Ik ga ook niet, ik vind het te ver. Als het dichterbij was geweest, was ik misschien toch wel gaan kijken, als ik tenminste werd toegelaten, want ik ben nogal snel sceptisch. Op zich vind ik het wel leuk als er dingen georganiseerd worden, maar ik vind het minder als er een centrale ideologie achter zit. Wat dat betreft ben ik ook te individualistisch, ik wil nooit erg goed passen in een stramien, zelfs niet als het 'vrouw-positief' is.
Maar het zou toch interessant kunnen zijn. Ik vind het ook wel qua tijdsgeest interessant om er meer van te weten, want mij zegt het verder helemaal niets.
Wat een leuk weblog trouwens. Leuk stuk over Baubo en Iambe ook. Wat het vernielen van die sheila-na-gig beelden, er is pas nog een hele beroemde vernield, de sheela van Buncton.
http://www.sheelanagig.org/ (klik daar op Buncton, dan kun je lezen hoe ze hem hebben weggebeiteld.)
zit (of zat) wat de aanpak van mijn vroegere lezing Zij met de 10.000 namen - Vrouwelijke godsbeelden in politiek-historisch perspektief betreft, erg op haar aanpakspoor.
Klinkt interessant. Heb je dat ook wel eens ergens online gezet?
Wat mijn wedervaren betreft, ik heb op het moment eigenlijk veel tijd en wil m'n site opnieuw op poten zetten, meer schrijven etc. Technisch heb ik inmiddels een paar dingen afgerond, maar de creativiteit wil maar niet komen...
Nu heb ik me voorgenomen dan maar zonder creativiteit een paar dingen te gaan schrijven, want anders gebeurt er gewoon niets, en dat is nou zo jammer omdat ik tijd heb.