA en de kroeg gelooft. Je god is Wilders.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast