Forum godinnen en beeldvorming
 weblog | godinnen | forum home ||

Tripod

Als je iets wil weten over de website en het forum, of er werkt iets niet goed, of je hebt tips en adviezen, of wil je op de hoogte blijven, dat kan allemaal hier.

Berichtdoor willy » do 31 okt , 2002 17:17

Els, even over die afbeelding van Bes op zijn zondag's.
De eerste keer dat het beeld weg was heb ik het zelf terug gezet, (ongewild), maar toen heeft Tripod het weer weggehaald, maar nu staat het er weer terug en ik heb er niets voor gedaan. Ik denk dat de fotograaf van Het Louvre niet wil dat ik het gebruik maar waarom staat het er dan nu terug. Ik zou niet graag hebben dat u daar last door krijgt. Als het nu nog eens verdwijnt moogt u gerust het hele geval er uitzwiepen, dan ben ik gerust.

Groetjes, Willy :duivel:
willy
 
Berichten: 1092
Geregistreerd: di 06 aug , 2002 10:01
Woonplaats: Brasschaat

Berichtdoor els » do 31 okt , 2002 19:15

Ik schat in dat het Tripod is die niet wil dat je plaatjes linkt, Willy. Ik heb de link bekeken, en ik zie dat er steeds reclame pop ups verschijnen als je naar een andere pagina gaat. Die zijn van de adverteerders, dus de financiers van de Tripod.
Als je doorlinkt naar een andere site, kost het hun wel bandbreedte, maar de adverteerders betalen niet, want die pop ups blijven weg. Dus je veroorzaakt wel drukte op hun server, maar Tripod zelf betaalt daar alleen voor, maar wint er niets bij.

Ik heb het plaatje maar veranderd in een link. Ik heb even geen tijd, maar ik denk dat ik de afbeelding er zelf maar even opzet als ik tijd heb, met de (werkende) link erbij.
els
Beheerder
 
Berichten: 3134
Geregistreerd: zo 14 jul , 2002 22:08
Woonplaats: Amsterdam


Keer terug naar Over het forum en de website



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron