![]() |
![]() Forum godinnen en beeldvorming | weblog | godinnen | forum home ||
|
Reader schreef:Je moet toch minderjarig naar Nederland gekomen zijn.
Wat bevrijden betreft, moet je je hersenen van Arabieren bevrijden,
Er zijn gearabiseerden.
De arabieren of de gearabiseerden in Noord afrika hebben recht om in Noord afrika te leven en hun gekozene identiteit/kultuur te behouden.
Het kan niet zolang ze degenen zijn die bepalen wat wel en niet onderwezen moet worden.
Ze noemen zichzelf geen gearabiseerden, maar Arabieren uit het midden oosten die mij beschaafdheid hebben gebracht. Ze mogen praten wat ze willen, maar ze hebben niet het recht Tamazgha maghreb-Arabie te noemen en ook niet het recht om van Arabisch de officiële taal van het land te maken.
Ze hebben niet gekozen voor de Arabische identiteit. Ze werden door racistische media en onderwijs gearabiseerd.
Waarom kiezen Nederlanders niet voor Arabisch? Waarom kiezen Turken niet voor Arabisch? Waarom kiezen Iraniers niet voor Arabisch?
Omdat deze volkern de baas zijn in hun eigen land. Tamazgha wordt bestuurd door buitenlanders.
Reader schreef:Het moeilijkste in de psycho's is dat ze immuniteit tegen begrijpen hebben.
Volgende keer moet je het niet overal zaaien in je gebruikersnaam en ook niet wanneer je je voorstelt.
Pak gewoon een zwaard, en harnas en trek naar Noord Afrika om je lieve "Tamazgha" te bevrijden.
Wat je wil niet mag doen, is het forum veroveren met anti-arabische beschuldigingen.
De meesten hier (waaronder Els) zouden de volgende zin graag lezen, maar het komt doordat ze ook een deel van je ziekte hebben:
"dat volk dat mijn identiteit heeft heeft afgeslacht in de naam van Allah."
Dat Berbers is ook mijn identiteit, maar ik vind dat je een slecht beeld geeft over mijn identiteit. Maar zo extreem moet ik me ook niet aangesproken voelen.
Ik heb twee paspoorten, maar ik voel me noch Marokkaan, noch Nederlander.
Reader schreef:Haha, typisch psycho's!
Is het een belediging om te zeggen dat iemand ziek is bvb omdat hij verkouden is? Nee, maar voor een psycho is dat het ergste. Ze willen niet graag toegeven dat ze ziek zijn. Om te genezen moet je je ziekte bekennen, en de juiste medecijnen nemen. Anders, zal je toestand verergeren, en beginnen je bezetenheid op de Nederalndse muren te schrijven. En dan zou de "Nederlandse belasting betaler" die muur opnieuw moeten schilden. (ik heb genoeg van die taal).
Je lijkt me een hopeloos geval.
Groeten,
els schreef:Hee, ik zie dit nu pas, wat raar.
Maar wel leuk iets over je te lezen, moet ik zeggen. Wat heb je eigenlijk voor opleiding gevolgd?
Ik voel me ook geen 'Nederlander' of zo, nationaliteit zegt me niets.
Bezet_door_Arabieren schreef:Ik hoop dat dit niet jouw mening is, maar een Rotzooi van Afra
els schreef:Er stond vandaag een interessant stuk in de Trouw, over tatoeeringen in Marokko. Ik ben benieuwd wat jullie daarvan vinden.
http://www.trouw.nl/deverdieping/podium ... gga_opinie
Het onderwerp is dat Berbervrouwen die zich in Marokko hebben laten tatoeëren volgens eeuwenoude tradities deze hier onder invloed van islamitische propaganda hun de tatoeages weer weg laten halen, omdat het niet islamitisch is.
Getatoeerde personages vind je ook al op de oude rotsschilderingen in Noord-Afrika.
Reader schreef:Bezet_door_Arabieren schreef:Ik hoop dat dit niet jouw mening is, maar een Rotzooi van Afra
Haha, dit is wel juist. Ik ben inderdaad ook Afra. Ik zou zeggen dat ik herkenbaar ben. Ik heb in Amazigh.nl naar deze site verwezen, verder zou ik zeggen dat verspreiden van de Berberse mythologie in de nederlandstalige webpagina's aan me toe te schrijven is. Dus duidelijk. Maar hoewel je geen bepaalde verradende interesse hebt, weet ik zelf dat je IIaytwayagharII bent.
Geloof mij, je benaderingen zijn me zo raar dat ik je kan herkennen zonder enige verrader. Je stijl/denkwijze zegt me al genoeg. Dus als ik nu wel gelijk heb, dan weet je wel dat je stijl/denkwijze echt raar/opvallend is, en ook unique.
Groeten van Afra,
Bezet_door_Arabieren schreef:Ik ben geen nieuw lid, maar toch stel ik me voor.
Ik ben een Amazigh uit Tamazgha en woon in Nederland. Ik ben in Marokko opgegroeid en hier mijn universitair opleiding gevolgd. Ik heb een leuke baan en heb veel ambities: nog verder blijven leren en ontwikkelen.
Ben ik een Marokkaan of een Nederlander?
Ik heb twee paspoorten, maar ik voel me noch Marokkaan, noch Nederlander. 1 Nederlands paspoort zoals Wilders dat wil, zal van mij nooit een Nederlander maken.
Ik heb geen land en ik zwerf rond in deze wereld. Hopelijk ga ik ooit wonen in Canada.
Ik heb niet alleen geen land, maar ook geen vrouw en geen kinderen. Ik heb alleen mezelf en mijn dromen.
Mijn alle grootste droom is dat Noord-Afrika ooit van de Arabieren bevrijdt wordt.
Keer terug naar welkom nieuwe leden
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten