Dit is een verzoek om informatie van clian
is er een alternatieve manier voor een man om zich te laten castreren ?
Bedoel je anders dan een spontane castratie door het lezen van een klein tikje een te feministisch forum?

![]() |
![]() Forum godinnen en beeldvorming | weblog | godinnen | forum home ||
|
Dit is een verzoek om informatie van clian
els schreef:Ik krijg nogal wat email binnen, soms met vragen, die ik dan maar op het forum zet. Eerlijk gezegd stond ik juist op het punt om de volgende mail weg te gooien, toen ik bedacht dat ik de vraag beter op het forum kan zetten, dan kunnen we deze jongen misschien een mailtje terugsturen met een paar adviezen.Dit is een verzoek om informatie van clian
Bedoel je anders dan een spontane castratie door het lezen van een klein tikje een te feministisch forum?Vast wel.
Zunrita schreef:els schreef:Ik krijg nogal wat email binnen, soms met vragen, die ik dan maar op het forum zet. Eerlijk gezegd stond ik juist op het punt om de volgende mail weg te gooien, toen ik bedacht dat ik de vraag beter op het forum kan zetten, dan kunnen we deze jongen misschien een mailtje terugsturen met een paar adviezen.Dit is een verzoek om informatie van clian
Bedoel je anders dan een spontane castratie door het lezen van een klein tikje een te feministisch forum?Vast wel.
Prikkelende vraag Els! Of eigenlijk 'clian'! Ik kwam weer 's langs en het trof me right smack between the eyes!
Ik zou zeggen: de aloude boerenmethode van castreren is twee flinke stenen tegen elkaar slaan met de boel ertussen. Zo deden (doen) primitieve mannelijke boeren dat bij de mannelijke dieren van hun veestapel.
Of gewoon onverdoofd een sneetje in het scrotum en de klootjes eruit ploppen & flink rukken. (Gebeurt nog steeds bij jonge varkentjes en sommige dierenartsen geven daar ook de voorkeur aan bij katten.)
Ja clian, als het om castratie of anderszinse genitale verminking van mensenkinderen en (jonge) dieren en gaat, dan moet je toch echt bij je eigen seksegenoten zijn! Niet bij vrouwen. Die hebben het niet zo op verminking omwille van macht of het infame mannelijkheidssyndroom. Mannen weten daar het meeste van en ze weten bovendien wat het beste is voor jouw als Man. Lees de bijbel er maar op na, over besnijdenis bijvoorbeeld, en hoe fatoenlijke moeders zich daar aanvankelijk tegen verzetten..
Succes!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast