Hallo Els,
Het is lange tijd na dit bericht van jou, maar toch wil ik graag reageren.
Gisteren en vandaag probeerde ik mij te registeren op deze site, met de naam Yemana. Ik kreeg toen een mail van deze site, met de toegangscode. Ik klikte op de url, maar ik kreeg toen een scherm van deze site met een errormelding te zien. Ik probeerde de andere mogelijkheid, door de andere url te gebruiken en de unieke toegangscode in te voeren, maar ook dit lukte niet, ik kreeg ook hier weer een errormelding op mijn scherm.
Ik heb het hierna nog een keer geprobeerd, maar het bleef mislukken, ik kreeg steeds een scherm met een errormelding te zien.
Ik heb daarna een nieuw adres aangemaakt en het met dit nieuwe adres nog een keer geprobeerd. Maar ook hiermee lukte het niet, bij alle mogelijkheden kreeg ik schermen met errormeldingen te zien.
Daarna besloot ik eens te kijken of het misschien toch stiekum wel gelukt was, en dat die errormelding steeds een foutje was. En tot mijn stomme verbazing lukte het inloggen zonder problemen, en bleek ik ook nog eens met 2 adressen geregistreerd te staan als lid! ???
Dus ergens werkt het registeren niet goed
Hoe krijg ik nu een van de adressen ongeregistreerd (of met andere woorden: weg van deze lijst)?
Groetjes, Yemana (en Yemana1

)