God versus Darwin
Intelligent Design
Sluiproute voor scheppingsleer
Answers in Genesis
Twee geloven op een kussen
De schepping als intelligent ontwerp
![]() |
![]() Forum godinnen en beeldvorming | weblog | godinnen | forum home ||
|
Al ik de woorden "Intelligent Design" zie, dan moet ik altijd lachen bij de opkomende vraag,"Wie kan zich tot dewilly schreef:God versus Darwin
Intelligent Design
Sluiproute voor scheppingsleer
Answers in Genesis
Twee geloven op een kussen
De schepping als intelligent ontwerp
fbs33 schreef:Enfin, ik heb alweer genoeg gelachen
Je ziet die ´samenwerking´, die ´aanpassing´!SjaanTje schreef:fbs33 schreef:Enfin, ik heb alweer genoeg gelachen
Helemaal mee eens. Iedereen die vindt dat de schepping perfect is, heeft er niks van begrepen.
Een klein gaatje in een levend wezen prikken en het gaat dood. Is dat perfect?
Een bacterie toevoegen of wegnemen en de gastheer gaat dood. Perfect?
Kom nou toch!
Ik ben het eens met de mensen die door de natuur lopen of door een koraalrif zwemmen, of horen of zien hoe dingen met elkaar samenwerken of aangepast zijn aan bepaalde omstandigheden en dan denken 'prachtig' of 'geniaal'. Dat doe ik zelf ook (ik ben de maat van alle dingen, natuurlijk). Maar perfect? Nee hoor.
els schreef:dat wij het voertuig zijn waarmee onze genen in staat zijn eeuwig voort te leven
'Haat'eindigt niet door haat, maar met liefde slechts zelden!SjaanTje schreef:els schreef:dat wij het voertuig zijn waarmee onze genen in staat zijn eeuwig voort te leven
Ik las een tijdje terug een boek, waarin eencelligen in een bepaald deel van hun dna mutaties konden doen om informatie op te slaan. Wie weet doen wij dat onbewust ook, en komt er over -tigduizend jaar iemand uit een ander melkwegstelsel de informatie ophalen.
(misschien wat te vaak hitchhiker's guide gelezen)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten