![]() |
![]() Forum godinnen en beeldvorming | weblog | godinnen | forum home ||
|
els schreef:Hai Kira, ik had nog nooit van een Manon gehoord, dus ik ging even op zoek. Wat blijkt... kom ik een Manon tegen uit een film, nl. The Craft.
Die heb ik toch wel eens gezien, al zag ik hem nooit helemaal. Het is een soort heksenfilm met Neve Campbell en nog drie vriendinnen, die een soort god of duivel gaan oproepen in een sceance, om zijn kracht te krijgen.
Ik heb even een paar pagina's gezocht over The Craft.
Stuk van een beetje een boze heks, die vindt dat The Craft een verkeerd beeld van hekserij schetst.
In de internet moviedatabase is alles over de film te vinden, maar in de 'plot summary' wordt Manon niet genoemd.
De vraag is natuurlijk of Manon echt bestaat. Ik vond nog een pagina waarop werd gezegd dat het een fantasiegodheid is.
Mocht ik toch nog een echte Manon tegenkomen, dan hoor je het!
willy schreef:[9] Ook ik zeg jullie: maak vrienden met behulp van de valse mammon, opdat jullie in de eeuwige tenten worden opgenomen wanneer de mammon er niet meer is. [10] Wie betrouwbaar is in het geringste, is ook betrouwbaar als het om veel gaat, en wie oneerlijk is in het geringste is ook oneerlijk verachten. Jullie kunnen niet God dienen én de mammon.’
Hoewel u een monnik of pater als beeldje gebruikt is uw kennis van de Bijbel onbestaande, evenals die van schrijvers.
els schreef:Nee!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Iemand die Havank leest!! Die kom je nog maar zelden tegen.![]()
Ik heb ze allemaal in de kast staan.![]()
Wel lang geleden zeg, dat ik ze heb gelezen. Zal ze toch eens afstoffen.
Keer terug naar Prikbord mythologie, goden en godinnen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten