Forum godinnen en beeldvorming | weblog | godinnen | forum home ||
|
Waarschijnlijk zouden daar dan ook alleen maar vrouwen uit voort komen.
Het was een beetje ingewikkeld verhaal, maar het komt erop neer dat het mogelijk is om een deel van het DNA van een vrouw in de eicel van een andere vrouw te plaatsen en die op die manier te 'bevruchten'en tot ontwikkeling te laten komen.
casapapusilor schreef:Ik had vandaag een lerares biologie op bezoek die me iets interessants vertelde, waar ik nog niet van gehoord had.
We schijnen helemaal geen mannen meer nodig te hebben om ons voort te plannen. Het was een beetje ingewikkeld verhaal, maar het komt erop neer dat het mogelijk is om een deel van het DNA van een vrouw in de eicel van een andere vrouw te plaatsen en die op die manier te 'bevruchten'en tot ontwikkeling te laten komen. Waarschijnlijk zouden daar dan ook alleen maar vrouwen uit voort komen.
Voor sommigen een heerlijke gedachte, een wereld zonder mannen. Ik laat die van mij nog maar even snel een voorraad hout hakken voor de winter!
En in bed, ach ja als ze het hebben gehad, rollen ze om van de slaap en vergeten wie je bent of sluipen het huis uit als ze niet (en dan komt het) "fatsoenlijk" gearrangeerd zijn.
De religies hebben daar ook veel aan meegewerkt.
Stardust schreef:Een mannelijke kennis waste een dure dikke wollen trui.
Na deze beurt bleef er een babytruitje over van onbestemde tint,
yaufent schreef:Japanse vrouwen worden in slavernij opgevoed. Maar Japanse mannen ook. Gristelijke vrouwen worden opgevoed met het idee dat ze er alleen maar zijn om te baren en te poetsen. Gristelijke mannen zijn heer en meester. Daarin verschillen 'wij' van de Japanners denk ik.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast